Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bpost = incompentent

    Toch maar nog eens een topic openen om mijn gal te spuwen: de kl**tzakken van bpost zijn er nog maar weer eens in geslaagd om een dvd te verduisteren die ik zelf aan iemand heb verkocht. Uiteraard willen ze van een vergoeding niet horen, "ik had het maar aangetekend moeten sturen".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Laten we het erop houden dat ze best met nieuwjaar geen facteur langs mijn deur sturen om gelukkig nieuwjaar te wensen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Die mannen zijn nog nooit echt competent geweest maar wat mij wel opvalt is dat het de laatste jaren echt erg aan het worden is. Volgens onze postbode ligt de oorzaak in de sorteercentra, de echte reden kan ik niet vermelden zonder racist genoemd te worden

    Het toppunt is dat ze in die centra geen camera's mogen hangen omdat dat dan weer de privacy van de werknemers schendt.... Begrijpe wie kan.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  5. #5

    Standaard

    Intussen zijn - in een compleet ongerelateerde zaak - mijn 30 dagen wachtperiode voorbij en kan ik bij Zavvi een claim indienen voor de verdwijning van mijn Ben Hur die waarschijnlijk door hetzelfde type crapuul met losse vingertjes is achterovergedrukt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Klinkt allemaal heel erg herkenbaar. Ik heb zelf nogal wat last met het 'achterhouden' van poststukken omdat ze anders teveel moeten dragen op de fiets en geen auto willen (of kunnen) uitsturen. Opvallend is ook dat ze zich aan hun eigen belofte's (Taxipost 24h) niet kunnen houden, en als je dan gaat vragen waar je pakket blijft, ligt de schuld toch wel bij de verzender zeker! Die heeft het pakket vast niet/te laat/verkeerd opgestuurd. Van zo'n toeren kijk ik niet meer op bij B-Post.

    Saillant detail: wij betalen ons (net zoals bij de NMBS trouwens) blauw aan een service waar we weinig of niks aan hebben. Onze postzegels en verzendkosten zijn één van de hoogste in heel Europa.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #7

    Standaard

    Die praktijk van pakjes op het kantoor te laten liggen en meteen een "niet aanwezig" briefje te schrijven ken ik, en heb ik systematisch een klacht voor ingediend.

    Dat is dan na enige tijd ook opgehouden!

    Ik verkoop weinig op internet, maar als ik het doe dan doe ik het enkel maar met traceerbare post, en ja dat kost dan een beetje meer, en je hebt minder kopers, en vele kopers die komen vragen waarom niet zonder tracing... wel daarom dus!!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb er weer eentje om in te kaderen.

    Ik krijg een melding in de bus dat de postbode een zending heeft aangeboden, die vanaf 22/2 op het postkantoor af te halen is. Bij navraag op het postkantoor blijkt het pakje in kwestie doorgestuurd naar... de Uitbreidingstraat in Berchem. De mevrouw van het loket wil wel een mailtje sturen om het pakket terug in het postkantoor in Mortsel te laten bezorgen, maar "dat zal iets voor morgen zijn want na 14u lezen ze in Berchem hun mail niet meer".

    Bpost = gepatenteerde lamzakken. Ik ga dat morgen ook eens proberen op mijn werk. Na 14 u werk ik niet meer. Hoera.
    Laatst aangepast door Werner : 22-03-2012 om 17:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Three cheers voor B-post! En het kantoor in Berchem heeft natuurlijk ook géén telefoon zekers?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #10

    Standaard

    Ik ruil zelf geen dvd's/ blu-rays meer met Belgen. Niet omdat ik iets tegen Belgen heb, maar wel tegen de Belgische post. Twee van de drie keer dat ik een pakketje die kant op heb verzonden kwam het niet aan, die cijfers bevallen mij niet zo heel erg.

  11. #11

    Standaard

    Lekker, zo'n zeiktopic. Ik snap de frustratie wel, maar niet wat je er nu aan hebt om een topic speciaal te openen om je gal te spuwen. Ga dan een klacht sturen aan de post en blijf net zolang doorgaan tot je een ander antwoord krijgt dan "had je maar aangetekend moeten versturen". Dat levert meer op dan dit. Tenzij men het lekkerder vindt om met zn allen te blijven 'hangen' in het klagen.
    Let wel: daarmee doe ik niets af aan het probleem zelf.

  12. #12

    Standaard

    Door niks meer te versturen pak je ze vanzelf ook wel.

  13. #13

    Standaard

    Een druppel op een hete plaat. Want hoewel de klachten steeds toenemen, blijft het een "te verwaarlozen" percentage in vergelijking met de zendingen die wel hun bestemming bereiken.

    Afhankelijk van de waarde van het pakket, zou ik opteren om alles per bPack24 te versturen, dat is op naam met een tracknummer. Dan heb je ook iets in handen bij verdwijning van 't pakket en zij weten waar het fout is gelopen. En nog beter is bPack Secure, slechts +/- 1 € duurder en meteen ook een verzekerde zending. Naar Nederland zou ik 't aangetekend doen, indien de inhoud dat kan verantwoorden.
    Laatst aangepast door Esteban : 28-03-2012 om 10:45

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Door niks meer te versturen pak je ze vanzelf ook wel.
    Klopt, en dat doe ik dan ook meestal niet meer, maar als *ontvanger* heb ik uiteraard niets te kiezen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Weer zo'n leuke hier. Er ligt al sinds woensdagavond een pakje klaar in Brussel (ik kan het tracen met een nummer) en dat ligt daar nu nog. Ik ga vanmiddag nog eens checken maar ik kan denk ik met zekerheid zeggen dat ze het pas maandag zullen verwerken...

    Taxipost 24h? Vergeet het maar!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #16

    Standaard

    De tarieven zijn sinds 01 januari 2013 weer gestegen. De Belgische Post was al ongelooflijk duur in vergelijking met vele andere landen, maar het kan nog duurder zo blijkt.

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De Belgische post doet de laatste paar maanden blijkbaar uitstekend zijn werk, gezien de véle negatieve reacties op de Post ... pardon BPost in dit draadje

    Nou er kan er toch eentje bij



    Er hangt sinds kort, kleine 2 maanden, eindelijk een trekker aan mijn deur. Zou die er eigenlijk beter gewoon weer afnemen.


    De psotbode vind er niet beter op dan er gewoon een pakketje tussen te stoppen als het niet in de bus past




    Schade aan de inhoud van het pakket, nee meneer dat trek ik me echt niet aan
    Schade aan de deur zoals krassen, ach meneer daar lig ik niet wakker van natuurlijk
    Pakketje weg, tja pech hé


    Gelukkig heb ik buren die wat oplettend zijn en als ze het zien nemen ze het pakketje binnen en geven het dan 's avonds aan mij af.



    Mijn huidige postbode is in ieder geval een grote luiaard. Ah meneertje denkt hij waarschijnlijk een papiertje schrijven en in de bus stoppen dat het pakket de volgende dag kan opgehaald worden in het postkantoor ... nee dat is véél te tevéél werk natuurlijk.
    Een luiaard dus of die arme postbodes worden door hun bazen onder een enorme werkdruk geplaatst. Dat laatste kan ik me eerlijk gezegd ook wel iets bij voorstellen met de veranderingen die we de laatste jaren hebben gezien bij de Belgische Post.


    In ieder geval, nu maak ik elke keer een foto en ga ik ook netjes altijd een klacht indienen bij de post.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18

    Standaard

    B-Post is een soep zo groot als de oceaan. Nog maar te zwijgen over de gang van zaken in een post kantoor met personeelsleden die werken aan nog minder uren dan een ambtenaar. Je zou haast schrik krijgen als je een briefje in je bus krijgt dat er iets in het kantoor op je ligt te wachten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-06-2013 om 15:56

  19. #19

    Standaard

    Nieuw dieptepunt voor bpost! Ze zijn er in geslaagd om een dvd die ik heb opgestuurd terug NAAR MIJ te sturen. Ze kennen dus het verschil niet tussen een afzender en een bestemmeling!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    ik dacht dat het in nederland al erg achteruit was gegaan, maar het kan dus nog erger.
    Kosten besparing is naar mijn mening meestal de oorzaak van dit soort dingen.
    Vroeger was in nederland iig een postbode een goede baan en werd er met zorg met je post om gegaan.
    Tegenwoordig staan ze voor een bedrag waar ik mn nest nog niet voor uit zou komen die brieven weg te stompen.

  21. #21

    Standaard

    Het ergste is dat je zelf geen klacht kunt achterlaten op hun website. Je kan alleen een bericht sturen waarin je je goede ervaringen die hebt gehad met Bpost kan meedelen. Volgens mij krijgen ze daar nooit reactie op.. Overlaatst kreeg de postbode mijn pakket niet in de brievenbus en had dit vervolgens in een struik met daaronder een grote plas water gegooid.

  22. #22

    Standaard

    Ook hier loopt het weer stroef... De zomer is aan de gang dus onze vaste postbode is waarschijnlijk met vakantie. Post loopt dagen (!) achterstand op en wordt maar met mondjesmaat bezorgd. Ik kreeg vandaag een brief die bijna een week onderweg geweest is. Begrijpen wie begrijpen kan: naar hartelust klungelen met poststukken en daarvoor nog eens hun tarieven de hoogte in jagen ook.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #23

    Standaard

    Nog eens bijkomend bewijs dat je geen hersens moet hebben om in België postbode te worden:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Yes! Ook ik ben weer klantvriendelijk behandeld bij de post...

    Een dikke week terug een Blu-Ray besteld uit Amerika, vandaag stopte er een wagentje van bPost met mijn bestelling en (rarara) een rekening van de douane. Kostplaatje € 21,14 (bijna zoveel als de Blu-Ray zelf gekost heeft). Ik kijk mijn portefeuille er op na en merk dat ik enkel een briefje van € 50 zitten heb, en de man dus niet gepast kan betalen. Schiet die daar in een colère omdat hij op zijn "bakske" alles al afgevinkt heeft. Vervolgens begint hij voor heel de straat te zuchten en loopt dik tegen zijn goesting om een kaartje naar de auto waarmee ik de Blu-Ray vanaf morgen bij mijn lokale postpunt kan gaan afhalen. En weg was ie.

    Het moet niet gekker worden, maar ik heb het nu toch echt wel gehad met bPost. Als jarenlange klant zo behandeld moeten worden en nog steeds de meest riante prijzen betalen voor een ***service zoals deze, nee bedankt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •