Pagina 17 van 31 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 752 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar!

  2. #402

  3. #403

  4. #404

    Standaard

    Voor iedereen een heel leuk filmjaar 2015.

    Het aftellen is nu begonnen naar Star Wars - The force awakens.

  5. #405
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Voor iedereen een heel leuk filmjaar 2015.

    Het aftellen is nu begonnen naar Star Wars - The force awakens.
    Allemaal de beste wensen en precies, genoeg om naar uit te kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #406

  7. #407

    Standaard

    Allemaal de beste wensen en hoewel er veel meer belangrijkere zaken zijn: moge het weer een mooi filmjaar worden!

  8. #408
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Allemaal de beste wensen en hoewel er veel meer belangrijkere zaken zijn: moge het weer een mooi filmjaar worden!
    Belangrijk is wat voor jouw belangrijk is, zolang je je daaraan houdt kan je nooit niks teveel of te weinig doen. Alleen het belangrijke...

    Jij bent het jaar iig direct goed begonnen met de nieuwjaarsdagsveiling.

    Beste wensen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Belangrijk is wat voor jouw belangrijk is, zolang je je daaraan houdt kan je nooit niks teveel of te weinig doen. Alleen het belangrijke...

    Jij bent het jaar iig direct goed begonnen met de nieuwjaarsdagsveiling.

    Beste wensen!
    Ik bedoel meer belangrijk in verhouding tot familie, vrienden, gezondheid e.d . Ze zeggen dat voetbal de belangrijkste bijzaak van de wereld is, maar film is dat net zo goed voor mij persoonlijk .
    We beginnen weer met frisse moed aan het jaar!

  10. #410

    Standaard

    Iedereen een gezond en filmrijk 2015.

  11. #411
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Verjaardagscadeau!

    Ik heb twee weken geleden een Kia Sportage (occasion) gekocht. Ondanks dat het niet gaat om mijn eigen auto, maar voor mijn vrouw, ga ik morgen onze Kia Sportage 2.0 CVVT AWD automaat ophalen, wat gelijk inhoudt dat er een ritje moet worden gemaakt, want hij komt niet uit de buurt. Zelf rij ik zakelijk in een Volvo S60 T5 Full options, maar ondanks dat deze Sportage in principe voor mijn vrouw is, zal ik er zelf natuurlijk ook met veel plezier in gaan rijden (hoop ik) en daar mag ik ook in gezien worden. Aangezien ze onlangs jarig was is dit natuurlijk een verjaardagscadeau op en top!

    Na wat wikken en wegen hadden wij besloten om onze Suzuki Grand Vitara van 2001 van de hand te doen en op zoek te gaan naar een mooie opvolger, mijn vrouw rijdt niet veel dus haast hadden we nooit. Snel was duidelijk dat het een SUV of soortgelijke crossover zou worden. Dat vonden we beide wel fijn. Dan ga je op zoek op het internet en kijk je onderweg eens wat vaker naar andere auto's. Uiteindelijk was de keus beperkt tot de Kia Sportage en de Nissan Qashqai. Zelf vond ik de Kia echt veel stoerder en completer, maar vrouwlief was ook echt gecharmeerd van de Nissan. Het was als een knipperlicht, dan neigde we weer naar de Nissan en dan weer naar de Kia. Uiteraard hebben we uitgebreid de tijd genomen en door het land heen (leve het internet) diverse proefritten gemaakt. Tja, dan bleek toch wel dat de Kia net even een beetje meer bood, meer ruimte, meer karakter, meer 2015. Hoe langer we er over nadachten, hoe meer de Nissan afviel, tot het punt dat we het idee handen dat we met ons voorhoofd tegen het dak aanzaten. Het leek wel of de Nissan elke week kleiner werd. Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en een werkelijk unieke donkergrijze Kia Sportage 2.0 VVT AWD Automaat gekocht uit 2011 met nog maar 25.000 kilometer op de teller. Daarnaast is de auto letterlijk van alle gemakken voorzien, full options inclusief Pano-dak. Uiteraard heb ik veel gelezen over het stuurgedrag, maar vergeleken met de oude Suzuki is ook dat een wereld van verschil. Het is uiteraard geen Volvo S60, maar daar kan ik op terugvallen indien ik op vakantie ga of echt moet reizen. Deze Kia is hoofdzakelijk voor vrouwlief en plezierritjes en zij rijdt echt niet veel. Maar ik vermoed wel dat de Volvo iets minder gereden zal worden, zeker in het weekend. Morgen is het in ieder geval zover en gaan we dus mijn vrouw's verjaardagscadeau ophalen. Spannend, maar vooral leuk...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #412

    Standaard

    Wat een verhaal...

    Ik heb geen auto. Heb ik ook niet nodig, ik doe alles op de fiets. Goedkoper en het is nog gezond ook. Al is een auto af en toe wel handig voor de iets grotere afstanden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #413

    Standaard

    Petitie i.v.m. het monopolie van Caiway glasvezelnetwerk

    http://www.nederlandkiestzelf.nl/

  14. #414
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vrij kansloos natuurlijk, maar je bent weer even van de straat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #415

    Standaard

    Een zwager van mij in Naaldwijk was nogal pissed off dat ie niet kon kiezen en alleen maar met Caiway in zee kon gaan.Had zelfs al telefonisch doorgegeven aan Caiway dat die dat belachelijk vond.Hij is dus overgestapt van KPN naar Caiway.
    Hij had wel de 200mb download 3 in 1 van Caiway genomen alles boven de 100mb lijkt mij een beetje overkil maar goed het is zijn geld.
    Voordeel van die glasvezel is dat je upload snelheid ook vaak hoog is

  16. #416

  17. #417

    Standaard

    Toch bewonderenswaardig van hem om te doen.

    Rijke zakenman liet alles achter en strijdt nu tegen IS


    Door Jeannette Kras

    Een Britse zakenman heeft zijn luxe leven opgegeven en een enkele reis naar de Iraakse stad Sulaymaniyah geboekt. Tim Locks zet zich nu in voor de strijd tegen IS en is lid geworden van de christelijke militie Dwekh Nawsha.
    De dertiger vertelt: ‘In mijn huis in Engeland had ik een tv in elke kamer en een zwembad. Ik ging tot acht keer per jaar op reis. Ik deed wat ik wilde, wanneer ik wilde. In Irak heb ik niks, maar ik kan mensen helpen, samen met een groep mannen die ik nog maar een paar weken ken, maar nu al als familie zijn voor mij.’
    De beelden van de 500 Yezidi’s die vorig jaar werden vermoord door IS in de Sinjar-regio brachten hem tot dit besluit. ‘Toen ik de beelden zag, dacht ik: ‘Ik heb een geweldig leven en huis. Een job. Nu is het tijd om anderen te helpen’.’
    Hij zette zijn huis te koop en zocht via internet contact met mensen in Irak. Begin deze maand kwam hij in Koerdistan aan. Momenteel werkt hij aan bouwprojecten, later wil hij de wapens opnemen tegen IS.
    ‘Iedere samenleving die mensen doodt en onthoofdt, moet aangevochten worden,’ vindt Locks. ‘Pas wanneer Islamitische Staat is uitgeroeid, zal ik terugkeren naar het Verenigd Koninkrijk.’

    Nog iets totaal anders hieronder om te lachen:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HXHh7QLsqM4

    (Het ging hierom uplace:
    http://newsmonkey.be/article/33101
    die Spaanse kerel in dat utube filmpje verteld een verhaal over pannen enz waar hij werkte een paar Belgen hebben daar een tekst ondergezet)
    Laatst aangepast door vista-vision : 25-02-2015 om 08:28

  18. #418

    Standaard

    360 graden grasveld v d openingsscene uit de Sound of music (met muis slepen)

    https://www.google.com/maps/views/vi...tch=81&fovy=48

  19. #419

    Standaard

    Vandaag was er weer een kleine beving in Californie van gemiddeld 5.0 het is de laatste maanden al verdacht flink aan het rammelen aan de US westkust met kleine schokken En zit het trouwens niet net aan de andere kant van die plaat van Japan (was wel erg diep die schok in Japan 600km) maar een diepe schok schijnt ook vaak gevolgd te worden door een ondiepere zware beving.Het is meestal ook een soort domino effect langs die naden van de platen.
    Toch interessant om het een beetje te gaan volgen op die sites.

    http://earthquake.usgs.gov/

    http://quakes.globalincidentmap.com/

    earthquake 3d: http://www.wolton.net/quake.html

    https://www.youtube.com/watch?v=qy1DhqHmGS0
    Laatst aangepast door vista-vision : 30-05-2015 om 20:43

  20. #420

    Standaard

    Je zou bijna geloven dat de schokken in Californië een promotieactie zijn voor de net uitgekomen bioscoopfilm San Andreas...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #421

    Standaard

    Er zijn natuurlijk daar altijd wel regelmatig kleine schokjes van een 2 of 3 sterkte maar er zijn daar de laatste tijd duidelijk meer krachten bezig.
    Op een ander utube filmpje verteld iemand die bij de Andreas liijn woont en met een park ranger gesproken heeft dat Geologen die op onderzoek waren denken dat het toch sneller zal gebeuren dan ze eerst dachten (kan natuurlijk nog wel jaren duren).Ze verwachten dat het deze keer de zuidpoot van Andreas zal worden en dat de schokgolf door Los Angeles richting zee zal gaan.
    Maar natuurlijk niet die doem scenarios van Californie of LA dat in de zee verdwijnt je hebt dan gewoon weer een flink zware beving 7/8/9 zoals die daar om de 100/150 jaar plaatsvind.Denk trouwens wel dat als ze zouden weten dat het eraan komt er officieel nog steeds gezegd zal worden tussen nu en 20 jaar.

  22. #422

  23. #423

    Standaard

    Wel pech voor die kinderen dat er gelijk in het begin van de film al wat rottigheid te zien was.

    Een bioscoop in de Amerikaanse staat Ohio heeft voor een zaal vol kinderen de horrorfilm Insidious aangezet. Een medewerker van de bioscoop had alleen de eerste vijf letters van de film goed - de kinderen waren gekomen voor de nieuwe Disneyfilm 'Inside Out'.
    Disneyfilm Inside Out © ap. Een moeder die met vijf kinderen in de theaterzaal was zegt volgens een lokale krant dat de ervaring traumatisch was. ,,Ik heb ons geld teruggekregen maar het leed was al geschied. Mijn kinderen zijn doodsbang en blijven vragen stellen", aldus Jazmyn Moore.

    Inside Out is een animatiefilm over een 11-jarig meisje dat verhuist. Insidious: Chapter 3 is een horrorfilm over een tienermeisje dat contact wil met haar overleden moeder en wordt aangevallen door een duistere geest. Volgens moeder Moore zagen haar kinderen hoe in het voorfilmpje kinderen werden vastgebonden en vermoord.

    Zij en de andere ouders namen hun kinderen zo snel mogelijk de zaal uit. Daar kregen ze een verontschuldiging en een tegoedkaartje voor de goede film.

  24. #424
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeetje, dat is wel heel erge crue...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #425

    Standaard

    Nog een waarschuwing voor wie nog niet op zijn hoede is voor dat soort emails.

    Cybercriminelen proberen voordeel te halen uit de uitrol van Windows 10. Er zijn namelijk verschillende e-mails in de omloop waarin de ontvanger wordt aangemoedigd naar Windows 10 te upgraden met de bijgevoegde software. Velen zijn nog steeds ongeduldig aan het wachten op hun Windows 10-upgrade en zijn daarom geneigd de software via deze weg te downloaden.
    Vanaf het moment dat je de executabel uitvoert sluit de val zich echter.

    http://www.zdnet.be/nieuws/170213/va...t-cryptovirus/

Pagina 17 van 31 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •