Pagina 25 van 31 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 752 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Is het de bedoeling dat je op den duur weer naar je oude woning terugkeert als daar de schade hersteld is? Of wordt dat een andere woning?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is het de bedoeling dat je op den duur weer naar je oude woning terugkeert als daar de schade hersteld is? Of wordt dat een andere woning?
    e ijn nu bezig de woning op te ruimen en daarna wordt hij weer opgeknapt en kunnen we terug, zal waarschijnlijk mei/juni worden.

  3. #603
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik had al één rookmelder, maar heb nu maar even de boel goed aangepakt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #604

    Standaard

    Wij hebben op elke verdieping CO en CO2 melders hangen. Een must, zeker met kleine kinderen.

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik had al één rookmelder, maar heb nu maar even de boel goed aangepakt...
    Ik heb er ook 1 maar is een flat dus kleinere m2 en hangt al in de gang. Melder voor koolmonoxide heb ik niet maar CV zit in ruimte buiten en kook elektrisch. Mijn mobiele laad ik alleen op als ik op ben. Alleen de draadloze telefoon staat op zijn standaard en altijd op de stroom. Weet niet of dat kwaad kan.

    Edgar, heel veel sterkte met de verwerking en tijd.

  6. #606

    Standaard

    Wat een verschrikkelijk nieuws zeg Edgar. Ik wens jou & je gezin heel veel sterkte toe met alles. Take Care!!!

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik had al één rookmelder, maar heb nu maar even de boel goed aangepakt...
    heel verstandig man, dit wil je echt niet

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat een verschrikkelijk nieuws zeg Edgar. Ik wens jou & je gezin heel veel sterkte toe met alles. Take Care!!!
    Dank je wel

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb er ook 1 maar is een flat dus kleinere m2 en hangt al in de gang. Melder voor koolmonoxide heb ik niet maar CV zit in ruimte buiten en kook elektrisch. Mijn mobiele laad ik alleen op als ik op ben. Alleen de draadloze telefoon staat op zijn standaard en altijd op de stroom. Weet niet of dat kwaad kan.

    Edgar, heel veel sterkte met de verwerking en tijd.
    Dank je, draadloze telefoon zal geen probleem zijn, mobiel alleen opladen als je wakker bent is dus echt wel aan te raden inderdaad.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wij hebben op elke verdieping CO en CO2 melders hangen. Een must, zeker met kleine kinderen.
    verstandig bezig, ook een must zonder kleine kinderen vind ik nu. CO2 melder alleen bij de CV bij ons, moet ook vervangen worden.

  11. #611

    Standaard

    Met alleen het installeren van rookmelders ben je er trouwens nog niet. Als dat gebeurd is moet je ook regelmatig controleren of ze nog werken. Ik doe dat iedere maand. Meestal geven ze wel een signaal af als de batterij bijna leeg is. En vooral niet bezuinigen door goedkope melders te kopen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #612

    Standaard

    En langzamerhand kom je er dan achter dat ondanks dat je goed verzekerd bent je toch veel waarde hebt die verzekeringstechnisch afgeschreven zijn maar die je toch wel wilt vervangen en dan heb je dus een dingetje.voel je niet verplicht maar doneren wordt gewaardeerd :edsmit@ziggo.nl op paypal
    https://www.paypal.com/donate?hosted...=2DUJQQZTVX89C

  13. #613
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor jou maak ik graag een uitzondering.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor jou maak ik graag een uitzondering.
    Je bent een topper man, dank je wel

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    En langzamerhand kom je er dan achter dat ondanks dat je goed verzekerd bent je toch veel waarde hebt die verzekeringstechnisch afgeschreven zijn maar die je toch wel wilt vervangen en dan heb je dus een dingetje.voel je niet verplicht maar doneren wordt gewaardeerd :edsmit@ziggo.nl op paypal
    https://www.paypal.com/donate?hosted...=2DUJQQZTVX89C

    Edgar je verhaal heeft me erg geraakt en heb daarom een kleine bijdrage gedaan.
    Ik wens jou en je familie in ieder geval het allerbeste in deze moeilijke tijd.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  16. #616

    Standaard

    Wat een verhaal. Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Edgar je verhaal heeft me erg geraakt en heb daarom een kleine bijdrage gedaan.
    Ik wens jou en je familie in ieder geval het allerbeste in deze moeilijke tijd.
    superbedankt man, zijn we heel blij mee

  18. #618

    Standaard

    En sinds vorige week de auto total loss dus dat kan er ook nog wel bij, ik raak ten einde raad dus :
    https://www.doneeractie.nl/de-sterks...zijn-ze/-50779

  19. #619

    Standaard

    Eindelijk wat goed nieuws, derde week juni is onze woning weer klaar dus we hebben een licht aan het einde van de tunnel.
    Nadat ik gehoord had dat ik K op mijn nier had wat geopereerd zou gaan worden blijkt volgens de urolooog dat het helemaal niet zeker is of het K is en dat het te klein is om te opereren en op ee nniet unstige plek zit. Kortom, alle wat mij verteld was klopte dus eigenlijk niet. Was er even erg verardd oor aangezien ik zelf al gesprek had gehad met oncologie verpleegkundige en er dus vanuit ging dat ik K had. Maar na deze schok be ik er eigenlijk heel blij mee dat ik dus niet op korte termijn onder het mes hoef en dat het misschien helemaal geen K is.
    Kortom twee positieve dingen waar we heel,heel hard aan toe waren.

  20. #620

    Standaard

    Goed te horen Gerco! Dat goede nieuws is jullie wel gegund.

  21. #621
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is heel fijn Edgar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Goed te horen Gerco! Dat goede nieuws is jullie wel gegund.

    Maar dank je wel Rogier.

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht

    Maar dank je wel Rogier.
    haha, excuses Edgar! Ik had net een paar posts van Gerco gelezen en die naam bleef even steken. Maar het is daardoor niet minder gemeend!

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    haha, excuses Edgar! Ik had net een paar posts van Gerco gelezen en die naam bleef even steken. Maar het is daardoor niet minder gemeend!
    Zoiets dacht ik al, maar ik weet dat het uit een goed hart komt hoor.
    Sinds vadaag ook een poes in huis, als een soort hulphuisdier voor afleiding en verantwoordelijkeid.

  25. #625

    Standaard

    Update, vanaf 21 juni is de woning klaar en 22juni worden de 2 bovenste verdieping met laminaat gelegd en kunnen we dus overgaan.
    Mochten er nog mensen zijn die DVD/Blurays hebben die ze willen doneren, we zoeken alleen de volledige Harry Potter collectie op DVD of BR.

    Als er nog iemand een HT of stereo receiver/versterker (liefst met tuner) hebben of een BR speler die voor een zacht prijsje weg mogen, stuur me svp een PM.
    Bij voorbaat dank.

Pagina 25 van 31 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •