Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 755 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Nee, discussie. Graag zonder sarcastische en neerbuigende aanhalingstekens.
    Ik vind het geen discussie, ook niet vanuit mezelf. Daarom heb ik het verwijderd, en ook omdat het al niet ontopic was in het topic waarin het werd gepost, maar ook omdat er op een gegeven moment zaken in stonden die niet helemaal binnen de richtlijnen van het forum zijn. Het is dus totaal niet persoonlijk naar jou bedoeld, ofwel sarcastisch of neerbuigend. Jammer dat het zo bij je overkomt, maar dat is niet de bedoeling. Het verwijderen ervan is gericht naar de inhoud van de gehele discussie, en niet persoonlijk naar mensen toe (en dan laat ik de opmerking van crocs even buiten beschouwing).

    Ik weet niet wat er door crocs werd gezegd in voorgaande bericht, maar de discussie ging eigenlijk tussen mij, jou en rogue over het feit dat ik aangeef dat de huidige wijze waarop de filmwereld momenteel in stand wordt gehouden en het de consument alsmaar moeilijker wordt gemaakt om een fatsoenlijke, legale versie van een film of serie te vinden, dat ik aangeef momenteel helemaal nergens meer voor te betalen. Niet zolang kolossen van producenten onder het kopje 'belastingafschrijving' zulke producties volledig in de ban doen.
    Dat mag je vinden, maar sowieso hoorde dat niet in het betreffende topic thuis en het uitgebreid hebben over, of linken naar, sites waarin downloaden wordt toegejuicht is nog steeds in strijd met de richtlijnen van dit forum. Dat is al heel lang zo, en dat weet jij ook. In het verleden werd hier ook op gemod, dus dit moet echt geen verrassing voor je zijn.
    Daarnaast vraag ik me dan persoonlijk af wat je dan hier op het forum zo leuk vind, aangezien hier voornamelijk liefhebbers zitten van fysieke content die graag betalen voor mooie uitgaves.

    Het komt natuurlijk erg goed uit dat crocs, die je overigens zélf ondergordels aanviel in een reactie op mij, nu zo uit de band sprong (met een bericht wat ik dus gemist heb), want nu kun je die héle tekst weggummen. Niet alleen weg uit de meer zichtbare topics op een algemener forum, maar nu zelfs uit het offtopic-topic. Chique.
    Prima dat je dit vind, maar de opmerking van crocs ging alle perken te buiten. En de ban komt niet uit de lucht vallen, want hij heeft eerder een waarschuwing gekregen voor zijn gedrag. En in het verleden zijn hier leden ook voor geband, dus zo vreemd is dat niet. Omdat het nu veel minder druk is met posts en leden valt het misschien meer op. En ik heb mijn eigen opmerkingen ook verwijderd, dus wat dat betreft heb ik ook hand in eigen boezem gestoken.

    Ik verwacht de volledige tekst van mijn berichten graag integraal terug in DM, als dat mogelijk is.
    Dat "verwacht" vind ik ook wat neerbuigend overkomen, maar goed. Het is in ieder geval niet mogelijk, want de berichten zijn in zijn geheel definitief verwijderd.

    Voor mij is deze kwestie nu in ieder geval afgedaan. Kritiek uiten blijft mogelijk, maar hou het netjes en open er anders een apart topic voor. Dan stoor je niet elk apart topic en dan is er ook plaats voor leden die wel enthousiast zijn over bepaalde titels, uitgaves of distributeurs. En hoe je zelf je content (illegaal) verkrijgt is helemaal prima, maar zoals je weet gaan het dat (downloaden ed) hier op het forum niet aanprijzen. Dat is geen nieuwe regel, dus dat moet je weten. Je kan em flauw vinden en van alles en nog wat, maa zo werkt dit forum nu eenmaal al jaren.

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind het geen discussie, ook niet vanuit mezelf. Daarom heb ik het verwijderd, en ook omdat het al niet ontopic was in het topic waarin het werd gepost, maar ook omdat er op een gegeven moment zaken in stonden die niet helemaal binnen de richtlijnen van het forum zijn. Het is dus totaal niet persoonlijk naar jou bedoeld, ofwel sarcastisch of neerbuigend. Jammer dat het zo bij je overkomt, maar dat is niet de bedoeling. Het verwijderen ervan is gericht naar de inhoud van de gehele discussie, en niet persoonlijk naar mensen toe (en dan laat ik de opmerking van crocs even buiten beschouwing).
    Ik prees het niet aan, dat wil zeggen ik zat niet met grote lichtgevende pijlen te wijzen waar mensen konden wezen voor het verkrijgen van x-film of y-serie.

    De vraag wat ik hier persoonlijk dan zo leuk vind op het forum heb ik beantwoord in de laatste reactie die ik plaatste, voordat je door crocs' aandeel (waarvan ik nog steeds geen idee heb wat er precies geschreven is) deze berichten mede besloot te verwijderen.

    Dat het in de richtlijnen van het forum is terug te vinden dat er niet expliciet naar de (vele) illegale alternatieven moet worden verwezen, prima. Wel vind ik het hoogst kwalijk dat je deze 'richtlijnen van het forum' er pas bijhaalt, op het moment dat er een groot aantal berichten hierover over en weer geschreven zijn. Nog treuriger vind ik het dat je weigert toe te geven dat je "discussie" neerbuigend bedoelde, daarop vervolgend aanhaalt dat je '"verwacht" ook wat neerbuigend vind overkomen', maar daarbij wel dít puntje context ineens lijkt te vergeten. En omdat ik al voelde hoe de "discussie" leek te lopen, heb ik hier dus nog wel een snippertje van. Je vroeg me om een bron, ik gaf een bron, en dit was je tegenreactie.

    Misschien dat ik nog steeds groot fan ben van geslaagde fysieke uitgaves, maar alleen naar eigen inzicht begin te denken dat er steeds minder fatsoenlijk geslaagde uitgaves worden gedaan en, als deze al worden uitgebracht, je daar van de fanboy-club die Alles Over Film tegenwoordig lijkt te zijn geen al te uitgesproken kritiek op mag hebben. We moeten natuurlijk de grote jongens niet boos maken.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-06-2023 om 08:38 Reden: Persoonlijke aanvallen/provocaties weggehaald, zie PM ter toelichting

  3. #703
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oké, het onderwerp is meer een ding van mijn gitarist als van mij en de rest van de band, althans niet zo hardcore als hij is. Ik vind zelf dat je niet al te belerend moet zijn en geloof meer in de Thanos way (we are to many) , maar (in opdracht van mijn band) heb ik de videoclip gemaakt en wou ik toch even met jullie delen. Het is tenslotte filmgerelateerd.
    We gaan daarnaast een flink aantal keer optreden dit najaar. Beginnend met volgende week zaterdag in Wormerveer. Sorry voor de ongegeneerde zelfpromotie...



    Mend This World does make a statement. True! You know, we all love this little marvelous blue marble we live on and sometimes we forget how extremely unique planet Earth really is and how tiny we all are in the great scheme of things. Enjoy life but treat our planet ever so gentle. It truly can’t go on like this… If we don’t act soon, nature eventually will!

    www.electricdriver.eu
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-09-2023 om 12:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #704

  5. #705
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #706

    Standaard

    Was dit het juiste topic voor schaamteloze zelfpromotie? Nou, in dat geval: mijn band The Violet Parade heeft vandaag een nieuwe single uitgebracht. Enjoy!

  7. #707
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Klopt, is hier...

    Klinkt lekker hoor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #708

  9. #709

    Standaard

    Rogier: Ik probeer alleen mee te denken hé.

    Waarom proberen jullie niet een systeem te maken waardoor bezoekers niet te hoeven te registreren[die optie is er] maar juist meteen een reactie op een topic/post kunnen geven ?
    Denk dat er best wel wat lezers zijn die wat kwijt willen maar waarbij het registreren een drempel is.Zelf ervaar ik ooit dat ik op een site een reactie wil geven maar ik gewoon geen zin heb om me te registreren.

    Dat je lastige gasten op de site krijgt is natuurlijk een risico.Misschien voor een maandje proberen ofzo.

    Als je er niets in ziet dan zal ik je er verder niet over lasig vallen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-11-2023 om 19:42

  10. #710

    Standaard

    Jeroen, dat is een heel slecht idee. Voor ieder forum op het World Wide Web moet je je aanmelden om berichten te kunnen plaatsen en maar goed ook. Anders krijg je alleen maar 'trollen' die een forum gaan 'verzieken'. Nog beter zou zijn om geen schuilnamen meer toe te staan, maar alleen je echte naam...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #711

    Standaard

    Ik denk ook dat dit het slechtste idee is in de geschiedenis der slechte ideeën ...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #712

    Standaard

    Naast het feit is dat je als website je deur openzet voor allerlei hackers, spammers, bots en andere ongein zou ik niet weten of dit technisch mogelijk is en eigenlijk heb ik ook geen zin om dat uit te zoeken. Deze website is leuk, maar mijn inzet heeft ook zo z'n grenzen. En zoals anderen al zeggen moet je dit ook gewoon niet willen.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik denk ook dat dit het slechtste idee is in de geschiedenis der slechte ideeën ...
    Voor iemand die mee denkt wil ik wel dat je dit terug neemt!
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2023 om 13:57

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jeroen, dat is een heel slecht idee. Voor ieder forum op het World Wide Web moet je je aanmelden om berichten te kunnen plaatsen en maar goed ook. Anders krijg je alleen maar 'trollen' die een forum gaan 'verzieken'. Nog beter zou zijn om geen schuilnamen meer toe te staan, maar alleen je echte naam...
    Ik bezoek twee nederlandse sites waar je op een topic kan reageren.Wil je daadwerkelijk of het forum dan is het idd gewenst om te registreren.

    Maar laat maat joh ik heb al geen zin meer om nog mee te denken.Jij geeft nog een fatsoenlijke reactie.

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Naast het feit is dat je als website je deur openzet voor allerlei hackers, spammers, bots en andere ongein zou ik niet weten of dit technisch mogelijk is en eigenlijk heb ik ook geen zin om dat uit te zoeken. Deze website is leuk, maar mijn inzet heeft ook zo z'n grenzen. En zoals anderen al zeggen moet je dit ook gewoon niet willen.
    Zo'n onsympathieke reactie van Werner vind je wel kunnen ?

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo'n onsympathieke reactie van Werner vind je wel kunnen ?
    Volgens mij moet je het niet zo heel erg persoonlijk opvatten. Werner heeft het over je idee, niet over jou zelf. Maar ik ben jarig vandaag, dus ik ga me vandaag niet heel veel met forum zaken bezighouden. Niet persoonlijk bedoeld, maar zoals ik al zei steek ik al genoeg tijd in deze site en ga er niets fundamenteels eraan veranderen, al zo dat al mogelijk zijn. Je moet het hier gewoon even mee doen.

  17. #717

    Standaard

    Gelukkige verjaardag Rogier!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij moet je het niet zo heel erg persoonlijk opvatten. Werner heeft het over je idee, niet over jou zelf. Maar ik ben jarig vandaag, dus ik ga me vandaag niet heel veel met forum zaken bezighouden. Niet persoonlijk bedoeld, maar zoals ik al zei steek ik al genoeg tijd in deze site en ga er niets fundamenteels eraan veranderen, al zo dat al mogelijk zijn. Je moet het hier gewoon even mee doen.
    Gefeliciteerd met je verjaardag.

    Nee Rogier ik vind het een een misselijke vernederende reactie.Het is niet de 1e keer hij dat hier doet.
    Hij neemt het terug of ik ga van het forum af en dan ben ik er klaar mee hier.

  19. #719

    Standaard

    Van harte! Geniet van je dag
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  20. #720
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd, geniet van de dag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #721

    Standaard

    Bedankt allemaal

  22. #722

    Standaard

    Overigens is het helemaal niet zo gek gedacht van Jeroeni. Op facebook kun je bijvoorbeeld ook in veel draadjes reageren, zonder daadwerkelijk daarvoor lid te hoeven zijn. Je post moet dan wel eerst door de beheerder van de pagina worden goedgekeurd, alvorens deze te lezen is voor anderen.

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Overigens is het helemaal niet zo gek gedacht van Jeroeni. Op facebook kun je bijvoorbeeld ook in veel draadjes reageren, zonder daadwerkelijk daarvoor lid te hoeven zijn. Je post moet dan wel eerst door de beheerder van de pagina worden goedgekeurd, alvorens deze te lezen is voor anderen.
    Ik mag aannemen dat je wel een Facebook account moet hebben dan?

  24. #724

    Standaard

    Ook al is het niet een uitvoerbaar idee, dan nog kan er wel normaal gereageerd worden op een goed bedoelde suggestie van 1 van de weinige mensen die op deze site nog actief is.

    Maar 1 van de actiefste topics van de laatste tijd betreft er 1 waar vooral gesproken wordt over het feit dat forumleden nauwelijks nog films kopen omdat het toch maar nutteloos is en die dingen stof liggen te happen, dus misschien heeft dit forum gewoon z’n langste tijd wel gehad

  25. #725

    Standaard

    Je ziet het op wel meer filmsites: Filmtotaal moet het tegenwoordig vooral hebben van clickbait artikelen en zelfs MovieMeter ziet de laatste jaren het ledenaantal dat actief is op de site snel achteruit hollen (wat ook deels met de huidige leiding te maken heeft).

    Internationale sites zoals Bluray.com en Letterboxd lijken nog wel populair, maar voor de Nederlandse filmsites is het over en uit.

Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •