De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje TVA Goedkoop DVD Pakket

    Ik bied deze ter veiling...een beetje van alles

    Eind veiling..Zaterdag 19 nov 12:00

    Beginprijs.... 8 euro

    Eindprijs is inclusief verzending


    Red Dust R2/NL



    Bonnie and Clyde R2/NL



    Gerry R2/NL



    The Passenger R2/NL Sleave



    The Waterhorse R2/NL



    Vera Cruz RegioAll



    Doomsday R2/UK



    Before Sunrise R1 snpr



    Before Sunset R1



    Taken R2/UK



    Lakeview terrace R2/NL



    Unborn R2/NLO



    Basic R2/NL



    gr,Vince.
    Laatst aangepast door vince curtin : 01-12-2011 om 00:10

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Opbieden met een euro neem ik aan?

    9 euro

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GinolaEHV Bekijk bericht
    Opbieden met een euro neem ik aan?

    9 euro

    Met €10 als je dat wilt maar een euro lijkt mij ook goed

    Vince.

  5. #5

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    *** *** twee minuten te laat :S jammer

  8. #8

    Standaard

    Hoi Joost,

    Volgens de regels ben jij de winnar dus ik zal je een pb sturen:

    Indien binnen 5 minuten van de oorspronkelijke eindtijd een nieuw bod wordt uitgebracht, wordt de oorspronkelijke eindtijd verlengd met 10 minuten. Elke keer dat er een nieuw bod wordt uitgebracht binnen 10 minuten van het (oorspronkelijke) einde van de veiling, wordt de eindtijd met 10 minuten verlengd.
    Is de originele eindtijd 22.00 uur en er biedt iemand om 21.56, dan wordt de nieuwe eindtijd 22.06. Biedt er dan weer iemand om 22.03, dan wordt de nieuwe eindtijd 22.13 enz.


    gr,Vince.

  9. #9

    Standaard

    Volgens mij moet je die regel nog een keer goed lezen Vince
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Nu ben ik het helemaal kwijt ....Kan een moderator mij AUB vertellen wij deze veiling gewonnen heeft ??

    vince.

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De regel is vrij duidelijk, lijkt mij. Als in de laatste vijf minuten voor de eindtijd nog een bod wordt gedaan, wordt de oorspronkelijke eindtijd verlengd met tien minuten. Alle biedingen na de eindtijd zijn ongeldig. De winnaar kan dus niemand anders dan stargazer zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #12

  13. #13

    Standaard

    hmm ik zal er niet om gaan zeuren maar scherp de regel even aan. Binnen 5 minuten van de eindtijd kan zowel ervoor als erna zijn. Details blijven details. Ik was niet op de hoogte van deze regel want eerste keer dat ik meedeed aan een veiling. Maar zoals gezegd gun de dvd's aan stargazer. Had ik zelf maar up de hoogte moeten zijn van de regels toch.

  14. #14

    Standaard

    Zoals de regel is geformuleerd zou een bieding die men na een eindtijd heeft uitgebracht inderdaad nog geldig zijn.

  15. #15

    Standaard

    'binnen' is 'binnen' het tijdsbestek van een veilig die van moment A tot moment B loopt.
    "buiten" is alles wat voor het beginmoment A en na het eindmoment van B komt.

    Dus binnen is tot aan de originele eindtijd en niet daarna.
    Zo moeilijk lijkt me dat toch niet?

    Maar om even duidelijk te zijn: Stargazer is de winnaar van deze veiling. De bieding van Joostdizzy was 2 minuten BUITEN de eindtijd van de veiling.
    (sorry voor de late reactie, maar ik werd hier op geattendeerd door Josstdizzy in het 'beleidstopic').
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    haha zo simpel dat ik daar zelf niet aan dacht. Prima uitleg en ik zal er rekening mee houden voor de volgende veiling en toch eerder online gaan. (al kwamen deze 2 minuten door overmacht)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •