Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 604 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters en co. - 'Klachtenbox'

    Er zijn nogal wat klachten over Monsters en co., hierbij een summary:

    - Er staat DTS op de fysieke schijf, maar in de praktijk dus geen DTS
    - Bonusdisc uitsluitend NL of FR gesproken, dus geen EN audiotrack, laat staan NL ondertitels

    Bovenstaande zowiezo bij de Deluxe-editie.

    De 'deluxe set' is geen goedkope aangelegenheid met een bruto adviesprijs van rond de 38 euro(!).

    Via een vriend van me (filiaalleider grote videotheek) ben ik aan het telefoonnummer van Buena Vista (marketing) gekomen en ik ben zo vrij geweest om namens alle 'gedupeerden' van DVD.nl de klacht neer te leggen. Mochten er nog andere zaken zijn die genoemd moeten worden dan hoor ik dat graag.

    Ik roep hierbij iedereen op zijn/haar misnoegen te uiten over deze uitgave. Daarnaast zal ik Buena Vista de URL van deze thread doorgeven en daarom het vriendelijke verzoek om jullie woordkeuze in de gaten te houden...

    Ik heb de toezegging dat ik morgen teruggebeld zal worden door het hoofd marketing (is nu op monsters inc.-promotie in den lande).

    Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #2

    Standaard

    Een klacht: hij is veel te weinig geleverd, de 1-disc versies wel, maar de 2-disc versie alleen schaars of helemaal niet.
    Nu moet ik dus weer 2 dagen wachten en weer helemaal naar de stad terugfietsen...

  3. #3

    Standaard

    Wat ik dan ook nog tegenkwam op de bonusdisc: niet alles was nagesynchroniseerd... Als je dan iets doet, doe het dan volledig. Er was zelfs een onderdeel niet nagesynchroniseerd EN niet ondertiteld....

  4. #4

    Standaard

    Hoi Stiebolt,

    Ook ik heb de 2DVD-versie gekocht en ook ik vind het waardeloos dat de extra's niet in het Engels op de DVD staan...

    Succes met je actie!

    Groeten
    Robin...

  5. #5

    Standaard

    De klacht die ik heb heeft alleen betrekking tot de 1 disc versie. De ondertiteling stond veel te hoog, kwam hinderlijk door het beeld heen. misschien is dit met de 2 disc versie ook zo.

  6. #6

    Standaard

    Zeer goed initiatief en nu maar hopen dat er eens echt geluisterd wordt naar de 'liefhebbers' .
    Ik zit niet echt te wachten op extra's in het Nederlands. Ik koop de nederlandse versie omdat mijn vriendin en zoon die graag willen zien (ikzelf dus liever de engelse versie). De extra's vinden zij toch niet echt nodig, maar ik wel...

    Ben dus erg benieuwd of ze bij Buena Vista 'klantgericht' genoeg zijn, de laatste keer dat ik ze zelf iets gevraagd heb ben ik wel erg goed en snel geholpen, nu maar hopen dat dat bij hen altijd zo is...

  7. #7

    Standaard

    Met het bovenstaande ben ik het absoluut eens allemaal....en nog een klacht, alhoewel er natuurlijk wel veel extra's opzit, op die deluxe set, staat er ook genoeg dubbel op.

    Neem nou de bloopers, die ben ik niet alleen tijdens de aftiteling al tegengekomen, maar ook nog 3 keer onder de verschillende menu's op de dvd met extra's
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #8

    Standaard

    Ik denk dat ik voor het eerst een DVD via het net ga bestelen en dan wel de engelse versie natuurlijk met DTS.
    BI het word tijd dat jullie je ogen en oren eens open doen. Zo moeilijk is het toch niet om een goede DVD te maken. Misschien zouden jullie eens iemand moeten inhuren om eens kritisch te laten kijken naar de producten die jullie uitbrengen voordat het op de markt komt. De echte DVD liefhebber wil serieus genomen worden.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben het eens met de kritiek van de mensen hierboven. Ik zie het somber in voor de komende release van Beauty and the Beast.

  10. #10

    Standaard

    Ik kan me alleen maar 100 % aansluiten bij wat er hierboven reeds is gezegd. Eerst Atlantis in Pan & Scan en nu dit. Bij Buena Vista zijn ze de feeling met hun publiek compleet kwijt. Overdubbing: wij zijn geen analfabeten! En wat de kleintjes nu zo bijzonder aan de overdubde uitleg van de makers vinden zal mij een zorg zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Inderdaad al het bovenstaande ik ben het helemaal met jullie eens! Het ziet er somber uit ja. En die prijzen BELACHELIJK!!!

    Hoop dat beauty and the beast beter word!!!

    Wat ik niet snap is dat BI niet zelf een topic opend met vragen over wat wij een ideale dvd relaese vinden. Wij zijn de kopers, dus als ze nu eens vroegen hoe wij het wouden hebben?

    Mischien een tip??

  12. #12

    Standaard

    Commentaar Buena Vista

    Zojuist heb ik een constructief gesprek gevoerd met de heer Ruud Kok, product & technical service manager, van Buena Vista (BV).

    Samen met hem ben ik de diverse klachten en opmerkingen op DVD.nl afgegaan m.b.t. de release van Monsters en co.

    1) Het 'DTS-vraagstuk':

    BV geeft toe dat het DTS-logo op disc 1 een fout is en dat deze direct zal worden gecorrigeerd voor nieuw te distribueren versies. Hr. Kok geeft aan dat op de buitenkant van de hoes het DTS-logo niet vermeld staat en dat daarbij dus geen misverstanden kunnen ontstaan bij de aanschaf. Iets waar ik hem geen ongelijk in gaf waarmee deze discussie IMHO ter ziele is.

    2) Het ontbreken van de originele audio-sporen op de bonusdisc:

    Mijn visie op dit punt is dat een deluxe editie (nagenoeg) uitsluitend bedoeld is voor de liefhebber. Additionele zaken die je mag verwachten in zo'n versie zijn zeker niet bedoeld voor de doelgroep van het hoofdproduct: de film zelf. M.a.w.: afnemers van een dergelijk product zijn (voor het grootste deel) ABSOLUUT niet geinteresseerd in een making-off die nagesynchroniseerd is.

    Dhr. Kok gaat daar voor een groot deel in mee en beroept zich op de uiteindelijke beslissing die 'weloverwogen' gemaakt is door de afdeling marketing. Saillant detail is dat hij aangaf dat de binnenkort te releasen versie van (in ieder geval) Beauty en the beast SE wel in de 'native language' en ondertiteld zal worden uitgebracht.

    Persoonlijk ben ik van mening dat het ontbreken van de 'native language' een 'misser' is. Derhalve heb ik mijnheer Kok voorgesteld dat voor diegenen die hier 'echt niet mee kunnen leven' een omruilactie wellicht een optie zou kunnen zijn, en dan wel de bonusdisc omruilen voor bv. de UK-versie. Strikt genomen stond hij hier niet onwelwillend tegenover maar voorzag wel enige problemen bij de distributie (verschillende locaties in Europa).

    In ieder geval zijn we overeengekomen dat ik vrijdag contact zal opnemen met de heer Hong Liem, marketing director, om te kijken of we tot een - voor alle partijen - bevredigende oplossing kunnen komen.

    Daarnaast heb ik de heer Kok uitgenodig om een actieve rol te spelen binnen dit forum om de visie van hem/Buena Vista toe te lichten. Het heeft er alle schijn van dat dit op korte termijn niet zal gebeuren.

    Tot zover, ik hoop jullie vrijdag verder te kunnen berichten.

    NB: geef ajb hier aan of je interesse hebt in een dergelijke 'omruil-actie', waarmee we dan wat sterker kunnen staan tijdens de onderhandelingen.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    Saillant detail is dat hij aangaf dat de binnenkort te releasen versie van (in ieder geval) Beauty en the beast SE wel in de 'native language' en ondertiteld zal worden uitgebracht.
    Mooi, dan hoef ik me daar in ieder geval niet zo'n zorgen over te maken.

  14. #14

    Standaard

    Erg jammer ja dat Buena Vista Nederland nou nooit eens een product kunnen leveren dat 100 % goed is.
    Kijk, je betaalt toch 40 Euro voor zo'n 2 DVD'tjes, dat is niet niks! Bovendien kan ieder normaal mens nadenken en weten dat de extra's op de 2e disk vooral voor de liefhebber is, die wel NL ondertiteling wil, maar geen nasynchronisatie...
    En dan de hoesjes, wat is er ineens mis met de donkerblauwe Amaray dubbelhoesjes? OK, dit karton is leuk, maar over een jaar laat de lijm los en is het hoesje helemaal kapot van het gebruik, iets wat je met plastic niet hebt... En ook nog eens geen Disney-DVD logo erop, jammer.
    Ze hadden hier dus iets zoveel beters van kunnen maken, erg jammer dat ik dit nu moet typen, ik had me er zo op verheugd en weer stellen ze ons teleur, ik hou mijn hart vast voor Belle en het Beest, mijn lievelingsfilm...
    Maar goed, het is niet alleen slecht natuurlijk, de vele extra's zijn leuk en de film ook, dus ik zou zeggen: geniet van wat je hebt en hopelijk leert BVHE weer hiervan (al heb ik daar een erg hard hoofd in, ze zijn nog altijd veel te druk bezig met hun geliefde videobanden...)

  15. #15

    Standaard

    mmm, ik denk dat ik wel blij mag zijn dat ik ém nog niet gekocht heb.
    wat ik dus begrijp is dat op de 2dvd versie geen engels én nederlandse geluidsspoor staat? (ja ik ben dom en ik kan niet lezen?)
    ik wacht nog maar ff af wat er verder nog te verschijnen valt.
    er schijnt ook een collectors edition te zijn die 2 disk is met een pluche beesie erbij...
    of is dat alleen een R1 versie??

    Succes stiebolt
    Live Long and Prosper

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    wat ik dus begrijp is dat op de 2dvd versie geen engels én nederlandse geluidsspoor staat? (ja ik ben dom en ik kan niet lezen?)
    Er staat inderdaad geen Engelse geluidspoor op (voor de extra's), maar wel degelijk een Nederlands (en ook Frans). Alles blijkt dus nagechroniseerd te zijn.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    [B].
    NB: geef ajb hier aan of je interesse hebt in een dergelijke 'omruil-actie', waarmee we dan wat sterker kunnen staan tijdens de onderhandelingen.
    Ja ruilen met die zooi , mijn kinderen kijken hem toch niet en mike's new car is ook te volgen in het engels
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  18. #18

    Standaard

    Dit is precies waarom ik dus de film-only versie gekocht heb; ik ga de 2 DVD wel in het buitenland bestellen. Die omruilactie heeft dus voor mij 0,0 zin. Vandaag de Film-Only na een hoop gezeur bij een Blokker voor 16,99 meegekregen (ze hadden-m verkeerd geprijsd), en ik ga voor een 22 euro wel de Australische versie bestellen. Dan heb ik een versie zoals ik-m wil. Kost me dan wel een paar euro meer aan verzendkosten, maar dat is te overzien.

  19. #19

    Standaard

    Ik wil 'm eventueel wel omruilen, ja. Ik had zelfs al gedacht mijn 2-disc versie te verkopen en de UK-versie te kopen, maar dat lijkt me toch ook een goed idee!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Ik zou ook wel mee doen aan zo'n omruilactie...

  21. #21

    Standaard

    Het was bekent dat de NL versie geen DTS had en tot mijn verbazing wel op de schijf stond. IK heb dus inderdaad de UK versie besteld welke wel goed is. Omdat het eigenlijk wel te verwachten was dat er iets mis zou gaan met de NL versie heb ik ook dan besloten om alleen maar UK versies van Disney aan te schaffen in de toekomst.

    Dus Buena Vista "Up Yours".

  22. #22

    Standaard

    Hmm... bij de makkelijke DVD winkel in Australie blijkt-ie 18 euro 90 te zijn, inclusief DTS. Dikke vinger naar Buena Vista Nederland - de Movie Only DVD is voor de ondertiteling voor degene in mijn omgeving welke er niet zonder kunnen.

  23. #23

    Standaard

    Originally posted by Stiebolt

    en dan wel de bonusdisc omruilen voor de bv. de UK-versie. Strikt genomen stond hij hier niet onwelwillend tegenover maar voorzag wel enige problemen bij de distributie (verschillende locaties in Europa).


    Stja dat omruilen mag geen probleem zijn ...kijk eens naar Microsoft met haar actie met de X-box, heel europe Extra korting dmv controller en 2 Games.

    Het zal ze wel iets meer werkt kosten ...maar wij de Klanten zijn wel SUPER tevreden met zo'n actie.

    En vergeet dan zeker niet de waarde van zo'n actie...klant tevredenheid is waar ik werk belangrijker dan wat dan ook

    Dus .....omruilen AUB mijnheer Ruud Kok van Buena Vista Nederland

    Groet

    Andre

    PS Stiebolt dank voor deze SUPER ACTIE
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  24. #24

    Standaard

    Disc 2 is echt waardeloos. Mick's new car alleen in het Nederlands of Frans is vreselijk, ik heb de Engelse versie op huur DVD gezien en dan is Nederlands toch wel een afknapper. Ik heb nu spijt dat ik hem niet in Engeland heb besteld wat wat ze hier met de tweede disc hebben gedaan is wel zo belachelijk dat je hem alleen nog maar opzet om 'For The Birds' te kijken waar niet in gesproken wordt.

    Bij Buena Vista snappen ze het echt niet.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Calypso
    Hmm... bij de makkelijke DVD winkel in Australie blijkt-ie 18 euro 90 te zijn, inclusief DTS. Dikke vinger naar Buena Vista Nederland - de Movie Only DVD is voor de ondertiteling voor degene in mijn omgeving welke er niet zonder kunnen.
    ... en bij DVDimport kost hij zelfs maar 15 euro!!! Toch echt belachelijk dat de 2 discer hier meer dan het dubbel kost in bepaalde shops!!

Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •