Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.

Discussie: CD dood?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geef mij maar gewone Cd in mijn handen.

Download je een digitaal album, en krijg je bv probleem met je pc, waardoor je hem niet meer kan opstarten, dan ben je je ''album'' kwijt.

Dan liever een echt exemplaar.

Heb liever iets tastbaars in mijn handen.
    Ik sluit me hierbij helemaal aan, ik heb ook veel liever iets tastbaars in handen.

Ik denk dat de echte muziek verzamelaars altijd nog wel de gewone cd's of lp's blijven kopen.

Dus nee, de cd's en lp's zijn voor mij nog lang niet dood.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Biker Bekijk bericht
    Ik sluit me hierbij helemaal aan, ik heb ook veel liever iets tastbaars in handen.

Ik denk dat de echte muziek verzamelaars altijd nog wel de gewone cd's of lp's blijven kopen.

Dus nee, de cd's en lp's zijn voor mij nog lang niet dood.

Ik ben ook nog echt van de CD's en ben trots op mijn collectie.
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Logitech Z623--XOX--Switch--WiiU--PS4 Pro--3DSXL--HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KDL50W829B--Onkyo TX-L50--5.1 Jamo:

Standaard

Ik koop zelf al vele jaren geen cd's meer. Alles beluister ik via Spotify.

Standaard

Ik heb net nog de soundtrack van Terminator: Dark Fate besteld.
    私の名前はタイスです

Standaard

Mag ik weten waar je de soundtrack van Terminator: Dark Date hebt besteld?
    Of tips qua sites waar je nog soundtracks kunt kopen aan een redelijke prijs want ik vind niet echt een goeie site daarvoor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Mag ik weten waar je de soundtrack van Terminator: Dark Date hebt besteld?
    Of tips qua sites waar je nog soundtracks kunt kopen aan een redelijke prijs want ik vind niet echt een goeie site daarvoor.
    Heb hem bij Amazon.com besteld. Denk niet dat je deze ergens heel goedkoop gaat kunnen vinden aangezien het een gelimiteerde release (3000 stuks) van La La Land Records (Amerikaans label) is.
    私の名前はタイスです

Standaard

Zelden zoveel onzin in één artikel gelezen. Meer vinylverkopen dan CD's: laat me niet lachen. Op bijna alle fronten wint de CD het van de LP: geluidskwaliteit, gebruiksgemak, duurzaamheid, opslag, prijs, om een paar dingen te noemen. Audiofielen menen een verschil te kunnen horen tussen de geluidskwaliteit van een CD t.o.v. de LP-versie. Het zal wel. Mij blijven vooral de tikken, stoffige naalden, korte speelduur e.d. bij. Ja, de CD zal een nicheproduct worden zolang je gratis luisteren via Spotify en dergelijke diensten toestaat. Want zolang het gratis is, is de Nederlander overal voor te porren, ook al is de geluidskwaliteit een stuk minder dan die kan zijn. Nee, ik zie het nog niet zo somber in voor de CD, tenzij de distributiemaatschappijen daar anders over denken natuurlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005 | Sony X202 ESD

Standaard

Bij de platenzaken zoals bv Plato zie je toch vooral hipsters boven de veels te dure platen hangen. Ik vraag me af of ze ze ook echt draaien, of dat ze meteen in een hippe IKEA kast verdwijnen.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten