Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 752 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Die huur je...

    Goeie film, mooi gemaakt. Toplocaties!
    Dat zal wel ja...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #577

    Standaard

    Alien de musical ???

    Sigourney Weaver (69) was vrijdagavond aanwezig bij een speciale uitvoering van het toneelstuk Alien van North Bergen High School in New Jersey. Beelden van die voorstelling gingen vorige maand viraal en trokken zelfs de aandacht van Ridley scot, de man achter de bekende franchise. Scott bood samen met filmstudio 20th Century Fox een mooi bedrag aan om de show nog eens op te kunnen voeren.
    Selfies en handtekeningen
    De extra voorstelling vond afgelopen vrijdag plaats, ter gelegenheid van Alien Day, dat ieder jaar op 26 april wordt gehouden. Het werd een bijzondere avond, omdat deze werd geopend door Weaver. Weaver speelde de rol van Ellen Ripley in de films. Ook ging Weaver uitgebreid op de foto met de jonge castleden en deelde ze handtekeningen uit. Voor de leerlingen was het dus een dag om nooit te vergeten.
    https://twitter.com/i/status/1121931488243662849









    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/65465

  3. #578

    Standaard

    Viewers have gone completely crazy for HBO’s recent, harrowing limited series, “Chernobyl.” the HBO drama is now the #1 ranked series of all time on IMDB, beating out shows like HBO’s own “Band of Brothers,” “Planet Earth” (and its sequel), “Breaking Bad,” and “The Wire.”





    But there is one group that is very displeased with “Chernobyl” — the Russian government.

    So, what is Russia going to do about this? Apparently, the government is so upset that they’re beaten to the punch by HBO that the Russian channel, NTV, says that it’s going to begin production on its own series about the Chernobyl disaster. However, unlike the HBO series, the story of the Russian show will feature a plot that says a CIA agent was sent to Chernobyl to sabotage the plant. You know, the actual truth. Not the crap that HBO fed the world.







    https://theplaylist.net/chernobyl-ru...-hbo-20190606/

  4. #579

    Standaard

    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #580

    Standaard

    Een grapje uit zijn Toy Story 2 is ongepast en is daarom geschrapt uit toekomstige releases op schijf en on demand.

    end titles:In het fragment stapt Woody op Stinky Pete af die op dat moment twee Barbie-poppen ondervraagt. Dan zegt Pete, een beetje gniffelend, "en jullie twee zijn dus absoluut identiek? Weet dat ik er zeker van ben dat ik jullie een rol kan bezorgen in Toy Story 3." Dit fragment is nu verwijderd uit de film.




    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/66483
    Laatst aangepast door vista-vision : 04-07-2019 om 13:34

  6. #581

    Standaard

    Mijn blu ray THE ROBE heeft het nu definitief begeven Vorig jaar wilde die nog wel spelen op de pc drive (maar op de normale sony spelers speelde de titel vorig jaar al niet meer en gaf al vreemde data error verschijnselen).Het is vermoedelijk laser rot the Robe schijnt 1 van die titels te zijn die wat extra gevoelig is (volgens wat meldingen op internet).Wel jammer van het bonusspul op de disc.Ja schoongemaakt enzo en bij mij heeft de disc nog wel een mirror clean oppervlak maar je schijnt laserrot beschadigingen niet altijd te zien zoals spetters of wolkjes een disc kan er nog prachtig uitzien en toch al beschadigd zijn.

    van een ander: bij hem begint het schijnbaar vanuit de center



    Laatst aangepast door vista-vision : 04-07-2019 om 14:54

  7. #582

    Standaard

    Ik was een beetje aan het snuffelen naar oled op het gewone internet en google nieuws kwam natuurlijk naderhand gelijk met een oled suggestie artikel:

    Onderzoek wijst uit: Oled tv’s zijn goed voor je ogen (als het geen verkapte nepreclame is tenminste dan is het een interessant dingetje om te weten)

    Het onafhankelijke onderzoeksinstituut TÜV Rheinland heeft voor het eerst het ‘Eye Comfort Display’ certificaat uitgereikt. Het onderzoek focust zich op drie belangrijke onderdelen; flickering, blauw licht en een hoge beeldkwaliteit.

    Flickering is een probleem van televisies dat we al jaren kennen. De helderheid van televisies wordt gereguleerd door PWM (pulse width modulation), wat flickering (knipperend beeld) veroorzaakt. Volgens TÜV Rheinland hebben oled-televisies hier echter nauwelijks tot geen last van. Daarbij voorzien de oled-panelen volgens de onderzoekers in 34 procent blauw licht, waar 50 procent de standaard is. Blauw licht is vermoeiend voor de ogen en dus zorgt het minimaliseren van blauw licht voor een comfortabelere kijkervaring.
    https://www.homecinemamagazine.nl/20...-voor-je-ogen/

  8. #583

    Standaard

    Men neemt Sylvester Stallone, men neemt ''Home Alone'' & je neemt ''Final Destination''.

    Je mixt het & je krijgt Home Stallone!!!



  9. #584

    Standaard

    Frank de Boer is als nieuwe coach van het Nederlands elftal een stuk milder geworden, lijkt het. Anders had hij nooit een (middelmatige) speler als Hans Hateboer (fonetisch: "Haat-de-Boer") geselecteerd ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #585
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wou net zeggen; dit is off topic...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #586

    Standaard

    Hoe raak je in een keer je hele collectie kwijt? zo dus:
    Het is vandaag 27 januari 2021 en we zitten in een tijdelijke woonruimte. Als alles goed gaat en snel wordt afgehandeld door de verzekering kunnen we mei/juni weer naar ons huis. En wat verlangen we daar naar. De tijdelijke woonruimte is een woonark, 3 slaapkamers en een woonkamer/keuken en dat is best leuk, omdat we weten dat het tijdelijk is. Mijn vrouw heeft haar stem nog steeds niet volledig terug en ondanks dat ze al zeer beperkt was is dat nu erger geworden.
    Ikzelf heb nog steeds regelmatig nachtmerries, concentratieproblemen, extreme vermoeidheid en lichamelijke pijnen. Onze zoons hebben godzijdank de minste klachten, ze slapen af en toe zeer slecht en lopen bij de psycholoog. Hebben jullie dan Corona gehad? Nee, ik zal vertellen wat ons is overkomen.
    06 januari 2021 gaan we rond 23:00 naar bed zoals altijd, telefoon op de lader en naar boven. 02:00 uur in de nacht roept mijn vrouw plotseling “Brand!” Ik schrik wakker en onze slaapkamer is zich met rook aan het vullen. We gaan snel ons bed uit en ik roep tegen de jongens die een verdieping hoger liggen, “Brand, ga naar het balkon!!” antwoord krijgen doe ik niet. Ik probeer ons draaikiep te openen maar door de adrenaline trek ik de hele hendel van het raam af. Min vrouw probeert de trap op te komen. Ik schiet langs haar heen naar boven om te kijken of de jongens veilig zijn. Dat zijn ze, ze staan op het balkon en de oudste hangt aan de telefoon met 112 om de brand te melden. Ik hoor mijn vrouw “help” roepen en ga terug het inmiddels vol met rook staande huis in de trap af. Daar ligt ze, halverwege de trap, “ik zie niets meer” zegt ze in paniek. Ik kijk haar on haar gen en zie een blik die je niet wilt zien. Ik voel de hitte branden op mijn huid, door mijn t shirt heen. Ik worstel mijn vrouw de trap op met al mijn kracht, door de slaapkamer naar het balkon. Mijn oudste zoon is inmiddels naar et balkon van de buurvrouw geklommen om 112 aan de telefoon te kunnen houden, ons balkon loopt zo vol met rook dat we over de rand hangen om naar frisse lucht te happen. Een hoogwerker van de brandweer komt tevoorschijn, de hele straat staat vol me politie, ambulances, brandweer en de hele buurt is wakker en staat buiten. Met mijn jongste zoon duwen we mijn vrouw omhoog en tillen we haar in de handen van de brandweer mensen. Daarna wordt ik de hoogwerker opgetrokken en als laatste onze jongste zoon. Onze oudste ziet dat we naar beneden gaan en gaat via het huis van de buurvrouw, die inmiddels ook doodsbang is dat de brand haar huis ook heeft bereikt, naar beneden. Bij haar brand niets. Ik wordt hoestend en kotsend naar een ambulance gebracht en op de brancard gelegd. Ik hoor nog een gesprek dat mijn jongste zoon bij zijn moeder in de ambulance moet, de oudste wordt bij mij in de ambulance gezet. Dan raak ik bewusteloos.
    Later hoor ik van mijn zoon dat ik zo goed als overleden was in de ambulance en dat er letterlijk plankgas naar het ziekenhuis is gereden, terwijl ik geïntubeerd werd om mij van zuurstof te voorzien. Ikzelf wordt na 2 dagen coma wakker in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam. Zonder stem. Zonder besef waar ik ben. Zonder besef hoe het met mijn gezin is. Ik hoor dat het goed gaat met gezin en dat in Den Haag zijn. Onze zoons zijn als ontslagen uit het ziekenhuis waarbij de oudste morgens vroeg al naar huis mocht, de jongste na 1 nacht ter observatie. Mijn vrouw mag die vrijdag naar huis en heeft nauwelijks een stem. Uiteindelijk gaat mijn herstel voorspoedig en mag ik zondag naar huis. Onze zoons slapen tijdelijk bij hun zus in huis, mijn vrouw en ik bij haar broertje. Beide hebben geen grote woning dus bij elkaar wonen lukt even niet. We mogen op zoek naar vervangende woonruimte e vinden deze woonark waar we nu weer samen wonen, iets wat ons heel goed doet.
    We krijgen te horen dat onze dochter alle eerste dingen al heeft geregeld met de verzekering en politie en de brand is veroorzaakt door een telefoon aan een lader. Maar we horen ook dat we letterlijk alles kwijt zijn. Letterlijk alles. 21 jaar woonden we in ons huis, alles weg. In 1 nacht. Door een telefoon. De komende dagen proberen we dierbare zaken te redden. Onze foto’s, sieraden, alles eigenlijk wat we kunnen redden. En dat blijkt bar weinig te zijn. Alles is of verband of heeft zoveel rookschade dat het onherstelbaar is. Alles kwijt. Alsof de impact van de brand nog niet genoeg ellende heeft veroorzaakt heb je helemaal niets meer. Onze oudste zon heeft van zijn spaarrekening geld gehaald en basiskleding voor het gezin gekocht zodat we iets van kleding hebben. Mijn vrouw kan er niet mee overweg en lijkt zichzelf te verliezen. Omdat zij al hersenschade heeft kan zij hier niet om gaan. Langzaam proberen we op te krabbelen, maar we moeten ook in het oude huis aanwezig zijn om dingen uit te zoeken, met de verzekering dingen bespreken, immers het leven gaat door. Maar het kost moeite, veel moeite. Je hele inboedel vergaan, je hele huis vergaan, stinkend van de rook en brand, alles wat je aanraakt geeft je zwarte handen.
    Terug naar nu. Ik probeer vanuit huis werk weer op te pakken, heel enthousiast op halve dagen ingezet, maar 2 uurtjes en ik ben leeg. Mijn vrouw kan zo goed als niets meer. Onze jongste zit in zijn examen jaar maar zal het waarschijnlijk niet halen. Onze oudste was eerstejaars HBO en wilde in dit jaar zijn propedeuse halen, iets wat ook erg lastig is. We proberen er bovenop te komen maar hebben nogal wat nodig aangezien we echt alles kwijt zijn geraakt en de verzekering uitgaat van afschrijving en niet van nieuwwaarde.

  12. #587

    Standaard

    Bah bah Edgar, wat een heftig verhaal zeg.
    Ik ga eens uitzoeken of ik nog wat dubbele films heb, dan zijn die voor jou.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bah bah Edgar, wat een heftig verhaal zeg.
    Ik ga eens uitzoeken of ik nog wat dubbele films heb, dan zijn die voor jou.
    Dat waardeer ik enorm man. De hobby staat echter door al het gedoe met mijn vrouw al een aantal jaar op een laag pitje (zij heeft in 2016 een stuk of 15 kleine hersenbloedingen gehad) dus voel je absoluut niet verplicht, netflix en amazon prime bieden al erg veel.
    Ik moet er veel over praten om het te verwerken vandaar dat ik het nu hier kan posten, heb er nog steeds moeite mee maar kan het n vertellen/uitschrijven zonder in tranen uit te barsten.dit is eigenlijk het enige forum/social media waar ik het heb gepost omdat ik hier al zo lang kom.

  14. #589
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeetje Edgar, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende tijd. Knap hoe je dat hier deelt. Ik heb vast ook nog (een hele lading) dubbelen, maar zoals je zegt; dat is wellicht niet waar het je nu om gaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #590

    Standaard

    Hi Claudio, Mijn moeder overleed behoorllljk onverwacht op 06 december en het weekeinde voor 06 jan hadden we net haar woning helemaal leeg en opleverklaar. En toen dit eroverheen. Ze zeggen wel eens een mens kan veel meer hebben dan je denkt alleen begin ik me af te vragen of dat nou werkelijk in de praktijk getest moet worden. Mijn dochter die dezelfde dag nog alles met de verzekering heeft opgepakt en geprobeerd heeft zoveel mogelijk te redden i inmiddels overspannen geraakt van de hele situatie.Ikzelf heb de nodige issues, evenals mijn vrouw en oudste zoon die erbij was toen ik in coma raakte. Ik was simpelweg de spil van het gezin want ik werkte, deed de boodschappen, kookte ook regelmatig, deed grotendeels het huishouden en nu kan ik zo goed als niets. Gelukkig is onze tijdelijke woonark niet supergroot dus het huishouden is te overzien .Maar de grootste flop is wel hoeveel je spullen waard zijn voor de verzekering, die houdt geen rekening met emotionele waarde. En werkelijk alles kwijt zijn is zo een frustratie, we hebben geprobeerd te redden wat er te redden viel maar dat zijn ongeveer 20 verhuisdozen uit een eengezinswoning met 4 slaapkamers. Zo goed als niets dus.

  16. #591

    Standaard

    Mijn God Edgar, wat een drama! Pfff je mag blij zijn dat je nog leeft, maar wat en nachtmerrie nu zeg. Verschrikkelijk, ik leef met je mee!! Heel veel sterkte toegewenst. Als ik iets voor je kan doen, laat het even weten.

  17. #592

    Standaard

    Wat een heftige verhalen, Edgar! Daar valt de corona-ellende bij in het niet. Dat zo'n brand ontstaat door een oplader van een telefoon. Je hoort inderdaad wel eens van die verhalen over onveilige opladers, maar als het je zelf overkomt... En dan alles in één keer kwijt. Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen en is er alleen materiële schade, maar toch. Brand lijkt me het ergste dat je in huis kan overkomen. Ik laad mijn apparatuur dan ook meestal gewoon overdag op en niet 's nachts. puur uit voorzichtigheid. En dat van de verzekering: ik weet daar alles van, heb zelf het grootste deel van mijn leven in die branche gewerkt. Echt balen, zeg! Sterkte de komende tijd en dank voor het delen van deze trieste ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #593

    Standaard

    Brand is inderdaad echt verschrikkelijk en als ik achteraf kijk hoe hevig en hoe ver de brand is gekomen is letterlijk een kwestie van minuten geweest of ik had niets meer kunnen delen. Nu proberen alles weer op te bouwen voor onszelf, kleding en dat soort dingen is ook al erg lastig vanwege corona, meubels enzo kunnen we nog niet bestellen want we hebben nog geen definitieve datum wanneer het huis klaar is, verwachting is mei/juni. Home Cinema wordt nu een flinke 4k TV met soundbar en dat is het. ik ga daar geen bergen geld meer in investeren. films Het ergste is dat ik gewoon mezelf niet meer ben op dit moment, ik moet rust houden en kan ook weinig anders. Dat frustreert mij maar er is geen andere keuze. En ik raad iedereen aan kritisch naar je verzekering te kijken en niets snachts opladen. Zelfs geen losse oplader aan laten staan, het is echt onveilig. EN alsjeblieft mensen installeer rookmelders. Wij hebben het overleefd maar echt, de rook is erger dan de brand.
    En mocht er iemand zijn die weet waar ik relatief goede laaggeprijsde meubels/bedden enzo kan aanschaffen, ik hou me aanbevolen.

  19. #594
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zal je eerlijk vertellen dat jouw verhaal mij toch wel even bezig hield en thuis heb ik er ook veel over gepraat met mijn vrouw en kinderen. Mijn motto is altijd al geniet van het moment, want je weet nooit en roep vaak dat we zuinig en selectief moeten zijn met de tijd die ons gegund is. Voor je het weet is die kostbare tijd alweer vervlogen en het komt nooit meer terug, maar dat is natuurlijker makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen moppert namelijk wel eens op zijn partner, het leven, ongeacht jong, oud, rijk of arm, zeker in deze tijden, maar waar hebben we het dan over als je dit soort verschrikkelijke verhalen hoort zoals die van jou, maar ook het verschrikkelijke nieuws wat Jeroen van ons gametopic een paar dagen terug vertelde. Vertel dan maar vanaf de zijlijn dat je toch zoveel mogelijk het positieve eruit moet halen...

    Ik ken je al een tijdje als een topgozer met veel humor en een groot relativeringsvermogen. Ik weet ook dat er de laatste jaren al veel op je af is gekomen en heb je ook best wel een beetje gemist binnen de crew en op het forum. Die popcorntest! Ik hoop echt dat je dat juist nu - ondanks alles - er toch zo in blijft staan. Ik vind het wel heel goed en fijn dat je je verhaal hier kwijt kan. Dat is het mooie van ons forum; we een beetje een familie zijn geworden. Nogmaals veel sterkte en ik hou mijn ogen en oren open...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-01-2021 om 18:03
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #595

    Standaard

    Zeer heftig verhaal waar ik echt stil van ben. Naast de klap die je gezondheid krijgt, kan je je niet voorstellen dat je letterlijk alle spullen in 1 keer kwijt bent. Bedankt voor het delen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
    En ja, ik ga echt rookmelders halen, dit kan iedereen overkomen.

  21. #596

    Standaard

    dank allemaal, het is allemaal zo onrealistisch maar hoe verder we gaan hoe beter het gaat. maar wel echt beetje bij beetje. Ik hoorde vandaag dat het ook online in het nieuws is geweest met foto : https://www.ad.nl/den-haag/brandweer....google.com%2F
    Dit is nadat wij al gered waren en zelfs al weggebracht met de ambulances. Brandweer was beneden al binnen en het gootste deel was al geblust, je ziet duidelijk de enorme rookontwikkeling op het balkon waarvandaan wij opgepikt waren.
    En al je dan het verhaal van Jeroen leest tsja, dan ben ik heel erg blij dat wij er nog zijn want ook dat was minutenwerk.
    En rookmelders, echt kleine investering die letterlijk je leven kan redden.

  22. #597

    Standaard

    Wat heftig inderdaad, en als ik lees wat je de afgelopen jaren al allemaal te verduren hebt gekregen doet je beseffen hoe oneerlijk het leven kan zijn.
    Veel sterkte met het verwerken van dit alles en hopelijk dat je niet te veel bent gaat twijfelen over je zelf.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #598

    Standaard

    Jemig, wat een naar verhaal. Heel veel sterkte de komende tijd! En mocht het over een tijd wel zover zijn dat je op jullie nieuwe plekje een nieuwe collectie wil aanleggen dan heb ik ook wel een donatie klaarliggen in de vorm van wat dvd's/ blu-rays.

    En wat Claudio aangeeft, het laat je zelf ook weer even goed nadenken over je eigen situatie. Brandmelders hebben we hier wel in huis, maar zal ook beter opletten wat betreft opladers van apparatuur. Wij hebben hier 's nachts bijvoorbeeld wel de hele nacht één of twee babyfoons aan de lader hangen.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Wat heftig inderdaad, en als ik lees wat je de afgelopen jaren al allemaal te verduren hebt gekregen doet je beseffen hoe oneerlijk het leven kan zijn.
    Veel sterkte met het verwerken van dit alles en hopelijk dat je niet te veel bent gaat twijfelen over je zelf.
    loop inmiddels bij de psycholoog want het is wel erg veel inderdaad. Twijfelen aan mezelf doe ik niet, ik overschat mezelf eerder waardoor ik op mijn kop heb gekregen van de huisarts. Ik was namelijk al weer aan het werk maandag, vanuit huis paar uurtjes per dag terwijl ik eigenlijk nog geen dag rust had gehad. Nu neem ik 2 weken rust, voor mezelf om alles te verwerken maar ook de lichamelijke klachten te verminderen. en omdat ik altijd bezig was en een beetje de spil van het gezin voelt dat vreemd maar ook brengt het rust. Rust die ik keihard nodig heb en dan kom je er achter hoe groot de impact is van alles. dus ik zal de komende tijd wat meer hier zijn denk ik, al was het alleen maar om gewoon gezellig te ouwehoeren, het helpt wel om iets totaal anders te doen dan normaal.

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Jemig, wat een naar verhaal. Heel veel sterkte de komende tijd! En mocht het over een tijd wel zover zijn dat je op jullie nieuwe plekje een nieuwe collectie wil aanleggen dan heb ik ook wel een donatie klaarliggen in de vorm van wat dvd's/ blu-rays.

    En wat Claudio aangeeft, het laat je zelf ook weer even goed nadenken over je eigen situatie. Brandmelders hebben we hier wel in huis, maar zal ook beter opletten wat betreft opladers van apparatuur. Wij hebben hier 's nachts bijvoorbeeld wel de hele nacht één of twee babyfoons aan de lader hangen.
    heel verstandig om kritisch te gaan kijken wat je oplaad in de nacht, ik deed mijn telefoon elke nacht aan de lader maar nu gaan snachts de adapters uit de stopcontacten. alleen het nodige blijft ingeplugd.

Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •