De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Neotv 550 werkt niet/traag

    Hallo allemaal,

    Ik ben afgelopen week goed geholpen op dit forum met een vraag over vertraging van het geluid. Ik zit nog met een ander 'probleem' en hoop dat er mensen zijn die mij hier ook mee kunnen helpen.

    Tegelijkertijd met mijn tv/home cinema set heb ik ook een Neo TV550 gekocht. Een media speler waarmee ik bestanden vanaf mijn pc en laptops kan afspelen op m'n tv.

    Ik heb een leuke historie van foto's (zo'n 32.000) op m'n pc staan en ook veel films en muziek. Maar, nu komt het probleem.

    De Neo TV550 werkt zeer traag. Foto's laden niet, muziek soms en bij het afspelen van een film moet ik een beetje geluk hebben of het wel afgespeeld wordt.

    Zijn er mensen met vergelijkbare klachten? Is er iets waar ik dit kan verbeteren?

    Ter info:
    - De software van Neo TV550 heb ik geïnstalleerd op de pc/laptops
    - De Neo TV550 herkent de informatiebronnen
    - De Neo TV550 is met een HDMI kabel direct aan de tv verbonden

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

  2. #2

    Standaard

    Hoe breng je de verbinding tot stand tussen de Neo TV550 en je PC/Laptops? Doe je dit draadloos? En zo ja, welke wireless producten en standaard (G/N) gebruik je?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    De Neo TV zit met een draadje verbonden aan de router.
    De Pc/laptops connecten draadloos met de router.
    De router is een Netgear WNDR3700 Draadloze N Gigabit Router

  4. #4

    Standaard

    Kun je eens een draadje tussen je laptop en de router hangen? Hoe presteert het geheel dan?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #5

    Standaard

    Dat kan in theorie wel, alleen dat is niet werkbaar voor de lange termijn. De router staat in de meterkast en de laptop ligt boven . Maar ik zal het eens proberen om te kijken of het dan beter werkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •