Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 604 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik zal de Nederlandse 2 DVD versie niet kopen omdat deze gedeeltelijk alleen in het Nederlands of Frans is. Hoewel ik de R1 versie al besteld heb (nog niet binnen) had ik me voorgenomen om de Nederlandse versie toch ook te kopen, als "beloning" voor de inspanningen van Buena Vista Benelux . Dit i.v.m de petitie, die ik enkele maanden geleden getekend had n.a.v. de pan & scan drama's van BV Benelux (Sleeping Beauty in pan & scan, wie dat verzonnen heeft zou eigenlijk een lijfstraf moeten krijgen). Ik vond dat ik dan ook maar de daad bij het woord moest voegen door een mooie Nederlandse "Collector's Edition" te kopen, maar helaas. Misschien meer geluk bij Beauty And The Beast ?

    Ik hoop trouwens niet dat BV n.a.v. de verkopen van Monsters Inc. op DVD, gaat beslissen of ze vaker 2 DVD sets van animatiefilms op de markt gaan brengen of niet. Laat ze eerst maar eens een voor verzamelaars écht interessante (dus alles in de originele taal) DVD set op de markt brengen voor ze hierover beslissen. Ik heb namelijk een vermoeden dat Monsters Inc. en Beauty And The Beast een soort test zijn voor de Nederlandse markt, om te kijken wat voor versie "de Nederlander" het liefst heeft. Of ben ik de enige die 3 versies erg veel vind, voor wat de meeste mensen (geheel onterecht) kinderfilms noemen? In de V.S. is (in ieder geval momenteel) tenslotte slechts 1 versie op de markt !

    Just my 2 cents ...

    Hans

  2. #27

    Standaard

    Als er een omruilactie is voor de 2e DVD doe ik ook mee. Wanneer horen we er meer van?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    NB: geef ajb hier aan of je interesse hebt in een dergelijke 'omruil-actie', waarmee we dan wat sterker kunnen staan tijdens de onderhandelingen.
    Indien ik had geweten wat voor "misser" de deluxe editie is, had ik de gewone versie aangeschafd, maar helaas, de DVD is al onderweg...

    Ik ben dus zeker geïnteresseerd in een omruil-actie.

    En Stiebolt, bedankt voor alle moeite die je hier doet

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    Commentaar Buena Vista

    Persoonlijk ben ik van mening dat het ontbreken van de 'native language' een 'misser' is. Derhalve heb ik mijnheer Kok voorgesteld dat voor diegenen die hier 'echt niet mee kunnen leven' een omruilactie wellicht een optie zou kunnen zijn, en dan wel de bonusdisc omruilen voor de bv. de UK-versie. Strikt genomen stond hij hier niet onwelwillend tegenover maar voorzag wel enige problemen bij de distributie (verschillende locaties in Europa).


    "knip"


    NB: geef ajb hier aan of je interesse hebt in een dergelijke 'omruil-actie', waarmee we dan wat sterker kunnen staan tijdens de onderhandelingen.
    Ik ben het helemaal eens met deze actie. Hopenlijk heeft het dat nut wat het nu lijkt te hebben. Maar over die inruilactie: als het is in de trend van de dvd opsturen naar B.V. en dat zei weer een UK versie terugsturen wil ik rustig meedoen. Dat is gewoon een betere uitvoering voorzover ik heb gelezen. (of hebben ze zelfs in deze film censuur zitten?).
    Iig, ik blijf deze draad maar even volgen om te kijken wat er gaat gebeuren.

  5. #30

    Standaard

    Buena Vista:

    - sluit het gat dat er duidelijk bestaat tussen jullie marketing/productie departementen en de eindgebruiker (wij, dvd liefhebbers). Zorg dat je weet wat er in de markt gebeurt en wat er leeft onder je consumenten. Kijk hierbij kritisch naar de structuur die in het bedrijf aanwezig, dat die zich niet alleen richt op wat de Amerikaans/Engelse klant wil, maar zorg ook dat er voldoende ruimte in het bedrijf is ingericht voor uw andere afzetmarkten. Smaak is immers niet overal hetzelfde.
    Als jullie deze strategie (mbt. de benelux bijvoorbeeld) blijven handhaven, dan zal dit jullie op lange termijn veel geld kosten.
    Via internet kunnen klanten jullie product veel goedkoper uit een ander land halen.
    Voorbeeld: Veel van de Nederlandse klanten die nu jullie product (goedkoper) in het buitenland kopen omdat dat product gewoon beter is, zullen het product duurder in Nederland kopen áls het gaat om een fatsoenlijk product.
    Het valt mij op dat jullie deze strategie niet gebruiken vooral omdat de prijzen (en dus de winstmarge) voorál in de benelux zo gigantisch hoog zijn.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  6. #31

    Standaard

    Omdat ik de DVD nog niet gezien heb enkele vraagjes:
    Als ik het goed begrijp staat Mike's New Car enkel in het Nederlands en Frans op de 2DVD.
    - Staat hij dan wel in het Engels op de 1DVD met extra's ?
    - Staan er eigenlijk wel Engelse spelletjes, docu's of filmpjes op de 2DVD, en welke zijn dat dan ?
    - Wat is er zo speciaal aan de hoes van de 2DVD (het is toch niet een verpakking à la Harry Potter, hoop ik)
    - Als jullie moesten kiezen: welke versie vinden jullie de beste ?

    Ik wil wel graag de 2DVD met Engelse 2de disc, maar hoe gaat die omruilactie in zijn werk gaan ?

    Koen

  7. #32

    Standaard

    Beste forummers.

    Dat jullie aan de lijn hangen bij de maatschappijen als een DVD-release niet aan de verwachtingen voldoet is uiteraard alleen maar toe te juichen: Alleen door te laten weten dat er onvrede is kan je wat veranderen!

    Toch wil ik jullie vragen om voorzichtig om te gaan met de term 'gedupeerden van DVD.nl', of andere bewoordingen waarmee je impliceert namens DVD.nl te spreken.

    Als niet geheel duidelijk wordt gemaakt dat je niet van de DVD.nl crew bent dan kan dat voor ons onprettige verassingen opleveren. Vriendelijk verzoek van mijn kant is dus: Laat DVD.nl er voorstaan buiten als je contact opzoekt met een maatschappij!

    Bij voorbaat dank.
    Eric van Ballegoie

  8. #33

    Standaard

    Okee, achterop het hoesje staat bij de talen van Disc 2 alleen Nederlands en Frans, maar wie let hier nou op?? Ik kreeg gelukkig mijn 40 Euro zonder problemen terug omdat het gewoon (citaat verkoper) "een wanproduct is", maar anders had ik hem zeker willen ruilen voor een fatsoenlijke versie.

    Op Disc 1 staat trouwens ook een extra die ik alleen maar in het Frans kon kijken (!##@**) Zijn die lui bij Buena Vista dom of zo??

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Laat DVD.nl er voorstaan buiten als je contact opzoekt met een maatschappij!
    Point taken! (heb je ook een PM gestuurd)

    Nog wel even een punt ter opheldering; een quote uit mijn initiele post (de 'threadstarter'): "ik ben zo vrij geweest om namens alle 'gedupeerden' van DVD.nl de klacht neer te leggen."

    Hiermee geef ik aan niet namens DVD.nl als organisatie te spreken en voor alle duidelijkheid: dat heb ik ook niet gedaan in het telefoongesprek met BV en zal dat ook niet doen in eventuele komende gesprekken (ook in soortgelijke situaties met andere bedrijven).

    Het enige doel is om mensen bijtijds aan te geven of ze er zo verstandig aan doen om deze versie aan te schaffen en de mogelijkheden bekijken voor zij die hem al hebben en zich daardoor gedupeerd voelen.

    Laatste kanttekening: in mijn eerste gesprek met BV werd ik door de eerste persoon die ik aan de lijn kreeg afgewimpeld met "ga maar bij de winkel klagen". Hierop heb ik aangegeven dat ik niet alleen namens mijzelf sprak maar ook namens tal van anderen (zie de overige 'monster-threads) die hier hun zegje doen en op generlei wijze aan DVD.nl gerelateerd zijn behoudens het feit dat ze lid zijn en gebruik maken van de daarvoor in het leven geroepen forums.

    No harm done, no hard feelings.... (wederzijds hoop ik)
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #35

    Standaard

    Irritante layerswitch at 31'52 (of een minuutje later, kan ook)... in elk geval als Sulley aan Boo laat zien dat de kast leeg is....
    Had op een beter moment geplaatst kunnen worden, mijns inziens... niet iederéén heeft een dvd-speler die de layerswitch perfect doorstaat!!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stomeboat


    Op Disc 1 staat trouwens ook een extra die ik alleen maar in het Frans kon kijken (!##@**) Zijn die lui bij Buena Vista dom of zo??
    Zeker dat deuren spel met boo?
    Als de dvd start kies dan voor engels. en kom tot de conclusie dat ook de nederlandse versie op de dvd staat
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt

    No harm done, no hard feelings.... (wederzijds hoop ik)
    Nee, totaal niet!

    Het is uiteraard ook prima als je zegt namens een groep te spreken (dan wordt er inderdaad beter geluisterd) maar probeer iig zo duidelijk mogelijk te maken dat je een consument (=klant van de maatschappij) bent en niet iemand van de crew. De opmerking was niet zozeer tegen jouw bedoeld (daar hebben we PM's voor ) maar gewoon een verzoek in het algemeen aan iedereen.
    Eric van Ballegoie

  13. #38

    Standaard

    ik ben het eens met de aktie. Heb hem wel aangeschaft, omdat en de engelse en de nederlandse vanwege de kinderen me iets te duur wordt, maar hoop wel dat ze dit niet met Beauty and the Beast gaan doen. En DTS zou ook fantastisch zijn

    Groeten,

    Martien
    Martien

  14. #39

    Standaard Omruilactie

    Ook ik sta achter de omruilactie.
    En bij deze mijn complimenten voor Stiebolt. Dat mag ook wel eens gezegd worden!!!

    Regards,
    Robin...

  15. #40

    Standaard Omruilen.

    Ik zou de tweede disk ook wel willen omruilen voor een Engelse.
    Gelukkig is dit straks bij Belle en het Beest anders. En hopelijk ook voor toekomstige SE's.
    Die marketing jongens van BV hebben er echt geen kaas van gegeten, ontslaan die hap en op internet gaan rondkijken wat de markt verwacht van Disney DVD's.

  16. #41

    Standaard Re: Omruilen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V

    Gelukkig is dit straks bij Belle en het Beest anders.
    Is al zeker dan dat bij de Belle en het Beest SE wel de 2de Disc Engels heeft?

    Zou anders heel mooi zijn, krijg hem voor mijn verjaardag volgende maand

    De trailer de op Monsters en Co staat van BehB zag er uit!
    StarTrader

  17. #42

    Standaard

    Ik heb em via een winkel hier in de buurt besteld, welke de regio 1 versie voor mij heeft besteld. Daar heb ik dus achteraf gezien duidelijk goed aan gedaan.

    Laten we hopen dat deze wel goed is. Mijn god wat een gedoe !!!!!

  18. #43

    Standaard

    De tweede dvd zou ik ook graag omruilen.


    Ik kan het echt niet begijpen dat de verantwoordelijke marketing managers zulke blunders begaan.

    Als je toch in deze tak van de entertainmentbusiness werkt dan mag je toch verwachten dat je zelf "feeling" hebt met het product waarmee je werkt.

    Dan moet toch uit je research blijken dat diegenen die de dure deluxe uitvoeringen gaan kopen absoluut niet zitten te wachten op een dvd waar je geen andere keuze hebt dan een documantaire te bekijken die in het nederlands is nagesynchroniseerd.

    Kijk, dat je de spelletjes voor de allerkleinsten in het Nederlands brengt dat is natuurlijk alleen maar een goede zaak, maar om de producers en animators een nederlandse voice over te geven, dan heb je het niet helemaal begrepen.

    Nee, Buena Vista Nederland, jullie zijn hard op weg om de "ns" of de "UPC" van de entertainmentbusiness te worden, bedrijven die alles doen behalve luisteren naar de klant.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #44

    Standaard

    Ik vind dit een zeer goeie actie. Mocht de mogelijkheid bestaan om de 2e dvd om te ruilen zal ik dit ook zeker doen.

    (Mocht er vrijdag 0 op het request staan ben ik ook genijgd om mijn DeLuxe versie te retourneren en de UK versie aan te schaffen)

  20. #45

    Standaard

    Ik zou ook wel mijn extra's dvd om willen ruilen voor een engelse.

    Trouwens, WAAR op de 2 disc staat een trailer voor Behb? kan uhm nie vinde
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  21. #46

    Standaard

    Hoi Stiebolt, goeie actie !!!!!! mijn steun heb je.
    Laat even weten of je nog hulp nodig hebt ....
    Behalve het feit dat mensen inderdaad het gevoel hebben flink genaaid te zijn (voor veel geld) hoop ik dat je contact bij buena Vista ook open staat voor meer overleg met dit forum in de toekomst omdat dit toch hun toekomstige klanten zijn .....
    We geven allemaal (te veel) geld uit aan DVD's en betalen min of meer hun salaris zou ik zo zeggen.
    Succes en laat even op het forum horen hoe e.e.a. afloopt.

    hartelijke groet,

    Evert
    'love is a wish that hides in your heart, and nobody knows about it but you'

  22. #47

    Standaard

    Kunnen jullie nog even wachten met de laatste inschrijfacktie ofzo om om te ruilen, ik heb de dvd nog niet maar ik wil wel eerst weten hoe erg het nu is.
    En is de UK-extra nederlands ondertiteld(of in ieder geval engels?)?

  23. #48

    Standaard

    Als de tweede dvd omgeruild kan worden wil ik daar graag gebruik van maken

  24. #49
    jacky
    Guest

    Standaard

    JAAAA!!! Ik ben voor zo'n omruilactie...
    Hoop echt dat het door gaat!!!!

  25. #50

    Standaard

    Stiebolt, goed werk!

    Ben het helemaal met je eens. Heb gisteren blindelings de 2-disc versie gekocht, maar baal van de 2e disc. Toch mooi 10 euro voor een hoop nagescynchroniseerde shit.

    Sluit me dan ook aan om de 2e disc om te ruilen.

    Als dat niet doorgaat ben ik bang dat mijn buurjongetje dit jaar een duur verjaardagskado krijgt en ik uiteindelijk 2 keer voor dezelfde film moet betalen als ik de Engelse versie bestel

Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •