Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 164 worden weergegeven.

Discussie: Hell on Wheels

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Eerste twee afleveringen van seizoen 2 gezien, serie moet echt weer op gang komen. Pas aan het einde van de tweede aflevering komt het verhaal weer op gang. Je ziet duidelijk dat de schrijvers hebben geworsteld om Bohannon weer het middelpunt van het verhaal te laten worden (kan niet meer zeggen anders vette spoilers)
    1e 3 afleveringen van 2e seizoen gezien; 5e aflevering krijgt zeer goede reviews.

  2. #52

    Standaard

    Ik wacht even tot het seizoen weer compleet is, voordat ik mij er aan waag .

  3. #53

    Standaard

    Poster 2e seizoen...

    Laatst aangepast door kit carson : 15-09-2012 om 17:33

  4. #54

    Standaard

    Wat heeft dit te maken met Hell on Wheels?????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Ja idd dat vraag ik me ook af.

  6. #56

    Standaard

    Preview episode 2 - 7 (23 sept. 2012): Youtube.

  7. #57

  8. #58
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    7 delen gedownload van seizoen 2 (ben benieuwd nog niet gekeken). Topserie
    I'll be back!!

  9. #59

    Standaard

    In episode 2 - 8 duikt busty Virginia Madsen (The Hot Spot, etc.) op als Mr. Durants vrouw Hannah. Zware tijden voor Lily Bell.
    Vooral episode 8 is behoorlijk grimmig.
    Volgende week marathonuitzending met laatste 2 episodes ( 9 + 10). Geen nieuws over 3e seizoen.

    Topserie inderdaad, waarbij 2e seizoen opschuift richting Deadwood. De Ierse broers, de dominee's dochter en Eva hebben ook meer te doen; wennen is aan The Swede als saboteur.
    Joseph Black Moon krijgt vanaf episode 8 weer screentime, maar blijf moeite houfrn met de wederopstanding van Mr. Toole.
    Laatst aangepast door kit carson : 03-10-2012 om 04:45

  10. #60

    Standaard HoW, seizoen 3?

    Anson Mount (Bohannon) via Twitter, quote: @ansonmount
    TO ANSWER 3RD SEASON QUESTION: AMC's options on talent extend to Jan 1, 2013. Likely to find out closer to end of year.

  11. #61

    Standaard

    R.I.P. Lillian Bell (?!).

    Saboteur annex psycho The Swede heeft Lilly Bell gewurgd. Volledig onverwacht en vooral onlogisch/overbodig.

    Had al vermoedden na haar matige prestatie dit 2e seizoen tov 1e seizoen dat Dominique McElligott uit serie geschreven zou worden (maar volgens IMDb heeft ze nog geen nieuwe rol, wie weet... Mr. Toole had ook een resurrection).
    Er was al steeds meer screentime voor Eva, die romance tussen Lilly en Cullen stelde niet erg veel voor en ook door het aantrekken van Virginia Madsen als Mrs. Hannah Durant, kon men al vermoedden dat er (ingrijpende) veranderingen in script zouden komen.
    Maar verwacht eigenlijk, gezien zeer teleurstellend 2e seizoen met helaas vreemde gebeurtenissen tov sterk 1e seizoen , geen 3e seizoen.
    Zie gelijkluidende beleving in o.a. HoW messageboard IMDb, de vele discussies op diverse forums (w.o. van AMC zelf) en vooral dit verslag (Engelstalig) welke HoW gedegen evalueerd.
    Kortom, jammer dat de schrijvers (de echte spoilers) geen heil meer zien ("off-track") in een tv-Western, die voor de meesten toch zo veelbelovend begon.
    Laatst aangepast door kit carson : 09-10-2012 om 23:02 Reden: spelling

  12. #62

    Standaard

    Kit, Kan je je posting in een spoiler omzetten. Niet iedereen heeft dat seizoen al gezien. Bedankt voor het verklappen.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Kit, Kan je je posting in een spoiler omzetten. Niet iedereen heeft dat seizoen al gezien. Bedankt voor het verklappen.
    Verklappen (dader niet vermeld)? Afloop seizoen 2 kan men o.a. ook lezen in HoW messageboard IMDb, diverse fora en in reacties bij de HoW Youtube-clips, maar zal kijken hoe ik in spoiler kan omzetten (waarmee dan ook verdere discussie voor diegen die seizoen 2 wel gezien hebben geblokkeerd wordt).

    HIER kan trouwens momenteel gechat worden met Anson Mount ('Bohannon' ) over HoW.


    PS
    Volgens IMDb staat Anson Mount inmiddels gecast voor Code Name: Geronimo (2012) en heeft Dominique McElligott nog geen nieuwe rol aangenomen.



    * Virginia Madsen (The Hot Spot, etc.) als Mrs. Hannah Durant.

    * Calgary 2012: HoW's executive producers John Shiban en Myrna Vallance met Virginia Madsen (rechts):
    Laatst aangepast door kit carson : 08-10-2012 om 14:03 Reden: PS

  14. #64

    Standaard

    Spoilers!!!!!!!!!!!!!!

    @&#@(*&#&@%%$!!!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #65

    Standaard

    Kit carson, bedankt om het te verklappen. Wou seizoen 2 volledig na elkaar zien maar nu weet ik afloop al, echt bedankt !!! En kom niet af met dat gezeik dat je dan niet moet komen naar dit topic want ik check enkel dit topic of er nieuws zou zijn over Seizoen 03 !
    BD (1243) What i Watch

  16. #66

    Standaard

    Kit zou inderdaad even de opmerking betreffende Lily Bell in spoilers zetten. Zeker voor mensen die nog seizoen 1 nog moeten zien of net met de serie zijn begonnen te kijken.

    Hoop op seizoen 3, vond seizoen 2 niet sterk beginnen, maar de lijn qua niveau loopt stevig omhoog richting het einde.

  17. #67

    Standaard

    Kijk, je zet één welbepaald feit in een spoiler. Daarna herhaal je dat feit nog drie of vier keer buiten de spoiler om!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Hey tering jong! Bedankt he!!! Wat ben jij een paardevijg zeg... de tering... Zet verdomme gewoon je hele post in spoiler tags. Naast dat je altijd treads loopt vol te spammen weet je nog steeds niet hoe je die verdomde spoiler tags moet gebruiken! Maar goed dat ik geen mod was hier, dan had k je allang een paar time-outs gegeven. Ga lekker op imdb verder spoilen en spammen... tjonge jonge...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hey tering jong! Bedankt he!!! Wat ben jij een paardevijg zeg... de tering... Zet verdomme gewoon je hele post in spoiler tags. Naast dat je altijd treads loopt vol te spammen weet je nog steeds niet hoe je die verdomde spoiler tags moet gebruiken! Maar goed dat ik geen mod was hier, dan had k je allang een paar time-outs gegeven. Ga lekker op imdb verder spoilen en spammen... tjonge jonge...
    Ze kunnen jou beter een time out geven!

  20. #70

    Standaard

    Seizoen 2 ook afgezien, tsja wat zal ik er van zeggen.

    Duidelijk te zien dat budget niet zo hoog is bij laatste aflevering. Einde daarintegen vond ik erg sterk totaal niet verwacht. Zit er nog een derde seizoen in?

  21. #71

    Standaard

    Seizoen 1 aangeschaft, begin er zo aan .

    Na 3 dagen alweer klaar
    Laatst aangepast door roninpacino : 30-10-2012 om 23:29

  22. #72

    Standaard AMC Renews Hell On Wheels for Season 3!

    This train keeps on rollin'! AMC has ordered a third season of Hell on Wheels, according to Deadline Hollywood. The series' second season averaged 2.4 million viewers during its run, not too bad for an AMC series, but well below the network's megahit The Walking Dead, which recently broke cable records by drawing more than 10 million viewers.

    The third season of the Western drama, about a former Confederate soldier (Anson Mount) who moves west to avenge the murder of his wife in Railroad Country, will once again consist of 10 episodes. However, Hell on Wheels will return without the duo that created it. Joe and Tony Gayton were only signed on for two seasons and will shift their focus to other projects. Showrunner John Shiban will stick around.

    Bron

    Laat maar komen....!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  23. #73

    Standaard

    Goed nieuws, meer westernseries zijn er volgens mijn op dit moment ook niet.

  24. #74
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Seizoen 2 ook afgezien, tsja wat zal ik er van zeggen.

    Duidelijk te zien dat budget niet zo hoog is bij laatste aflevering. Einde daarintegen vond ik erg sterk totaal niet verwacht. Zit er nog een derde seizoen in?

    Ik heb seizoen 2 wel gedownload, maar inmidels seizoen 1 op Bluray gekocht en 'blind' seizoen 2 ook op Bluray aanschaf. Topserie
    I'll be back!!

  25. #75

    Standaard

    Nico veel kijkplezier is zeker geen miskoop. Seizoen 2 vond ik matig beginnen, maar na aflevering 2 kwam het verhaal goed op stoom. Op naar seizoen 3!

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •