De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Samsung HT D5500

  1. #1

    Thumbs down Samsung HT D5500

    Ik wil de Home cinemaset van samsung aanschaffen, de HT-D5500! Dit wordt dan mijn eerste home cinema set, ik heb hier nog geen ervaring mee!

    Echter ik zit met 1 ding! kan deze ook media vanaf een NAS (netwerkschijf) afspelen???
    deze set heeft een internet aansluiting met de nodige opties zoals dlna maar ik wil de ook gebruiken om mijn media af te spelen.

    Wie o wie kan me vertellen of dit kan?
    Bvd Remon
    Laatst aangepast door motormuis : 16-11-2011 om 14:25 Reden: extra informatie toegevoegd

  2. #2

    Standaard

    Ik kan zo gauw niet vinden of hij rechtreeks vanaf een NAS bestanden kan afspelen. Via de USB ingang aan de voorzijde kan dit wel. Als je DNLA software installeert (van Samsung zelf, of andere) kun je alles streamen vanaf je PC naar de samsung.

    Voor veel NAS'sen kun je DNLA-server plug-ins installeren op de NAS zelf (op een NAS van Synology bijvoorbeeld). Dan draait de DNLA server op je NAS zelf.

    Heb je een eenvoudige NAS (enkel schijven delen over een netwerk), zul je een PC in moeten zetten met daarom DNLA-server software geïnstalleerd, om deze fnctie te kunnen gebruiken. De data (muziek, films) kan dan wel op je NAS staan.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Mmmm, allemaal problemen zoeken op niks af

    Gebruik zelf zo'n 2,5 inch HDD schijfje, prak er een voorraad materiaal op dat ik wil bekijken en prik dat rechtstreeks in de TV, of op een speler of op de Popcorn met de USB aansluiting, en dan speelt het allemaal zonder problemen en zo'n 2,5 inch schijfje is heel erg handzaam en bovendien ook nog eens lekker stil
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Welkom op dit forum Remon.

    Volgens de gebruiksaanwijzing is deze set DLNA gecertificeerd en kan je -wanneer de NAS dit ook is- bestanden die op de NAS staan openen of afspelen.

    Meer info kun je vinden op de site van Samsung, waar je ook de gebruiksaanwijzing kunt downloaden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •