Pagina 16 van 31 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 752 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Wolverine claws.Je moet toch iets met je vrije tijd doen.

    https://www.youtube.com/watch?v=sdcGek-NoFQ
    Dát zou nogal een een ideetje zijn voor een giftset...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #377

    Standaard

    Maar het lijkt me niet verstandig als die gast daarmee over straat gaat lopen. Wat een testosteronbom!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #378

    Standaard

    Zo te zien is die gast nogal een knutselaar. Wel grappig om te zien, maar ik hoop niet dat ze gebruikt gaan worden buiten de garage....wat een schade kunnen die dingen toedienen zeg...brrr...

  4. #379
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat hij het heeft gedaan om het doen, want ik denk dat dagelijks gebruik simpelweg niet praktisch is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik denk dat hij het heeft gedaan om het doen, want ik denk dat dagelijks gebruik simpelweg niet praktisch is...
    Ik zie jou wel zoiets maken maar dan met schoenen die "uit" je hand komen

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ik zie jou wel zoiets maken maar dan met schoenen die "uit" je hand komen
    Handschoenen zijn al uitgevonden, Edgar...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Handschoenen zijn al uitgevonden, Edgar...
    Niet de handschoenen zoals deze wolverine klauwen

  8. #383
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik denk dat hij het heeft gedaan om het doen, want ik denk dat dagelijks gebruik simpelweg niet praktisch is...
    Inderdaad even in de neus peuteren zit er niet meteen in
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #384
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Niet de handschoenen zoals deze wolverine klauwen

    Hypothetisch...

    Stel... Wolverine zelf zou mijn winkel bezoeken op zoek naar de oplossing voor zijn schijnbaar functionele beperking? - Omdat het toch hypothetisch is, mag het zowel de film- als de comic-versie zijn. Tja, dan zou ik best bereid zijn daar aan mee te werken, hypothetisch dan. Maar verder dan het op jonge leeftijd slijpen van mijn samoerai-zwaarden, sai en shuriken. Het maken van Nun-chaku's in alle soorten, maten en Bruce Lee varianten. Een enkele driedelige staf. Nee veel verder wil ik echt niet gaan... Hypothetisch dan..!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-05-2014 om 00:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #385
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Inderdaad even in de neus peuteren zit er niet meteen in
    With great power comes great precision! If not, scared tissue!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #386

    Standaard

    Ook een leuke vakantie bestemming om naar toe te gaan zwemmende varkens in het mooie blauwe water(Bahamas).

    https://www.youtube.com/watch?v=O89DvVdthDY

  12. #387

    Standaard

    Alles wat u moet weten over het ebola-virus dat "out of control" is

    Het is wel pech dat ze daar nou net de gewoonte hebben om de doden aan te raken.
    Hoop dat het niet overslaat naar de rest v d wereld er hoeft er maar 1 op het vliegtuig te stappen.
    Klein voordeel is dat het nogal een snel ziekteproces is dus de meeste zijn dan al gelijk te ziek om te bewegen.

    http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ntrol-is.dhtml

  13. #388
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het "voordeel" van Ebola is dat de incubatietijd maximaal 3 weken is en daarom relatief goed te beheersen valt.
    Mooie en goeie film hierover is"Outbreak" met Dustin Hofman.

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #389

    Standaard

    Toevallig:
    season 10 ep 21 meen ik

    © Family Guy. Een groot aantal kijkers van de Amerikaanse cartoon Family Guy keek gisteravond vreemd op. De aflevering genaamd Fatman en Robin, met daarin een getekende variant van Robin Williams, werd door BBC Three bijna gelijktijdig met de bekendmaking van zijn dood uitgezonden.
    © EPA. Veel kijkers twitterden dat ze geshockeerd waren door het enorme toeval. In de aflevering is te zien dat hoofdrolspeler Peter Griffin vervloekt is. Alles wat hij aanraakt verandert in Robin Williams. Als oplossing voor de vloek probeert Griffin zelfmoord te plegen, maar dat lukt hem niet.

    Het nieuws met daarin het overlijden van Robin Williams werd maandag om 23.50 uur uitgezonden. Een paar minuten daarvoor was de bewuste aflevering van Family Guy net afgelopen.

  15. #390

    Standaard

    Lijkt me toch een beetje link om je hond zo uit te dossen iemand met een wapen op zak....

    Videostill © YouTube.VIDEO Een Poolse man heeft zijn hond omgetoverd tot een angstaanjagende spin. In verschillende opnames jaagt het beest willekeurige mensen de stuipen op het lijf.
    http://www.youtube.com/watch?v=YoB8t0B4jx4



  16. #391

    Standaard

    Hey...guess who's back!?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #392
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kees?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kees?
    nee die was al klaar. Willem denk ik, of Peter.

  19. #394

    Standaard

    Beiden fout...helaas...en gaan dus niet door voor de sapcentrifuge...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #395

    Standaard

    Veel Amerikanen denken misschien in hun achterhoofd aan Hollywoodfilm virusepidemie scenarios .

    Raak niet in paniek om ebola, zegt president Obama. Maar paniek is juist wat er om het minste of geringste ontstaat in de VS als het om ebola gaat. Zo werd in Dallas een heel station ontruimd omdat iemand er nogal witjes bij liep.

    Op het trein- en busstation van Dallas in de Amerikaanse staat Texas ontstond grote paniek, omdat een vrouw ziek was geworden en er werd gedacht dat ze misschien ebola heeft. Ze moest bij het uitstappen overgeven en had lichte koorts. Het White Rock station was daarom een tijdje dicht om alles te ontsmetten

    Its to late wil kill 5 million
    http://www.globalresearch.ca/virolog...illion/5401341
    Laatst aangepast door vista-vision : 19-10-2014 om 15:01

  21. #396

    Standaard

    Kende deze site nog niet. Je kan zien waar alle vliegtuigen op de wereld zich nu bevinden/bewegen en door op een vliegtuig te klikken verschijnt foto type vliegtuig.
    Toch eventjes fascinerend om te zien.

    http://www.flightradar24.com/48.57,-79.23/3

  22. #397

    Standaard

    Ik zie even geen andere topic hiervoor. Vanavond was op NPO Doc een oudere documentaire maar wel erg interessant: Behind the Couch - Casting in Hollywood

    Het gaat over hoe acteurs worden gecast (dus vanaf start tot eind). Morgen (26-12) om 12.00 uur wordt de documentaire herhaald.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zie even geen andere topic hiervoor. Vanavond was op NPO Doc een oudere documentaire maar wel erg interessant: Behind the Couch - Casting in Hollywood

    Het gaat over hoe acteurs worden gecast (dus vanaf start tot eind). Morgen (26-12) om 12.00 uur wordt de documentaire herhaald.
    Eventueel hier te zien op internet ( 12.00 uur dan):
    http://www.npodoc.nl/live.html

  24. #399

    Standaard

    Aller beste wensen forumvriendjes en vriendinnetjes en geniet van film
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #400

    Standaard

    Eensgelijk Peptalk! Dat 2015 maar net zo leuk en mooi mag worden als 2014.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 16 van 31 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •