De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beamers kopen, welke winkel wel, en welke winkel niet?

    Zoals de titel al aangeeft, ik wil een beamer kopen op afbetaling.
    Welke winkels zijn er aan te raden, en welke niet?

    Ik weet dat je bij Mediamarkt op afbetaling beamers, speakers, en zo'n filmdoek(Weet de naam ffe niet) kan kopen, maar leveren die ook echt kwaliteit? Ik ben namelijk niet zo thuis in dit onderwerp, en al die technische namen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  2. #2

    Standaard

    Wil je advies over welke winkel goede service heeft, of wil je advies over welke beamer je moet kopen?
    Dat zijn 2 verschillende dingen , de kwaliteit van de winkel heeft in principe niets met de kwaliteit van de verkochte artikelen te maken.

    Je kunt even rondneuzen op dit forum, daar is echt heel veel info te vinden. Je moet er wel wat tijd in steken, maar ik heb toen voor de aankoop van mijn tv heel veel info kunnen vinden.

    Ikzelf zou trouwens nooit iets op afbetaling kopen, geld wat je niet hebt, moet je niet uitgeven (behalve je huis dan ), maar dat is mijn mening.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wil je advies over welke winkel goede service heeft, of wil je advies over welke beamer je moet kopen?
    Dat zijn 2 verschillende dingen , de kwaliteit van de winkel heeft in principe niets met de kwaliteit van de verkochte artikelen te maken.

    Je kunt even rondneuzen op dit forum, daar is echt heel veel info te vinden. Je moet er wel wat tijd in steken, maar ik heb toen voor de aankoop van mijn tv heel veel info kunnen vinden.

    Ikzelf zou trouwens nooit iets op afbetaling kopen, geld wat je niet hebt, moet je niet uitgeven (behalve je huis dan ), maar dat is mijn mening.
    Ik kan op allebij de gebieden wel wat advies gebruiken, vrees ik
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #4

    Standaard

    Heb zelf paar maanden geleden bij 4Launchshop de EPSON TW 3200 gekocht (€900) met als voorwaarde dat als resultaat tegenviel ik de beamer kon retourneren. Dit was niet het geval: kijk zon 3 x per week een BluRay en zie weinig verschil met film in bioscoop! Echt helemaal geweldig!

    Mijn 'oude' Denon set met ELAC speakers doen het nog prima w.b.t het geluid.

    Alleen het projectiescherm valt tegen: dit was de allergoedkoopste (€115) en hangt niet helemaal strak. Dit zou ik de volgende keer anders doen (midden segment).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •