Pagina 23 van 31 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 752 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    GRAY DEATH drug Ik had er nog niet van gehoord.Dat beloofd nog wat de komende jaren aan overdosed slachtoffers.

    Het gaat om iets dat men ‘Gray death’ noemt… Een drug waarvan je na een dosering al dood neer zou kunnen vallen. Het schijnt poeder te zijn dat deels bestaat uit Heroïne.Probeer wat je wilt proberen maar deze drug is geen grap. De ‘Grey Death’ wordt niet voor niks zo genoemd en heeft al een aantal fatale overdosissen achter zijn naam. De drug, een mix van opioïden (hevige pijnstillers) kan in kleine dosis al fataal zijn en wordt schijnbaar gebruikt om olifanten lam te leggen. Heavy shit dus.
    Ook levensgevaarlijk om terloops aan te raken of te inhalleren
    http://www.wndu.com/content/news/Off...422347893.html
    Goed om er aandacht aan te geven.Gelukkig is de tijd dat ik met drugs deed experimenteren[90s] een ver verleden.

  2. #552

    Standaard

    Ik dacht eigenlijk dat je met zon 3 of 12v adapter ertussen wel redeijk veilig zat...

    n de Amerikaanse staat New Mexico is een 14-jarig meisje in bad geëlektrocuteerd doordat ze haar mobiele telefoon, die aan het opladen was, gebruikte. De politie verklaarde dat ze Madison Coe levenloos aantroffen met de telefoon, die met een oplader en een verlengsnoer verbonden was met het stopcontact.Volgens de grootmoeder van het slachtoffer had het meisje een brandwond op de hand waarmee ze de telefoon vasthield. "Deze tragedie mag zich niet herhalen. We willen dat iedereen zich nu realiseert dat je niet je telefoon in de badkamer moet gebruiken als die in het stopcontact zit", zei ze tegen een lokale tv-zender.
    Ook de moeder verwees naar het ongeval van haar dochter om op Facebook te waarschuwen voor de gevaren van elektrocutie: "Laat haar stem gehoord worden, en vertel uw kinderen over deze levensgevaarlijke risico's."
    https://www.youtube.com/watch?v=pRI5EPeVLrI

  3. #553

    Standaard

    Kan er een verbod komen op het maken/publiceren van smartphone-filmpjes in portrait (staand) formaat? Filmen doe je in landscape (liggend) formaat! Wel eens zo'n staand filmpje op je TV of monitor bekeken? Ziet er gewoon niet uit. In TV-programma's "lost" men dat op door links en rechts nog een keer hetzelfde beeld, maar dan wazig te projecteren, zodat het beeld nog enigszins gevuld wordt. Daarom mijn wens voor de volgende iOS- of Android-versie: een lock op staande video-opnamen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #554

    Standaard

    Maak je borst maar nat! Binnen afzienbare tijd bestaat de horizontale film niet meer
    Voor de nieuwe generatie filmers is verticaal de nieuwe standaard.

    Maar ik ben het overigens volledig met je eens. Het is niet om aan te zien.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #555

    Standaard

    Trump vs Kim Jong-un: Niet normaal wat er weer gaande is.

    Twitter van Trump:Just heard Foreign Minister of North Korea speak at U.N. If he echoes thoughts of Little Rocket Man, they won't be around much longer!

    Wie er gaat beginnen met een aanval lijkt me een kwestie van tijd.

  6. #556

    Standaard

    altijd fijn:

    - personen die niet aangeven als de film(s) zijn bezorgd
    - interesse tonen en info vragen over titels en daarna niets meer laten horen

    een beetje netjes afhandelen mag wel

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    altijd fijn:

    - personen die niet aangeven als de film(s) zijn bezorgd
    - interesse tonen en info vragen over titels en daarna niets meer laten horen

    een beetje netjes afhandelen mag wel
    100% eens.

    Ik vind het jammer dat je hier steeds minder leest hoe mensen een film of hardware beleven.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    altijd fijn:

    - personen die niet aangeven als de film(s) zijn bezorgd
    - interesse tonen en info vragen over titels en daarna niets meer laten horen

    een beetje netjes afhandelen mag wel
    Edwin,
    waarom wil je van iemand weten of zijn bestelde films zijn bezorgd? Ik meld alleen wat als ik iets bestel, maar nooit wanneer het product bij mij op de deurmat ploft. Lijkt me ook totaal niet interessant. Dat is ook een beetje de afgesproken spelregel. Of doel jij op een specifiek geval?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Edwin,
    waarom wil je van iemand weten of zijn bestelde films zijn bezorgd? Ik meld alleen wat als ik iets bestel, maar nooit wanneer het product bij mij op de deurmat ploft. Lijkt me ook totaal niet interessant. Dat is ook een beetje de afgesproken spelregel. Of doel jij op een specifiek geval?
    Denk dat hij bedoeld als een persoon meld dat hij iets nog niet op de deurmat heeft.

  10. #560

    Standaard

    Gaat vast over het kopen/ruilen hier op het forum.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #561

    Standaard

    idd gaat het over het kopen hier op dit forum
    het wel zo netjes om aan te geven dat alles gearriveerd is en goed gegaan is

    dan personen die van alles vragen, je de info stuurt en daarna niets meer van verneemt.

    netheid/beleefdheid is bij sommige ver te zoeken!

  12. #562

  13. #563

    Standaard

    Zou dit topic niet hernoemd moeten worden naar het allesoverfilm.nl off-topic topic?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #564
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Da's even mond vol. Worst AOF.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #565

    Standaard

    Chinese censoren hebben de nieuwe Disney-film Christopher Robin verboden, na vergelijkingen tussen de Chinese president en Winnie de Poeh op sociale media.
    Dat gebeurde voor het eerst in 2013 toen internetgebruikers een afbeelding van Xi en de toenmalige Amerikaanse president Barack Obama vergeleken met een afbeelding van Winnie de Poeh en Teigetje, een ander tekenfilmfiguur.

    Een jaar later werd Xi opnieuw vergeleken met de knuffelbeer tijdens een ontmoeting met de Japanse premier Shinzo Abe

    http://www.standaard.be/cnt/dmf20180807_03652140

  16. #566
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    “Stilte, we draaien…”

    Het was uiteindelijk een hele delegatie, maar in eerste instantie kwam hij voor een paar steunzolen. Het is meestal best druk bij ons en hij had nog wat advies nodig. Dan moet je soms even wachten. Dat gaf hem wel de kans om rond te neuzen. Naar verluidt goed geholpen en vol verwondering verliet hij ons pand. Enkele dagen later werden we benaderd door een vrouw. Ze vonden de locatie perfect voor een film en of ze hier mochten filmen? Ze zouden nog wel eerst even komen kijken met het hele team om de locatie te beoordelen. Ik dacht twee of drie, maar nee, het was een hele delegatie. Van alle afdelingen één. Dat waren uiteindelijk meer dan vijftien man. Gelukkig zijn we drukte gewend in de tent… Ze waren onder de indruk en het script was zelfs al aangepast om meer scènes te creëren. Wauw, maar dus best een hele eer. Echter, wij hebben het meestal zo razend druk, zeker rond het einde van het jaar. Hoe dan!? “Geen probleem, wij zorgen dat alles in de originele staat terugkomt”. Nou ja, la’ma’doen'dan…

    Opgetogen en verheugd hebben we - los van wat teasers en hints - het nog redelijk geheim gehouden, maar zondag 9 december 2018 was het eindelijk zover. Filmopnames voor "Baantjer het Begin' bij Santulli Orthopedie! Pff, zondag... Pff, wel redelijk vroeg... Regen… Best koud ook! Maar dat mocht de pret niet drukken Aan alles kon je proeven dat het om een grote productie ging. We waren al rond acht uur 's ochtends van de partij om het eerste team op te vangen. De Wakkerstraat was al geheel afgezet, ik geloof ook een andere straat voor de catering. Overal vrachtwagens, allemaal ‘oldtimers’ op de kop getrommeld die vaak trots, maar soms met enige moeite door de eigenaren werden voorgereden. Opbouw, belichting, decoratie, filmcrew en uiteindelijk de regisseur en de cast. Het ene team volgt het andere team op. Professioneel en allemaal supervriendelijk. Het weer zorgde wel voor iets vertraging op de vorige locatie, maar na de crewlunch kon het circus beginnen. Een poll over hoelang ze vandaag nou weer zouden uitlopen ging al snel rond. Het was snel duidelijk. Het wordt een lange dag...

    Ik mocht echt vrijwel overal meekijken en heb vooral veel handen geschud. Ook pa mocht met trots uitgebreid een rondleiding geven door ons bedrijf. Het hielp dat ik de regisseur al een paar keer ontmoet had en hij gefascineerd was van ons bedrijf. Het hielp nog meer dat hij, net als ik, een uit de hand gelopen Star Wars-tik heeft. “Hij heeft gewoon de Millennium Falcon aan zijn sleutelbos hangen" riep hij. "Is zelfs een van de redenen dat ik regisseer!” Ik kon het natuurlijk niet laten om speciaal die dag gehuld te gaan in een SW-shirt, niet dat ik dat anders niet doe overigens… Het mooie van ons bedrijf is dat ze praktisch niets hoeven te veranderen om de jaren 80-look terug te toveren. Decor was in ieder geval het minste werk. Zoals ik al een paar keer zei, “als jullie twee jaar geleden kwamen, kon je er zo in. Wij dachten een jaar terug namelijk de boel na ‘30 jaar’ eens op te frissen". Het warme, nostalgische gevoel is echter gebleven. Het bleek de perfecte locatie.

    Het bleef niet bij kijken; ze vroegen ook of we wat dingen konden voordoen. Ik heb kort laten zien hoe je iemand onderzoekt en hoe je voeten opmeet. Een goede acteur doet daarna wel alsof. Trots kwam de acteur later ook met de duim omhoog vertellen dat dit best goed gelukt was. Daarna – zeg maar vele, vele scènes en evenveel takes later – moest ik voor de werkplaatsscènes ook nog wat voordoen. Een stuk leer op een leest spannen met spijkers, zeg maar. Dus ik ga van, “dat doe je zo en zo en dan pak je de spijkers zo en doe je tak, tak, tak en klaar…” Vrij snel was het van, “Oké, duidelijk, jij komt dus in de film. Trekt dezelfde bloes en broek aan, want dit moet erin". Nog een beetje beduusd zit ik daar uiteindelijk met een hele crew en de camera bovenop mijn handen in een met rook volgepompte ruimte mijn ding te doen. Pff, gelukkig lukt dat blindelings. Ze wouden natuurlijk wel zo authentiek mogelijk zijn. Zo heb ik niet voor niets de hele zondag staan wachten. Soms in de regen kijkend naar de monitor, soms een beetje verdwaald in je zaak die echt compleet overgenomen is, maar meestal trots genietend. Wat een circus, maar wel een heel goed georganiseerd circus.

    Na een babbeltje en wat handen schudden taai ik iets over negen uur 's avonds weer af. Ik zeg eerlijk, het was een vreemde-, lange-, koude- en natte-, doch erg indrukwekkende dag. Ik heb er wel enorm van genoten. Het was een soort persoonlijke ‘making of’, waarin allemaal bekende en minder bekende mensen in en uit je winkel lopen. Erg bijzonder om mee te maken en met een euforisch gevoel reed ik naar huis om onderweg zonder enige schaamte een paar keer hardop te roepen; “Ik zit in de fil’em, ik zit in de fil’em… “

    Kortom; ga hem allemaal zien. Vanaf 18 april 2019 in de bioscoop “Baantjer het Begin”.

    #BaantjerhetBegin #millstreetfilms #santulli #santulliorthopedie #orthopedischeschoenen#luxeorthopedischeschoenen #orthopedie #ambacht #claudiosantulli
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-12-2018 om 14:19 Reden: update
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #567

  18. #568
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #569

    Standaard

    Ja top man
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #570

    Standaard

    Leuk verhaal. En dan kom je een keer in een film gaan je handen met de eer ervandoor. Heeft de scene de montage wel overleefd?

  21. #571
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, dat moet nog maar blijken, maar het bedrijf van alle kanten in beeld is al eer genoeg, vind ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #572

    Standaard

    Dus we hebben nu twee sterren van 102 jaar oud. Die Olivia de Havilland ( 3 Feb) De enigste die over is van Gone with the wind uit 1939 en Kirk Douglas (Issur Danielovitch Demskydie) is ook 102 jaar oud (9 Dec.)En Norman Lloyd is zelfs 104 (die van o.a. Hitch Cocks Soboteur) en nog vit ook.https://giphy.com/stories/norman-llo...-ca2707b9-81c7





    Laatst aangepast door vista-vision : 12-02-2019 om 23:27

  23. #573
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yay, vanavond mag ik naar de première van Baantjer het Begin. Op de rode loper in de nieuwe De La Mar. Dresscode: black tie eighties...

    Uiteraard omdat mijn bedrijf een locatie is in de film en mijn handen fungeren als een soort stand-in.., als het er niet uitgeknipt is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #574

    Standaard

    Ben toch wel nieuwsgierig naar de film geworden. En naar je handen
    Veel plezier vanavond? Maar... waar haal je nog een smoking uit de jaren tachtig vandaan?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #575
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die huur je...

    Goeie film, mooi gemaakt. Toplocaties!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 23 van 31 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •