Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 164 worden weergegeven.

Discussie: Hell on Wheels

  1. #26

    Standaard

    Interview met HoW's Dominique McElligott 'The fair-haired maiden of the West.'.

    Quote: 'I know that comparisons are being made between Deadwood and Hell on Wheels, and having watched Deadwood, I think that the comparisons are going to stop, after a couple of episodes, and the show is going to be seen to be so much more than a Western. It’s so much more than that. You don’t get the diversity of characters in a Western that you get in this show. The authenticity of it, and the fact that it’s not stylized like the Westerns are, makes it much more complex. There are social issues being dealt with. There is such a diversity of characters that you wonder, “How are these people going to relate to each other? How are they going to converse?” There’s going to be conflict. There’s going to be a lot of tension. How is that going to be resolved? What’s the interaction like? Basically, it’s a question of survival, and who’s going to survive and who’s going to die. It’s so much more than just a Western. '

  2. #27

    Standaard

    Voor alle fans van The Swede en Alistair uit Supernatural (ook al zo'n geniale rol):
    Christopher Heyerdahl is joining True Blood as... a vampire!

    Bron(nen):
    tv.com
    Deadline
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #28

    Standaard Christopher Heyerdahl (The Swede)

    * The Swede: a fascinating creep (interview).
    Laatst aangepast door kit carson : 19-01-2012 om 15:49

  4. #29

    Standaard

    Van het weekend maar eens aan beginnen, ik ben erg benieuwd.

  5. #30

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Helemaal gezien, en het is een redelijke serie, maar het viel mij toch wat tegen.
    Het is een beetje net niet.

    Voorbeelden:
    Anson Mount heeft het nét niet, waardoor ik 'm toch niet boven de middelmaat vind uitstijgen. En juist hij zou wat bijzonders, wat charismatisch moeten hebben.
    Heyerdahl zet de rol nét een beetje te dik aan, waardoor hij meer grappig dan dreigend wordt.

    De oudgedienden Meaney en Roonan steken huizenhoog boven de rest van de cast uit qua geloofwaardigheid.

    Al bij al zou ik de serie zeker nog wel een 7 geven, ook omdat een western serie een kans verdient.

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kijk zelf al uit naar seizoen 2 hiervan. TV series zeggen me vaak weinig maar deze past helemaal in mijn straatje.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Voor de liefhebbers: Film1 Sundance Channel (opvolger Film1 Festival) gaat seizoen 1 vanaf 3 maart a.s. uitzenden.

  10. #35

    Standaard

    Kan iemand zeggen wat je er precies van moet verwachten? Is het zo'n serie waar meer in gepraat wordt dan dat er iets gebeurt? Of is het een serie die redelijk spannend is doorheen het seizoen ? OF is dit weer zo'n ruk serie zoals Haven ?

  11. #36

    Standaard

    Ken de serie Haven niet dus kan het niet voor je vergelijken.

    Er gebeurd meer in deze serie qua actie dan bijvoorbeeld Deadwood. Maar het haalt naar mijn mening niet het niveau van Deadwood. Hoofdkarakter vond ik niet zo geweldig in deze serie, de ster van de show is veruit The Swede, ijzersterk.

    Zou zeggen zeker het proberen waard, helemaal als je van westerns houdt.

  12. #37

    Standaard

    Inmiddels dit weekend het gehele seizoen 1 op blu-ray bekeken. Goede western, met veel aandacht voor opbouw karakters. Zie dit seizoen 1 vooral als aanzet voor vervolgseizoenen, daarom 8 van 10 punten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #38

    Standaard

    Normaal gesproken kijk ik nooit geen series, maar goed leuke aanbieding bij Bol.com en ik was om. Zojuist heb ik alle 10 afleveringen gezien. Vond het een prima serie. En gelukkig gaan we dit jaar door met seizoen 2. Voor de blu ray versie moeten we dan wel wachten tot midden 2013. Film moet het inderdaad niet van het tempo hebben, maar zo leer je wel veel beter alle personen. Dialogen zijn ook best sterk. Wel jammer vind ik dat de delen op schijf niet aan elkaar zijn geplakt. Na 42 minuten moet je weer klikken voor het volgende deel.

    Geluid en beeld zijn over het algemeen zeer goed. Zag helaas wel regelmatig wat flikkering in het beeld. En ook filmgrain komt soms voor (blauwe lucht). Desondanks ziet het er allemaal strak en scherp uit.

    Helaas zijn de extra's niet ned. ondertiteld.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #39

    Standaard HoW

    HoW is al enige tijd op Blu-ray uit, met perfect beeld.
    Op Youtube staan zeker 4 clips met trailers en promo's van HoW seizoen 2, dat eergisteren is begonnen.
    Impressies seizoen 2: Youtube.

    ...en creepy The Swede is back: Youtube 2.

    Op dit Franse Westernforum, dat erg visueel is ingesteld, vinden we in deze HoW thread die clips ook, met tig andere stills, clips en posters (inmiddels 5 pagina's).




    edit
    ** HoW updates: seizoen 2.
    Laatst aangepast door kit carson : 14-08-2012 om 08:41

  15. #40

    Standaard

    De gloriedagen van goede tv series zijn duidelijk voorbij.
    Tot ik deze begon te kijken, eindelijk nog eens een serie waar de kwaliteit wel degelijk aanwezig is.
    AMC is goed bezig, na Breaking bad opnieuw een knaller van formaat.

  16. #41

    Standaard HoW, seizoen 2, 2012

    ** 2e promo 1e aflevering seizoen 2.



    Meer info: IMDb.
    Laatst aangepast door kit carson : 14-08-2012 om 11:29

  17. #42

    Standaard

    Ik ben het niet geheel eens dat dit perfect beeld is. Lichte filmgrain is zichtbaar bij sommige blauwe luchten. Zet hem daar maar eens op stil. Daarnaast zie je regelmatig wat flikkeringen, vooral bij groen of dat jasje van soldaat Cullen. Scherpte en kleur zijn wel dik in orde alsmede het geluid.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik ben het niet geheel eens dat dit perfect beeld is. Lichte filmgrain is zichtbaar bij sommige blauwe luchten. Zet hem daar maar eens op stil. Daarnaast zie je regelmatig wat flikkeringen, vooral bij groen of dat jasje van soldaat Cullen. Scherpte en kleur zijn wel dik in orde alsmede het geluid.
    Heb geen beekdproblemen kunnen vaststellen.
    * Blu-ray review.

  19. #44

    Standaard

    Ik zag dat ik mijn tv had staan op pixel 2. Dit verklaart mijn flikkeringen. Gelijk uitgezet en op normaal gezet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #45

    Standaard

    Gek dat Hell on Wheels hier wel 3 topics heeft. Als ik dat doe word ik hier gelijk verwijderd.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Gek dat Hell on Wheels hier wel 3 topics heeft. Als ik dat doe word ik hier gelijk verwijderd.
    Niet zo kinderachtig doen en als je goed kijkt zitten deze topics in verschillende subfora, precies volgens de structuur v/h forum en dat was met het door jouw aangemaakte topic waarschijnlijk niet zo.
    Overigens is er een speciaal gedeelte voor klachten: Het beleid bij DVD.nl > laten we er gewoon over praten!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    Krijg deze serie vandaag binnen.......ben benieuwd

  23. #48

    Standaard

    Inmiddels de 1e 3 afleveringen van 2e seizoen HoW gezien. Ziet er goed uit, serie schuift aardig op richting Deadwood.
    De Deadwood-mud hadden we al, maar vanaf episode 2-2 ook de mensenvleesetende Deadwood-pigs van Mr. 'cocksucker' Wu.

    Ook nog wat verassingen tov 1e seizoen (zonder meteen spoilers te plaatsen): Lily alsnog het bed lijkt te delen met de werkgever van haar vermoorde man en Cullen die de treinen van deze man berooft... Tja, en die racist die door Elam door de mond is geschoten is weer springlevend en lijkt nu zelfs echtenote van (zwangere) prostituee Eva. Hopelijk komt in de komende afleveringen hierover mee duidelijkheid en neemt de screentime van creepy The Swede weer toe...
    Beelden zijn ook wat meer in het donker: homage aan Eastwoods Unforgiven?
    Laatst aangepast door kit carson : 08-09-2012 om 11:28

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Eerste twee afleveringen van seizoen 2 gezien, serie moet echt weer op gang komen. Pas aan het einde van de tweede aflevering komt het verhaal weer op gang. Je ziet duidelijk dat de schrijvers hebben geworsteld om Bohannon weer het middelpunt van het verhaal te laten worden (kan niet meer zeggen anders vette spoilers)

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •