De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Onkyo of Denon

  1. #1

    Standaard Onkyo of Denon

    Ik wist even niet waar ik deze vraag het beste kon stellen dus hier maar eens proberen. Ik heb een setje boxen (binnenkort) de B&W CDM 9 NT, en vroeg mij af welke receiver ik beter kan gaan gebruiken.
    Een Onkyo TX-NR808
    Of de Denon AVR-3806
    Vraag is waarbij komt de luidspreker beter tot zijn recht, wil graag het maxinmale eruit kunnen halen, of is dat met deze receivers nooit haalbaar.
    Kijk zeer uit naar jullie deskundig advies.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Onkyo liefhebbers zullen Onkyo zeggen en vice versa.
    Beide zijn gewoon goede producten die de speakers meet dan adequaat tot zijn recht zullen laten komen. Het blijft gewoon heel persoonlijk. Sommige vinden de Onkyo's wat hard en iets scheller.
    Het gaat er eerder om wat jij persoonlijk het mooist vindt.

    Ik persoonlijk ben altijd heel tevreden over de Onkyo. Echter heb ik niet zomaar een Onkyo.
    Misschien zijn er winkel die je hem op test meegeven. Want dat is overigens wel de enigste manier om goed te beoordelen. In je eigen omgeving, met ditto akoestiek en speakers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik zou de frontkanalen door een aparte eindversterker laten versterken. Deze B&W speakers hebben veel vermogen nodig om goed los te komen. Als voorversterking/processor zou ik eerder geneigd zijn om voor Marantz of Rotel te gaan.

    Is het de bedoeling dat je uiteindelijk een 5.1 opstelling hebt, of blijft het bij stereo?
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 10-11-2011 om 10:16
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lees ook dit draadje eens bij de buren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •