Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 752 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik ben ook weer wakker.
    Dan ga je vast en zeker weer bijna slapen of je slaapt al.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Precies. Ondertussen heb ik nog wel geslapen.
    Plan jij je 1e afspraak altijd wat later in de ochtend zeker
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #102
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk heb ik vakantie, maar dat houdt me meestal ook niet tegen. Mijn eerste afspraak is altijd laat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #103

    Standaard

    Weet iemand of je die kortingsbonnen van de FRS kunt inleveren bijv4 blu-ray uit de 2 v 20?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Weet iemand of je die kortingsbonnen van de FRS kunt inleveren bijv4 blu-ray uit de 2 v 20?
    Dat mocht een tijdje geleden (twee jaar) niet, mag niet in combinatie met akties en daar valt de 2 voor 20 ook onder (toen 3 voor 30), weet niet hoe het nu zit.

  5. #105

    Standaard

    Wijze heren, ik stel de vraag ook ff hier

    ik denk dat de vraag wel eens voorbij is gekomen, maar ik kon zo gauw niets vinden.

    Ik ben van plan mijn woonkamer te versieren (anderen zouden zeggen ontsieren ) met een beamer en projectiescherm. Qua bekabeling richting de beamer kom ik uit op zo'n 12m kabel.

    Franklin Presentations adviseerde mij een dure Audioquest Pearl Kabel van €165.

    Mijn argument ("een HDMI kabel doet het of doet het niet, dus een goedkope is ook goed") was volgens hem waar bij kabels met een korte afstand.

    Heeft de verkoper gelijk of volstaat een goedkope HDMI kabel?

    Qua budgt scheelt het me namelijk een goede 100 euro!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #106

    Standaard

    In theorie mag je verwachten dat een product doet wat het belooft, voor mijn gemoedsrust neem ik liever een wat duurdere. Moet wel zeggen dat ik tussen mijn regio A speler en de reciever momenteel er 1 van de Action heb hangen en het lijkt er op dat dat goed gaat, dus wat is wijsheid...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou mijn geld er niet op zetten, maar durft bijna met zekerheid te zeggen dat de meest goedkope kabel het gewoon gaat doen.. Immers goedkoop of niet, waarom anders een goedkopere versie fabriceren als die het toch niet gaat doen. Het is eerder dat het verhaal bij een langere kabel nog enige voet aan de grond krijgt.

    Dat gezegd hebbende. Ik koop dan toch de duurdere kabel. Voor mijn gevoel, voor de optische illusie, voor de gemoedstoestand, voor de heb, voor de kitsch, om op te kunnen scheppen. Maar jij moet dat natuurlijk niet doen.

    Echter had ik al gezegd dat ik dan wel niet mijn geld erop zou zetten. Ik hoop dat je hier dus vrij weinig aan heb...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #108

    Standaard

    Weekend!!!!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #109

    Standaard

    Sinterklaas!!!
    Oh, en natuurlijk Zwarte Piet!

    Excuus, Zwart van het Roet Piet.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zie het meer als shades of grey of anders minimaal dark matter.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In theorie mag je verwachten dat een product doet wat het belooft, voor mijn gemoedsrust neem ik liever een wat duurdere. Moet wel zeggen dat ik tussen mijn regio A speler en de reciever momenteel er 1 van de Action heb hangen en het lijkt er op dat dat goed gaat, dus wat is wijsheid...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik zou mijn geld er niet op zetten, maar durft bijna met zekerheid te zeggen dat de meest goedkope kabel het gewoon gaat doen.. Immers goedkoop of niet, waarom anders een goedkopere versie fabriceren als die het toch niet gaat doen. Het is eerder dat het verhaal bij een langere kabel nog enige voet aan de grond krijgt.

    Dat gezegd hebbende. Ik koop dan toch de duurdere kabel. Voor mijn gevoel, voor de optische illusie, voor de gemoedstoestand, voor de heb, voor de kitsch, om op te kunnen scheppen. Maar jij moet dat natuurlijk niet doen.

    Echter had ik al gezegd dat ik dan wel niet mijn geld erop zou zetten. Ik hoop dat je hier dus vrij weinig aan heb...
    precies mijn gevoel Claudio. Juist over zo'n afstand twijfel ik... lastig!

    Enne Pep, je bent welkom hoor! (ander topic)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    precies mijn gevoel Claudio. Juist over zo'n afstand twijfel ik... lastig!

    Enne Pep, je bent welkom hoor! (ander topic)
    Coen, lees dit eens
    Ervaring van veel mensen is dat bij lengtes boven 8 tot 10 meter de kwaliteit gaat meetellen. Groene wazen op het scherm, flikkeringen, dat soort dingen.
    Uiteraard kun je natuurlijk eerst een reguliere kabel proberen en heb je nergens last van is het prima.

  13. #113

    Standaard

    En voor de liefhebbers van bas en auto's het volgende clipje:
    klik
    Waarschuwing, niet mensen met een zwakke maag, hartaandoening of mensen die anderzins snel geshockeerd raken. U bent gewaarschuwd.

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Coen, lees dit eens
    Ervaring van veel mensen is dat bij lengtes boven 8 tot 10 meter de kwaliteit gaat meetellen. Groene wazen op het scherm, flikkeringen, dat soort dingen.
    Uiteraard kun je natuurlijk eerst een reguliere kabel proberen en heb je nergens last van is het prima.
    Wat had ik toen al veel commentaar in de replies.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Nog iemand last van Blue Monday?

    Bij mij is de Monday altijd Blue dus ik merk er niks van
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #116

    Standaard

    Blah!
    Dat heet gewoon blauwe maandag. Cut! media met hun gegeil op Amerikaanse termen. Opzouten met dat gezemel.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #117

    Standaard

    Ik heb wel eens een blauwe maandag een relatie gehad.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #118

    Standaard

    En toen liep je een blauwtje omdat je je groen en geel ergerde en je d'r bont en blauw sloeg ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #119

    Standaard

    WTF, wat een activiteit hier en ook nog zo gespitst.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    En toen liep je een blauwtje omdat je je groen en geel ergerde en je d'r bont en blauw sloeg ?
    Dat zou je mischien denken....Maarrrrrr:

    ik ergerde me groen en geel omdat zij op een roze wolk zat dus toen zei ik "ja hallo is het nou Blauwe Maandag of Roze Maandag?" en poef weg was die roze wolk, zij kwaad en toen was het een Blauwe Maandag........mooi klootn
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #121

    Standaard

    Goedemiddag allen!

    Weet iemand een website waarop je online documenten kunt plaatsen en delen met anderen? Ik heb een PDF bestand wat ik als link wil doorsturen naar anderen. In weze dus hetzelfde als foto's, maar nu met een PDF bestand. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?

  22. #122

  23. #123
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Goedemiddag allen!

    Weet iemand een website waarop je online documenten kunt plaatsen en delen met anderen? Ik heb een PDF bestand wat ik als link wil doorsturen naar anderen. In weze dus hetzelfde als foto's, maar nu met een PDF bestand. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?
    www.wetransfer.com Deze gebruik ik zelf regelmatig, al gaat het dan wel om
    behoorlijk grote bestanden (tot 2Gb). Enkel de mensen die je zelf aanmeld dmv een e-mailadres krijgen de link. Bovendien krijg je notificaties als de bestanden door de betreffende mensen zijn gedownload. Volgens mij is de link maximaal 2 weken geldig, maar dat weet ik niet zeker.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #124

    Standaard

    Wat dacht je van je eigen webspace die je van je provider krijgt?
    Die wordt nagenoeg nooit gebruikt maar is gratis. Gewoon in mainpage plaatsen en de link (bijv www.ziggo.nl/marct/document.pdf) mailen. Als iemand kijkt op www.ziggo.nl/marct zien ze niets tenzij je daar een index pagina op maakt. Zo eenvoudig kan het zijn.

  25. #125

Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •