Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 140 worden weergegeven.

Discussie: Downton Abbey

  1. #101

    Standaard

    Ik denk dat er een open einde komt zodat ze een nieuw seizoen of miniserie nog open kunnen laten.

    Even een andere vraag. Ik de heb de Nederlandse BR van Downton Abbey binnen maar schijf 1 is duidelijk niet goed bij aflevering 1. Hij laadt niet en als hij laadt hapert die aflevering. Aflevering 2 en het menu doen het wel goed. En schijf 2 en 3 zijn ook goed. Hopelijk vervangt Bol ook slechts de schijf en anders moet de hele set retour voor een nieuwe. Ik maak het zelden mee maar baal wel.

  2. #102

    Standaard

    Even een update. Nadat de bluray door PostNL per abuis weer hier werd bezorgd is na contact het exemplaar alsnog bij Bol bezorgd en heb ik gisteren een vervangend exemplaar ontvangen. Maar deze heeft dezelfde fout. Nu begin ik ernstig te twijfelen of wellicht er ruzie is tussen de schijf en de speler. Kan het zijn dat daardoor 1 aflevering dus zo hapert en de rest het wel doet? Ik heb al contact opgenomen met Bol die de klacht doorzet naar de afdeling en heb Universal gemaild. Ik heb de Samsung C6900.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een update. Nadat de bluray door PostNL per abuis weer hier werd bezorgd is na contact het exemplaar alsnog bij Bol bezorgd en heb ik gisteren een vervangend exemplaar ontvangen. Maar deze heeft dezelfde fout. Nu begin ik ernstig te twijfelen of wellicht er ruzie is tussen de schijf en de speler. Kan het zijn dat daardoor 1 aflevering dus zo hapert en de rest het wel doet? Ik heb al contact opgenomen met Bol die de klacht doorzet naar de afdeling en heb Universal gemaild. Ik heb de Samsung C6900.
    Welke seizoen? Kan ik thuis checken of mijn exemplaar di oom heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #104

    Standaard

    Seizoen 5. Als je via het menu op aflevering 1 klikt, blijft hij hier hangen. Je hoort hem laden maar het beeld blijft zwart of hij schiet door naar een verder punt in de aflevering waarbij het beeld/geluid consequent hapert.

  5. #105

    Standaard

    Inmiddels is de nieuwe bluray-speler al in huis en was het dus de speler die het veroorzaakte.

    Even een andere vraag. Heeft iemand de specificaties van de dvd-versie van Seizoen 6 deel 2? Op de site van Universal staat een persbericht maar die kan je zonder inlog niet openen. Ik vraag me voor iemand anders af of de kerstspecial erop staat en wat de extra's zijn.

  6. #106

    Standaard

    Die kerstspecials staan toch nooit op de UK- en NL-Blu-rays van Downton Abbey? Ik heb ze tenminste niet kunnen ontdekken. Ze staan wel als extra's op de US-versies, zo heb ik begrepen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #107

    Standaard

    Jawel hoor. Op de Uk versie niet, de Nl wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #108

    Standaard

    Nu is de grote vraag wie brengt het laatste seizoen in Nederland?
    kerstspecial was leuk. Had mooie momenten.
    Maar voelde ook gehaast.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Nu is de grote vraag wie brengt het laatste seizoen in Nederland?
    Hoe bedoel je precies?

  10. #110

    Standaard

    Deze kerstspecial WAS de afsluiter van het laatste seizoen. Show's over...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    Volgens recensie op Bol.com:

    Timekeeper
    30-39 jaar


    5 januari 2016
    Opgelet: dit tweede deel bevat enkel afleveringen 7 en 8 en nog wat documentaires, maar de finale aflevering van anderhalf uur staat niet op deze DVD.

  12. #112

    Standaard

    En dan 2 disks voor 2 afleveringen van, wat, net geen uur? Jawadde!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Er was al heisa in de UK omdat ze bij Universal een zogenaamde "Complete Collection" uitbrachten ZONDER de Series Finale. Uiteindelijk hebben ze zich op het nippertje herpakt door een sticker op de doos te kleven: "includes space for your final episode disc". Jammer dat er voor één seizoen maar liefst drie releases moeten gebeuren...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #114

    Standaard

    Ik heb even een vraagje over de complete collection. bij bol.com zag ik drie versies staan, de DVD versie, de Blu Ray versie en de 'legacy edition'. Nu is deze laatste enkel op DVD. Weet iemand of die alsnog op blu ray uitkomt?

  15. #115

    Standaard

    Wou ik ook weten... wat een k*tmanier weer om de fans van het eerste uur geld uit de zakken te blijven kloppen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #116

    Standaard

    Legacy bied alleen meer extra's toch?!

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Legacy bied alleen meer extra's toch?!
    Ja klopt, maar ik ben nogal een fan van extra's

  18. #118

    Standaard

    Seizoen 6 op bluray is inclusief de finale in nederland

  19. #119

    Standaard

    Blame it on Universal, die op ieder moment van het jaar een incomplete set heeft willen uitbrengen. Er zit inderdaad in die "Legacy" box een extra disc met o.a. BAFTA celebrates Downton Abbey en meer van dat leuks, maar er komt dus geen Blu-Ray versie uit volgens Universal. In de UK heeft men identiek hetzelfde probleem, vandaar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #120

    Standaard

    dan ga ik maar voor de DVD gaan, ik wil de meest complete uitvoering

  21. #121

    Standaard

    Ik zou toch de blu-ray pakken. Ik weet van mijzelf dat ik die extra's toch amper kijk. Dan liever 1080p goodness

  22. #122

    Standaard

    Ik weet dat dit geen populaire reactie gaat zijn, maar zoveel verschil zie ik niet tussen DVD en Blu Ray om eerlijk te zijn.

  23. #123

    Standaard

    Dat hangt natuurlijk van jezelf af Koen. Maar ik zie het wel degelijk, vooral bij een serie als Downton Abbey waar de details, kleuren en scherpte zoveel beter uitkomen op Blu-Ray. Maar laat dat je niet stoppen om voor de DVD-set te gaan...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #124

    Standaard

    Ik vind bui DA het verschil juist heel groot. Ik heb de BR, mijn ouders de dvd, en ik heb kunnen vergelijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Ik weet dat dit geen populaire reactie gaat zijn, maar zoveel verschil zie ik niet tussen DVD en Blu Ray om eerlijk te zijn.
    Wahahauw, eerlijk? Denk dat je dan beter voor een nieuwe tv en speler moet shoppen dan DA kopen... Ik heb ook t verschil mogen zien tussen de dvds en blurays en kan je zeggen dat dit JUIST bij deze serie wel een heel verschil is.
    Laatst aangepast door Chris W : 31-05-2016 om 12:00

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •