De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Fijne feestdagen!

  1. #1

    Standaard Fijne feestdagen!

    Beste mede forummers,

    Alvast hele fijne kerstdagen gewenst! Geniet er goed van tezamen met je dierbaren.

    Groet Rogier




    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-12-2023 om 16:52

  2. #2

    Standaard

    Jij ook Rogier en bedankt voor de inzet!!!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Iedereen fijne feestdagen.Rogier je bent een topper!

  4. #4

    Standaard

    Ik sluit me hier uiteraard bij aan en wens iedereen fijne en vooral veilige feestdagen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Bedankt Rogier,
    Hetzelfde gewenst voor jou en je familie.
    En natuurlijk alle andere filmliefhebbers hier.

    Op een mooi nieuw filmjaar.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Allemaal fijne feestdagen en hopelijk kunnen we genieten van alle moois wat uitkomt op filmgebied!

  7. #7

    Standaard

    Allemaal fijne feestdagen en hopend op een gezond 2024 en een fijne film en game jaar.

  8. #8

    Standaard

    Ja iedereen op dit forum en zeker Rogier met z'n mooie uitgebreide recensies, Prettige dagen en een kijkrijk en vooral een gezond 2024.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Happy Holiday Season
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Beste medeforummers,

    Bedankt voor jullie dankbaarheid en complimenten! Met de recensie van Night Hunter sluit ik het recensiejaar 2023 af.
    Het is een zeer succesvol jaar geweest met diverse persoonlijke records! Hieronder een leuk rijtje daarvan:

    - Hoogste aantal recensies in een jaar (120). Dat is gemiddeld 10 per maand!
    - Hoogste aantal recensies in een maand (november met 23)
    - Hoogste aantal Bioscoop recensies in een jaar tijd (8)
    - Hoogste aantal DVD recensies in een jaar tijd (8)
    - Hoogste aantal Streaming recensies in een jaar tijd (41)
    - Mijn 500e recensie is in 2023 geschreven

    Verder is het aantal Blu-ray recensies redelijk op peil gebleven. De kleine daling komt door de afwezigheid van titels van DFW na de zomer, die zijn opeens gestopt met het sturen van persberichten rondom hun entertainment uitgaven en reageren helaas niet meer op berichten. Wel ben ik de samenwerking aangegaan met Belga Films en The Searchers voor het bespreken van hun titels, en die samenwerking is erg fijn! UHD is eigenlijk wel op peil gebleven, en dat komt door de goede samenwerking met Warner/Universal die nog steeds mooie titels uitgeven. De aantallen in 2023 zijn ook geholpen door besprekingen van boxsets in januari die eigenlijk voor december waren, maar die pas later werden geleverd. Dus dit alles heeft een recordaantal van 120 recensies opgeleverd.

    Maar hoe ziet 2024 er dan uit? Tja, ik denk wel wat minder druk. Door alle perikelen rondom de schrijversstaking komen er minder films uit in 2024, en daarom ook wat minder titels op Home Video. Dat betekent dat ik het ook wel wat rustiger aan ga doen. Ik wil de druk en de verwachting vanuit mezelf om 120 te moeten gaan overtreffen niet hebben, dus dit vooruitzicht qua aantal uit te komen titels komt eigenlijk wel goed uit. In 2023 heb ik bijna elke titel aangepakt die ik kon bespreken, en dat pakte icm de late boxsets in januari erg goed uit. Maar in 2024 is alles anders en kan ik daarom ook wat selectiever zijn. Verwacht dus zeker geen 10 recensies per maand meer Maar uiteraard ga ik niet niets meer doen, want komende 8 januari ga ik naar de persvoorstelling van Ferrari! Als groot Michael Mann fan ben ik hier heel erg nieuwsgierig naar, en uiteraard volgt hiervan een recensie. Dus er komen nog zeker genoeg mooie dingen komend jaar

    Voor nu in elk geval voor iedereen een hele gezellige, fijne maar ook zeker veilige jaarwisseling en tot in 2024!

    Groet Rogier

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-12-2023 om 09:49

  11. #11

    Standaard

    Het was een erg druk jaar.

    Er kwamen heel veel streamingdiensten bij, diverse grote filmmaatschappijen die er voor kozen om hun fysieke producten via kleinere maatschappijen of helemaal niet uit te brengen, elektronica-fabrikanten die alleen nog maar voor zichzelf bezig zijn en grote winkelketens die als een bos omvielen.

    Gelukkig konden we mede dankzij jouw inzet nog wel genieten van onze hobby. Ondanks dat ik en andere members over bepaalde dingen verschillende meningen hebben, heb jij ervoor gezorgd dat we daarover konden discussiëren. Bij deze wil ook ik jouw bedanken voor de moeite die jij het afgelopen jaar genomen hebt om deze site interessant en levendig te houden en ik hoop dat het nog lang zo kan blijven.

    Ik hoop dat 2024 een jaar wordt dat overzichtelijker wordt, voor een hogere kwaliteit en betere beleving zorgt zodat ook de massa weer kan gaan genieten van films en muziek.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 29-12-2023 om 15:13
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  12. #12

    Standaard

    Gelukkig nieuwjaar! De beste wensen allemaal!

  13. #13

    Standaard

    Happy new year!!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig nieuw filmjaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •