Pagina 26 van 31 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 752 worden weergegeven.
  1. #626
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb wel nog een heleboel andere bd's. Die hoef je niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Update, vanaf 21 juni is de woning klaar en 22juni worden de 2 bovenste verdieping met laminaat gelegd en kunnen we dus overgaan.
    Mochten er nog mensen zijn die DVD/Blurays hebben die ze willen doneren, we zoeken alleen de volledige Harry Potter collectie op DVD of BR.

    Als er nog iemand een HT of stereo receiver/versterker (liefst met tuner) hebben of een BR speler die voor een zacht prijsje weg mogen, stuur me svp een PM.
    Bij voorbaat dank.
    Edgar ik heb nog een onkyo en drie B&W boxen staan. Mogen voor een prikkie weg. Compleet met subwoofer van 45 kg haha.
    En als je wilt heb ik sowieso de Amerikaanse versie van the shield voor je. Wel regio 1 en Engels ondertiteld.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #628

    Standaard

    Claudio, toch wel heel erg graag, dan kom ik ze wel ophalen is al veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben.
    Coen als het over het prikke eens kunnen worden zou dat wel dat best wel eens kunnen, kom ik ook bij jou langs

  4. #629

    Standaard

    Ik heb ook nog wel een aardige stapel blu-rays voor je. Ik hoor graag even of je belangstelling hebt, anders gaan ze binnenkort namelijk naar de kringloopwinkel

  5. #630

    Standaard

    Ik heb nog wel een blu-ray speler voor je Edgar met wat Blu Rays erbij. Geef je adres maar per PM dan stuur ik het naar je op.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik heb ook nog wel een aardige stapel blu-rays voor je. Ik hoor graag even of je belangstelling hebt, anders gaan ze binnenkort namelijk naar de kringloopwinkel
    Interesse is er zeker!!

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Interesse is er zeker!!
    Stuur maar even een PM met je adresgegevens, dan komt er binnenkort wat jullie kant op!

  8. #633
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Claudio, toch wel heel erg graag, dan kom ik ze wel ophalen is al veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben.
    Coen als het over het prikke eens kunnen worden zou dat wel dat best wel eens kunnen, kom ik ook bij jou langs
    Leuk, doen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #634

    Standaard

    Ik maak ff foto’s van wat ik heb. Prijs is geen issue. Dat zal echt prikkie zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #635

    Standaard

    Inmiddels zo veel ontvange, gehad, gekregen waarvoor dank aan iedereen!!

  11. #636
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is mooi om te horen en het was wel weer heel gezellig om even bij te kletsen, was al weer een tijd geleden. Succes met de verhuizing en inrichting. Hopelijk went het snel weer in het oude huis.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #637

    Standaard

    We kijken er enorm naar uit, vanaf volgende week (21juni) beginnen met verhuizen, 22juni wordt laminaat gelegd, 23juni komen de koelkast, wasmachine, gasfornuis, magnetron en 2 TV's. Komende dagen alvast beginnen waar het met lampen en gordijrails ophangen enzo, kortom drukke tijd voor de boeg maar wel een leuke tijd.

    Voor de liefhebbers:
    een gaming TV : Samsung QLED 4K 55Q95TC
    woonkamer TV : Philips 65OLED855

  13. #638
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch 65"
    Waarschijnlijk zal er meer op de OLED gegamed worden, tenminste als die HDMI 2.1 heeft. heeft de XsX en PS5 nodig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #639

    Standaard

    ja toch 65inch nadat ik bij jou gezien heb wat voor verschil het maakt door hem aan de muur te hangen. Beugel heb ik ook al. Muur is mooi wit en met Ambi Light gaat dat heel mooi worden. Die Samsung komt in de kamer van de oudste te hangen om te gamen.

  15. #640

    Standaard

    Goed bezig Edgar! Geeft toch ook weer nieuwe energie, nieuwe speeltjes uitzoeken, installeren en van genieten

  16. #641

    Standaard

    Uitzoeken was al voorpret inderdaad, en nu we het husi dagelijks mooier zien worden en weten dat we vanaf maandag kunnen gaan beginnen met verhuizen en dinsdag twee verdiepingen met laminaat komen te liggen en we een week lang een bus tot onze beschikking hebben (kosteloos) en ik 3 weken vrij ben om alles te doen zijn we al aan het inpakken, voorbereiden met kleine dingen zoals lampen en gordijnralsl vast ophangen zodat we straks vrij snel over kunnen. Ondertussen ook meer aan het werken inmiddels, 4 x 4 uur deze week, na het verhuizen beginnen met 4 x 4 uur en verder opbouwen. Nog veel werk om te doen maar leuk werk.

    En serieus jongens, mannen, wij, ons hele gezin, zijn zo enorm blij met alle steun en DVD/BR's die we hebben gehad, echt enorm bedankt!

  17. #642

    Standaard

    Graag gedaan en succes met alle werkzaamheden! Je hebt er vandaag in elk geval "lekker" weer bij. :P

  18. #643

    Standaard

    En dan nu wat anders: het heeft de heilige voorzienigheid gisterenavond behaagd om mijn Blu-ray speler tot zich te roepen. Speelt geen BR meer af, alleen nog DVD. Nu is dit natuurlijk het uitgelezen moment om ineens al te upgraden naar een 4K-speler, en dat ga ik ook doen, alleen heb ik nog geen 4K-TV, ik ga nu mijn perfect werkende Sony niet vervangen maar dan ben ik qua schijven al futureproof.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #644

    Standaard

    Als je niets om 4K geeft (en die zijn er nog genoeg), dan zou ik voor een klein prijsje gewoon een standaard Blu-ray speler op de kop tikken, bijv. een Panasonic. En het begrip 'futureproof' neem ik altijd met een korreltje zout ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als je niets om 4K geeft (en die zijn er nog genoeg), dan zou ik voor een klein prijsje gewoon een standaard Blu-ray speler op de kop tikken, bijv. een Panasonic. En het begrip 'futureproof' neem ik altijd met een korreltje zout ...
    Geen optie want het moet een regiovrije speler zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen optie want het moet een regiovrije speler zijn.
    Kijk hier eens Werner: https://www.stegen.com/nl/6-multireg...4K+Ultra+HD-Ja

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb er daar een besteld, ja. Stegen lijkt me voor regiovrije apparatuur sowieso de beste keuze.
    Laatst aangepast door Werner : 25-06-2021 om 17:21
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #648

    Standaard

    Ongelofelijk slecht nieuws dat Peter R. de Vries is neergeschoten gisteravond. Ik hoop echt dat hij het gaat redden, maar gezien de beelden ben ik bang dat dat niet zo zal zijn .

    In December had ik hem nog gemaild vanwege de Nicky Verstappen zaak & toen heeft hij me een nette mail teruggestuurd. Dat waardeer(de) ik enorm aan hem, dat zo'n man dat doet.

    Het is een sterke man, met een schitterende lijfspreuk (die echt op hem slaat): ''Beter staand sterven dan knielend leven'.

    Hij werkt(e) natuurlijk in een bepaald gedeelte van de wereld in Nederland (en Buitenland) om te strijden tegen misdaad & vooral om een steun te zijn voor de slachtoffers, familie & anderen.

    En door zijn vasthoudendheid zijn er vele moeilijke zaken opgelost & hij was met veel zaken bezig: 7 dagen in de week, 24 uur per dag.

    Een man die zoveel goeds heeft gedaan in de misdaadbestrijding & heeft betekend voor velen, had dit niet moeten overkomen.

    Maar helaas door een verrotte wereld is dit nu wel gebeurd.

    Het was geen opgever, maar een echte fighter.

    Blijf sterk Peter & blijf vechten want ik hoop dat sterven geen werkelijkheid wordt.

    Een sterke goede man zoals jij kunnen wij niet missen.

    Take Care kanjer!!!

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-07-2021 om 20:02

  24. #649

    Standaard

    ‘Gespoild’???? En dat is in gewoon Nederlands?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ‘Gespoild’???? En dat is in gewoon Nederlands?
    Zeker, spoilen Nederlands woordenboek - Woorden.org

Pagina 26 van 31 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •