De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Black Friday - Blu Ray Sale

    Beste mede forumleden,

    Het leek mij wel leuk en handig om een nieuwe discussie te starten over de aankomende Black Friday. Vorig jaar heb ik die zelf gemist, maar ik wil er nu maar al te graag gebruik van gaan maken.

    Doel van dit topic is om te praten over:
    - welke aankopen heb je gedaan?
    - tegen welke prijs?
    - wanneer had je het binnen?
    - tips!
    - trucs!

    Volgens mij begint "Black Friday" volgende week. Dus heb je zin om mee te discusseren.......go your gang
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    De amazon.com sale begint om maandag 21 november 0.01 AM Amerikaanse tijd. Dit zal dus ergens vroeg in de ochtend bij ons zijn. Op dit moment is hun lightning deal kalender nog niet bekend maar deze zal binnen enkele dagen verschijnen. Deze aanbiedingen zijn vaak binnen een paar minuten uitverkocht dus er snel bij zijn is essentieel.

    Op het forum van blu-ray.com is er heel veel informatie over te vinden ook over de aanbiedingen van de grote retailers die dit jaar wel wat tegenvallen volgens velen. Meestal pricematch amazon de aanbiedingen van de grote ketens: Target, Best Buy en Walmart zodat wij ze ook kunnen krijgen. Gewoon amazon.com in de gaten houden volgende week dus.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Vergeet amazon.ca en amazon.co.uk niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Kijk, dat word dus de komende dagen goed opletten.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    overzicht van de deals van amazon.com

  6. #6

    Standaard

    Dat zijn de lightning deals, die dit jaar behoorlijk slecht zijn ook nog eens. Ze hebben altijd ook een selectie titels die gewoon afgeprijsd is maar niet op de kalender staan. Gewoon elke dag volgende week even meerdere keren de deal tracker van blu-ray.com bekijken dus.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vergeet amazon.ca en amazon.co.uk niet
    Hoe zijn je ervaringen met amazon.co.uk wat betreft levertijd en prijzen t.o.v. de VS? Moet je overigens bij Engeland ook rekening houden met een max bedrag in verbang met BTW en invoerrechten?

    Hoor het graag van je.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #8

    Standaard

    Amazon.co.uk is erg goed wat betreft levertijden en met de prijzen moet je altijd goed opletten, kan zo maar ergens anders goedkoper zijn, maar dat geldt voor alle webwinkels.
    Als je gewoon van amazon.co.uk koopt hoef je nergens rekening mee te houden, bij marketplace sellers wel, die kunnen nog wel eens van de Kanaaleilanden versturen.
    Ik zou zeggen check het amazon.co.uk draadje voor veel (positieve) ervaringen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    De Black Friday folders van de grote ketens als Walmart, Target en Best Buy zijn inmiddels uitgegeven en Amazon gaat met die titels en prijzen mee.
    Overzicht van die folders: http://www.blackfriday2011.com/ads

    Er staan nog heel wat titels in de folders die nog niet vermeld staan op Aamazon
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De Black Friday folders van de grote ketens als Walmart, Target en Best Buy zijn inmiddels uitgegeven en Amazon gaat met die titels en prijzen mee.
    Overzicht van die folders: http://www.blackfriday2011.com/ads

    Er staan nog heel wat titels in de folders die nog niet vermeld staan op Aamazon
    Staat wel wat leuks tussen voor 5 dollar.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #12

    Standaard

    Er komt vast nog wel een overzicht op blu-ray.com, dat was vorig jaar ook.

  13. #13

    Standaard

    Het zijn nog geen Black Friday - Blu-ray Sales maar we hebben nu al een voorsmaak bij Amazon.com

    Lord of the Rings Trilogy: Extended Editions voor maar 49,99$ (+/- 37€)

    Al de digipacks van Warner zijn aan 13$/14$ (+/-10€)
    -Seven
    -North by Northwest
    -King Kong
    -The Exorcist
    -The Green Mile
    -The Color Purple
    -All the President's Men
    -Mutiny on the Bounty

    Star Trek: Original Motion Picture Collection voor maar 39,99$ (+/- 30€). Bij Bol.com kost hij iets meer dan 100€.

    Het zijn geweldige prijzen maar spijtig genoeg heb al die films al in mijn collectie.

  14. #14

    Standaard

    Begin deze maand heb ik de Boxset van Superman bij Amazon gekocht aan een zeer lage prijs (55,99$/40€ in die tijd) tegenover de 85$ die ze normaal bij Amazon vragen.

  15. #15

    Standaard

    Begint de stormloop om 00.00 (plaatselijke tijd) stipt op maandag 21-11-'11 op Amazon UK ?
    Moet ik er mijn slaap voor laten, of is die actie overroepen ?

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Ah juist, weer zo'n acties voor werklozen, kunnen ze nog wat consumentenkredietkaarten plunderen

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee, het begint om 9 uur.
    Shit, dat word dan tijdens de baas z'n tijd.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #19

    Standaard

    Het is indrukwekkend. Jurassic Park voor maar liefst 29,99$. Lord of the Rings voor 49,99$. Rocky boxset voor 22,99$. Bourne Trilogy voor 23,99$.

    Super 8 is tijdelijk aangeboden aan 19,99$ - waardebon van 5$. Dat komt dus aan 14,99$.

    Het begint al sterk.

  20. #20

    Standaard

    In Engeland loopt het niet echt super de verkoop. Ofwel is er zoveel stock dat er te weinig klanten zijn, ofwel zijn de aanbiedingen gewoonweg niet scherp genoeg.

    Vele aanbiedingen waren niet uitverkocht (zelfs de minderheid), en van vele DVD's/BD's was maar 25% tot 50% verkocht wanneer de aanbieding verlopen was.

    Misschien worden ze dagelijks scherper de aanbiedingen, maar super was het nog niet.

    Goed voor de portemonnee en de 'doemme kheb het gemist hè miljaarde' momenten te vermijden.

  21. #21

    Standaard

    hoe zat het ook al weer, zet Amazon.com de kortingsprijs op de verpakking of de echte prijs ? ga voor Sons of Anarchy deel 3 vandaag, normale prijs $38 dus boven de €22, geen zin om extra kosten te betalen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #22

    Standaard

    Ik heb het gevraagd aan de klantendienst en deze beweerde dat de kortingsprijs op de verpakking zal staan.

    Echter bij de afrekening zal je zien dat in het overzicht het product tegen originele prijs staat, en dat de korting er af getrokken wordt bij de BTW/verzending.

    Wat het ook moge zijn, het is altijd de moeite om de vraag te mailen naar de klantendienst, je bestelling uit te voeren en bij eventuele heffingen Amazon.com te contacteren en te verwijzen naar hun antwoord.

    Terugbetaling van de taxen is dan zo goed als gegarandeerd.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb het gevraagd aan de klantendienst en deze beweerde dat de kortingsprijs op de verpakking zal staan.

    Echter bij de afrekening zal je zien dat in het overzicht het product tegen originele prijs staat, en dat de korting er af getrokken wordt bij de BTW/verzending.

    Wat het ook moge zijn, het is altijd de moeite om de vraag te mailen naar de klantendienst, je bestelling uit te voeren en bij eventuele heffingen Amazon.com te contacteren en te verwijzen naar hun antwoord.

    Terugbetaling van de taxen is dan zo goed als gegarandeerd.
    mmm, hier in Nederland moeten we ook inklaringskosten (€12.50) betalen en die krijgen we niet terug: maar als de betaalde prijs op de verpakking staat waag ik wel een gokje
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #24

    Standaard

    Het ligt misschien aan je history van bestelde artikelen hoeveel ze willen terug geven. Maar de laatste keer dat het bij mij gebeurde hebben ze het volledige bedrag incl. inklaringskosten terug betaald.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •