Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 752 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geniet ervan!
    Dank je Werner, jij ook!

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dank je Werner, jij ook!
    Ik ga "maar" naar mijn buitenverblijf aan de kust, dus ik ben nog wel constant online. Én ik heb daar ook een (mini) HT...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #678

    Standaard

    Fijne vakantie Rogier.

    We zullen beloven dat we geen ruzie gaan maken op de site dus pak je rust.

  4. #679
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja sorry, écht schaamteloze promotie, zelfverheerlijking en smeekbede naar likes hier, maar ik heb er in ieder geval wel een heus verhaal/ film/ videoclip van gemaakt met alle toetsers en bellen om enigszins on topic te blijven. Oh wacht.., Of Topic-Topic...

    The escalating controversy between the positive and the negative minded, fed by fear of a thousand opinions and an overload of digital input of today’s, tomorrows and yesterday’s misery. Don’t miss out out on all that heavenly glory that is, living in the moment!

    http://www.electricdriver.eu
    Nu maar hopen dat de mods me niet van het forum afgooien...


    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #680

    Standaard

    Gaaf gedaan hoor!

  6. #681
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je Rogier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #682

  8. #683

    Standaard

    Hee, een collega-bassist! Lekker basje! Fender Marcus Miller Jazz Bass? En zo te zien wordt er in de Jam geoefend, daar ben ik ook elke week te vinden! Leuk!

  9. #684
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, klopt. Fridaynights @ The Jamstudios vaste prik en idd. MM Jazz, maar ik heb er nog een paar. Hoe heet jouw band, hou ik dat bord ff in de gaten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #685

    Standaard

    Wij oefenen altijd op de maandagavond in the Jam met the Violet Parade. Maar meestal schrijven ze op het bord alleen de naam van onze drummer, want die regelt bij ons altijd alles. Hier ook veel meer bassen dan redelijkerwijs noodzakelijk, trouwens. Tja, verzamelwoede, he?

  11. #686
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb naast deze nog een hele bijzondere fretless Squier Jazz die ik geërfd heb van een klant. Tot deze band speelde ik daarom altijd op. Veel Jazz en Jaco-isch fusion, maar ik hou wel van dat fretless soundje. Nu luister ik meer progressieve Metal en zo en dan wil je dat ook spelen.
    Heb nog twee speciale Ibanez Soundgear bassen van exotisch hout, maar toch. Een Fender is een Fender en deze actieve heeft een verscheidenheid aan tonen en klank. Heerlijke bas.

    Ik was een tijd terug bijna verleid om zo'n Sire te halen. Doet veel erg goed voor relatief weinig geld. Tot ik dacht, waarom? Ik heb de Fender...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #687

    Standaard

    Een Sire zegt mij eerlijk gezegd niet zo veel. Maar als ik op internet kijk, lijkt het dat een Sire bar weinig toevoegt ten opzichte van de bas die je al hebt. Bovendien, het is geen Fender...

    Jazz, fusion en progressieve metal, da's technische shizzle! Ik heb van alles gespeeld en ik kan best goed bassen, al zeg ik het zelf, maar ik ben nooit echt virtuoos geworden. Toch te veel tijd aan films besteed, denk ik...
    Laatst aangepast door Carlos Santuna : 22-09-2022 om 19:00 Reden: Typfoutje

  13. #688
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die Sire is mede ontwikkeld door Marcus, maar zoals je zegt, 't is geen Fender.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #689

    Standaard

    Op zich wel vervelend, want ik zie meer titels staan die ook geen fysieke release hebben, zoals Stargirl.
    Ik vond het al irritant dat HBO bijvoorbeeld Westworld van HBOMax af haalde, maar die heeft nog een fysieke release gekregen. Nu zijn er straks films/series die maar op 1 manier te kijken zijn en ik dacht juist dat ze daar vanaf wilden zijn....

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op zich wel vervelend, want ik zie meer titels staan die ook geen fysieke release hebben, zoals Stargirl.
    Ik vond het al irritant dat HBO bijvoorbeeld Westworld van HBOMax af haalde, maar die heeft nog een fysieke release gekregen. Nu zijn er straks films/series die maar op 1 manier te kijken zijn en ik dacht juist dat ze daar vanaf wilden zijn....
    Ja, Disney doet een HBO Max'je. Wat ik wilde zien van deze series, Willow en Y: The Last Man, heb ik gelukkig al gekeken, BIj HBO Max was ik destijds net begonnen met Raised by Wolves toen deze verwijderd werd. Ik had drie afleveringen gezien. Gelukkig is die wel op blu-ray uitgekomen en die ben ik nu aan het kijken. Dat is bij de series van DIsney inderdaad niet het geval. Van Westworld was net 4 maanden eerder de finale uitgezonden toen het verwijderd werd.

  16. #691

    Standaard

    Ach, wen er maar aan. Dit soort bedrijven zijn tegenwoordig alleen maar bezig met winstmaximalisatie, creëren van aandeelhouderswaarde en lijstjesdenken. Veel bedrijven (en hun aandeelhouders) raken al in paniek als de winst (of omzet) een keertje wat minder is, terwijl er geen enkele economische wet is die zegt dat je ieder jaar meer winst moet maken dan het jaar ervoor. Er dan dat gezeur over kosten, ik word er zo moe van. Investeer in kwaliteit in plaats van in kwantiteit, maar ja, dat is bij Disney en consorten tegenwoordig aan dovemansoren gericht. Ondernemen is nu eenmaal risico nemen, dus niet zeuren als je winstcijfers een keer tegenvallen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #692

    Standaard

    Bij Willow (en de andere series) gaat het niet om belastingvoordeel, want het is al uitgekomen, maar op deze manier besparen ze op residuals voor acteurs en schrijvers (één van de redenen van de schrijversstaking).

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Willow (en de andere series) gaat het niet om belastingvoordeel, want het is al uitgekomen, maar op deze manier besparen ze op residuals voor acteurs en schrijvers (één van de redenen van de schrijversstaking).
    Ik wil niet flauw doen, maar zou je hiervoor alsjeblieft een Nederlands woord willen gebruiken? Ik heb geen idee wat je bedoelt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik wil niet flauw doen, maar zou je hiervoor alsjeblieft een Nederlands woord willen gebruiken? Ik heb geen idee wat je bedoelt.
    Nederlandse vertaling lijkt erop hoor: residuen, ofwel restjes, overblijfsels. In deze context betekent het dat schrijvers een deel van de royalties krijgen die door een zender/streamingsdienst betaald worden aan de makers/eigenaars van een bepaalde serie of film. En dat worden in de volksmond in de US en UK "residuals" genoemd. Maar het is inderdaad wel een beetje flauw van je, want ipv te zeuren had je zelf ook even via Google wat onderzoek kunnen doen

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik wil niet flauw doen, maar zou je hiervoor alsjeblieft een Nederlands woord willen gebruiken? Ik heb geen idee wat je bedoelt.
    Dat is loon dat acteurs en schrijvers krijgen, als er herhalingen worden uitgezonden (of als series op streamingdiensten staan). Beetje vergelijkbaar aan royalties in muziek (sorry ook een Engels woord ). Een Nederlands woord zou ik niet zo snel weten.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Resi...ment_industry)

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nederlandse vertaling lijkt erop hoor: residuen, ofwel restjes, overblijfsels. In deze context betekent het dat schrijvers een deel van de royalties krijgen die door een zender/streamingsdienst betaald worden aan de makers/eigenaars van een bepaalde serie of film. En dat worden in de volksmond in de US en UK "residuals" genoemd. Maar het is inderdaad wel een beetje flauw van je, want ipv te zeuren had je zelf ook even via Google wat onderzoek kunnen doen
    Zat nog op pagina 1, had jouw reactie nog niet gezien

  22. #697

    Standaard

    Dit topic ook even opgeschoond en de gehele "discussie" verwijderd.

  23. #698

    Standaard

    Gebeurt er eindelijk eens wat, mis ik t weer!

  24. #699

    Standaard

    Heb het ook gemist.Maar met bedreigingen gaat ons crocsje deze keer wel wat ver.

    Hij is hier ool al lang een gast dus ik hoop wel dat hij goed terug komt hier op de site.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit topic ook even opgeschoond en de gehele "discussie" verwijderd.
    Nee, discussie. Graag zonder sarcastische en neerbuigende aanhalingstekens. Ik weet niet wat er door crocs werd gezegd in voorgaande bericht, maar de discussie ging eigenlijk tussen mij, jou en rogue over het feit dat ik aangeef dat de huidige wijze waarop de filmwereld momenteel in stand wordt gehouden en het de consument alsmaar moeilijker wordt gemaakt om een fatsoenlijke, legale versie van een film of serie te vinden, dat ik aangeef momenteel helemaal nergens meer voor te betalen. Niet zolang kolossen van producenten onder het kopje 'belastingafschrijving' zulke producties volledig in de ban doen.

    Het komt natuurlijk erg goed uit dat crocs, die je overigens zélf ondergordels aanviel in een reactie op mij, nu zo uit de band sprong (met een bericht wat ik dus gemist heb), want nu kun je die héle tekst weggummen. Niet alleen weg uit de meer zichtbare topics op een algemener forum, maar nu zelfs uit het offtopic-topic. Chique.

    Ik verwacht de volledige tekst van mijn berichten graag integraal terug in DM, als dat mogelijk is.

Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •