Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 604 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ben ook voor omruilen, want dit Nederlandse gedoe is niks, we wonen toch niet in Duitsland of Frankrijk, wij Nederlanders zijn ondertitels gewend...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Disc 2 is echt waardeloos. Mick's new car alleen in het Nederlands of Frans is vreselijk, ik heb de Engelse versie op huur DVD gezien en dan is Nederlands toch wel een afknapper. Ik heb nu spijt dat ik hem niet in Engeland heb besteld wat wat ze hier met de tweede disc hebben gedaan is wel zo belachelijk dat je hem alleen nog maar opzet om 'For The Birds' te kijken waar niet in gesproken wordt.

    Bij Buena Vista snappen ze het echt niet.
    Mike's new car en andere is op mijn versie met extra's in het Engels. Ik had namelijk deze versie algehuurd en vond deze prima en had al een vermoeden dat een een van de versies hetzelfde zou zijn.
    Ik ben tevreden met deze versie. Al is het onduidelijk wat de audiokwaliteit is. Is dit 5.1?
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    Mike's new car en andere is op mijn versie met extra's in het Engels.
    En welke versie heb je dan?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all

    Mike's new car en andere is op mijn versie met extra's in het Engels. Ik had namelijk deze versie algehuurd en vond deze prima en had al een vermoeden dat een een van de versies hetzelfde zou zijn.
    Ik ben tevreden met deze versie. Al is het onduidelijk wat de audiokwaliteit is. Is dit 5.1?
    Op de 1disc versie, is deze in het engels en in Dolby digital 5.1
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley


    Op de 1disc versie, is deze in het engels en in Dolby digital 5.1
    Dus niet de film only, maar de middelste versie zeg maar.

    Is het toch 5.1 Lesley? Oke bedankt voor de info.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #56

    Standaard

    Resultaten na 24 uur

    Voor de statistici onder u hierbij een overzicht van de laatste 24 uur:

    - Thread ca. 24 uur geleden gestart;
    - Aantal reacties 54 (geen een positief t.a.v. nasynchronisatie)
    - Aantal views 1225
    - Potentiele 'omruilers': 17

    Als ik morgen het gesprek met BV heb zal ik deze aantallen onder de aandacht brengen om het belang van deze 'dwaling' nog eens te benadrukken....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #57

    Standaard

    Ik zou ook graag mijn 2e diskje inruilen voor een fatsoenlijke, engelstalige versie.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Ik zou ook graag mijn 2e diskje inruilen voor een fatsoenlijke, engelstalige versie.
    Als ik een tip mag geven. De middelste versie zijn de extra's wel met Engels geluid.
    Dit is Monsters en Co. regio 2 nl ond.
    code: 8 711875 938900
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    Als ik een tip mag geven. De middelste versie zijn de extra's wel met Engels geluid.
    Niet dat ik je niet zou geloven, maar voor alle zekerheid: is er nog iemand die dit kan beamen?

    Gewoon voor alle duidelijkheid, met het oog op het gesprek met BV morgen....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley (myself)


    Op de 1disc versie, is deze in het engels en in Dolby digital 5.1
    yep... zoals ik ook al zei:
    Mikes new car is Engels gesproken 5.1
    Nemo engels gesproken alleen op t einde franse tekst: Noël 2003
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    Resultaten na 24 uur

    Voor de statistici onder u hierbij een overzicht van de laatste 24 uur:

    - Thread ca. 24 uur geleden gestart;
    - Aantal reacties 54 (geen een positief t.a.v. nasynchronisatie)
    - Aantal views 1225
    - Potentiele 'omruilers': 17

    Als ik morgen het gesprek met BV heb zal ik deze aantallen onder de aandacht brengen om het belang van deze 'dwaling' nog eens te benadrukken....
    Ik wil je in elk geval nog bedanken voor het initiatief dat je genomen hebt! Toppie en ik hoop dat je inspanningen succes hebben. Profiteren wij allemaal mee

  12. #62

    Standaard

    mijn dvd komt eraan maar als de mogelijkheid er komt wil ik de tweede dvd ook graag omruilen
    Martien

  13. #63
    patrickvdb
    Guest

    Standaard

    Ik wil 'm ook wel omruilen.
    Hoe verzinnen ze het... geen Engels...

  14. #64

    Standaard

    Vraag je ook es of een Belg ook mag ruilen. Ikke ook liever de Engelse disk willen. Die Nederlandse trekt echt op niets ...

    Heb de 2-disc deluxe set
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt


    Niet dat ik je niet zou geloven, maar voor alle zekerheid: is er nog iemand die dit kan beamen?

    Gewoon voor alle duidelijkheid, met het oog op het gesprek met BV morgen....
    Yup, de family edition (1disc met extra's) heeft een engels geluidsspoor voor de extra's. Daarom ga ik ook voor de family edition, al kan ik voor 2 euro meer de 2disc deluxe edition krijgen met veel meer exra's. Alleen ik vind het gewoon belachelijk dat de extra's in het nederlands zijn. Ik heb liever gewoon een paar mooie extra's, gewoon zoals ze horen te zijn, dan een hele berg in het nederlands, wie kijkt nou van die ingesproken shit?! De UK versie halen is ook niet echt een optie, mijn zusje etc. kunnen dan niet mee kijken.

  16. #66
    bobeldijk
    Guest

    Standaard

    Zelf heb ik ook de 2DVD versie, maar de bonus DVD zal ik waarschijnlijk nooit meer bekijken. Heb echt een hekel aan het nagesyncroniseerde gedeelte.
    De film zelf vind ik wel oke, behoudens dan het DTS logo'tje.
    Ik had voor de 2DVD versie gekozen, omdat deze als enige van de 3 versies THX-certified was. En dat logo kon ik niet op de andere versies vinden.


    Maar mocht er omgeruild worden, wil ik graag mee doen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bobeldijk

    Ik had voor de 2DVD versie gekozen, omdat deze als enige van de 3 versies THX-certified was. En dat logo kon ik niet op de andere versies vinden.


    Maar mocht er omgeruild worden, wil ik graag mee doen.
    Ik vond het ook wel interessant dat hij THX gecertificeert was en deze nieuwe THX intro is wel HEEL erg stoer
    Maar als er een mogelijkheid is om de tweede disk om te kunnen ruilen ben ik ook van de partij.

  18. #68

    Standaard

    FF on-off-topic tussendoor,

    Is het nu al bekend of de Belle en het Beest CE wel een Engelse track heeft op die 2de disc?

    Want dat zou anders wel heel jammer zijn,

    Hoor het dus heel graag...
    StarTrader

  19. #69

    Standaard

    Ik heb zelf gisteren maar even gebelt. Je schiet er dus geen moer mee op. Ze doen er nu eenmaal niets aan, ze hebben het gedaan omdat het goedkoper is om 1 disk te maken die voor Frankrijk EN Nederland (en dus ook Belgie) geschikt is, maar door de vele extra's kon de Engelse track er niet meer op, dus in plaats van 2 versies maken (Engels en Nederlands & Engels en Frans) besloten ze de Engelse dus maar te skippen... Ze vonden het erg jammer dat ik er niet tevreden mee was, maar in het kort: Live with it...
    Wel heb ik gelijk even geinformeerd of ze dit kunststukje ook gaan uithalen met Belle en het Beest, maar volgens de berichten is dat NIET het geval...
    Ook was ik benieuwd wanneer de Winnie de poeh film hier verscheen, dat wordt voorjaar 2003, voor de geinteresseerden...
    Maar bel vooral, misschien met genoeg klachten (ze hadden mijn klacht duidelijk al vaker gehad...) halen ze hem terug, en maken ze een nieuwe versie... but I don't think so...

    H@gar

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H@gar
    Ik heb zelf gisteren maar even gebelt. *knip* Maar bel vooral *knip*
    Jammer.... Zoals ik al eerder gepost heb handel ik op eigen initiatief voor alle 'gedupeerden'. Ik heb een goed gesprek met BV gehad en de deur staat (stond?) zeker open voor onderhandelingen. Als nu iedereen gaat bellen ben ik er van overtuigd dat die deur dichtgegooid word.

    Wacht ajb nou nog even tot maandag met zelf actie ondernemen, vandaag hoop ik de Marketing Director aan de lijn te hebben om al onze onderbouwde argumenten uit de doeken te doen.

    Om nog betere argumenten te hebben heeft Eric van Ballegoie een poll gemaakt waarvan ik de uitkomsten zeker zal gebruiken.

    Heb nou nog even geduld alsjeblieft.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    FF on-off-topic tussendoor,

    Is het nu al bekend of de Belle en het Beest CE wel een Engelse track heeft op die 2de disc?

    Want dat zou anders wel heel jammer zijn,

    Hoor het dus heel graag...
    Volgens Stiebolts commentaar van Buena Vista wel.

  22. #72

    Standaard POLL

    Waar kan ik die poll dan vinden???????????????
    Ben zeker nog niet helemaal wakker ofzo.

    En nogmaals bedankt voor dit super idee.

    Gr. Maurice

  23. #73

    Standaard Re: POLL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice Scholten
    Waar kan ik die poll dan vinden???????????????
    Probeer 's: www.dvd.nl
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  24. #74

    Standaard

    Goedemorgen "gedupeerden",

    Tot vanochtend heb ik deze thread niet gevolgd. Echter, gisteren wilde ik zelf van mijn 2-Disc versie gaan genieten. Nu kan ik mij de problemen van jullie goed voorstellen, maar ik heb zelf een ander probleem waarvan ik hoop dat anderen dit herkennen of weten wat dit zou kunnen zijn.
    Nadat ik in mijn DVD menu voor de NL versie kies, start het intro van het menu erg schokkerig op, zowel in beeld als geluid. Vervolgens start ik de film. Ik denk nog, wat een rustig begin, wel beeld en een klein beetje geluid van deuren en happende "slangen". Totdat in de eerste scene het monster het jongetje laat schrikken en je verwacht dat er veel geluid zou zijn. Dit is echter niet het geval. Ik probeer het nog een keer en dan blijkt dat het intro wel muziek bevat etc. Ik heb dit ook meegemaakt bij bijvoorbeeld The Rock en The Sixth Sense, toevallig (?) ook Buena Vista releases, waarbij het menu zowel in beeld als geluid schokkerig is. Wie herkent dit en/of weet waar dit aan zou kunnen liggen?

  25. #75

    Standaard

    Rob,

    Post je vraag even opnieuw in een nieuwe thread, deze thread graag bij het originele topic houden!
    Eric van Ballegoie

Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •