Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 102 worden weergegeven.

Discussie: Top / Flop 2011

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    The pacific die oorlogserie een flop ??? Als je deze bedoelt you must be kidding
    Die bedoel ik inderdaad. Maar dat vloeit ook voort uit mijn eigen teleurstelling. BoB heb ik nu al een keer of 5 in zijn geheel gezien en die blijft van begin tot eind elke seconde boeien. Daar The Pacific werd gepromoot als de 'opvolger' van BoB kon ik niet wachten tot hij op BR werd gereleased. En zoals ik al zei begon hij ijzersterk. Maar naarmate de serie vordert weet hij me gewoon niet vast te houden. Het springt van de hak op de tak en de actie lijkt met elke aflevering minder te worden.

    Maar ik weet wel waar voor mij het grootste euvel ligt. De uitwerking van de personages. Daar wordt, in tegenstelling tot BoB vrijwel geen aandacht aan besteed. Het zijn inderdaad de locaties waar men de meeste energie in heeft gestoken maar dat boeit mij verder niet zo, ook al zijn ze prachtig in beeld gebracht. Daar waar ik me in BoB met de aflevering meer ging verdiepen in vele personages lukt dat bij TP maar niet.

    BoB staat in mijn top 3 van beste series ooit gemaakt dus misschien had ik wel teveel verwachtingen waardoor TP voor mij een regelrechte teleurstelling is geworden.

    O ja, ik heb toch nog een toppertje ontdekt: Source Code

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Toch knap dat men hier alleen maar Amerikaanse films kijkt...
    Ik heb nog wel een persoonlijke intresse in vooral Britse films maar het probleem is dat deze nauwelijks in de buurt draaien en het een eeuwigheid duurt voor dat deze hier uitkomen, ben nog geintreseerd in:

    NEDS (Peter Mullan)
    Tyrannosaur

    Maar die kan ik nergens vinden, behalve NEDS in de UK
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #28

    Standaard

    NEDS is wel uit in NL op DVD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht

    Als ik dit vergelijk met Thor, vind ik Captain America een prima superhelden film. Sterker dan Thor zelfs,
    Die vergelijking kan ik dan weer niet maken omdat ik Thor niet heb gezien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik heb nog wel een persoonlijke intresse in vooral Britse films maar het probleem is dat deze nauwelijks in de buurt draaien en het een eeuwigheid duurt voor dat deze hier uitkomen, ben nog geintreseerd in:

    NEDS (Peter Mullan)
    Tyrannosaur

    Maar die kan ik nergens vinden, behalve NEDS in de UK
    Laat ik het anders formuleren. Wordt er buiten Engels gesproken films om ook nog naar andere films gekeken? Er wordt hier zoveel gezeurd / geklaagd dat Amerikanen niet naar Buitenlandse films kijken maar volgens mij geldt dat ook voor het merendeel van de 'Filmliefhebbers' van deze 'Filmsite'.

  6. #31

    Standaard

    Lijkt me duidelijk dat ik ook een groot liefhebber ben van niet Engels gesproken films.
    Het lijkt er op dat degene die in dit topic posten of ze niet kijken of ze geen top of flop vinden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Ik had het inderdaad tegen jou.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Laat ik het anders formuleren. Wordt er buiten Engels gesproken films om ook nog naar andere films gekeken? Er wordt hier zoveel gezeurd / geklaagd dat Amerikanen niet naar Buitenlandse films kijken maar volgens mij geldt dat ook voor het merendeel van de 'Filmliefhebbers' van deze 'Filmsite'.
    Zijn die niet-Engelse films beter dan?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #34

    Standaard

    Nee, dat zeg ik niet. Vind alleen dat er op een 'Filmforum' als deze iets breder / dieper gekeken mag worden dan alleen maar Engels gesproken films. Alsof er niets anders is als ik die lijsten doorneem...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, dat zeg ik niet. Vind alleen dat er op een 'Filmforum' als deze iets breder / dieper gekeken mag worden dan alleen maar Engels gesproken films. Alsof er niets anders is als ik die lijsten doorneem...
    Je impliceert wel heel duidelijk dat je geen filmliefhebber bent als je geen niet-Engelstalige films kijkt. In het verleden heb je mij meermalen snobistisch genoemd, maar volgens mij heb je oprecht niet in de gaten dat je zelf extreem snobistisch bent. Hoe ironisch.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, dat zeg ik niet. Vind alleen dat er op een 'Filmforum' als deze iets breder / dieper gekeken mag worden dan alleen maar Engels gesproken films. Alsof er niets anders is als ik die lijsten doorneem...
    Ook vind ik het wel geestig dat je zelf wel heel oppervlakkig bent terwijl je diepgaander zegt te willen zijn...

  12. #37

    Standaard

    Woorden die compleet uit zijn verband zijn getrokken.

  13. #38

    Standaard

    Top

    Melancholia
    Limitless
    I saw the devil
    The Devil`s double
    The tree of life
    Drive
    Super 8



    Flop

    The guard [alleen Gleeson is top]
    Immortals
    Conan the barbarian
    POTC 4
    Sucker punch
    Cowboys and Aliens

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Die bedoel ik inderdaad. Maar dat vloeit ook voort uit mijn eigen teleurstelling. BoB heb ik nu al een keer of 5 in zijn geheel gezien en die blijft van begin tot eind elke seconde boeien. Daar The Pacific werd gepromoot als de 'opvolger' van BoB kon ik niet wachten tot hij op BR werd gereleased. En zoals ik al zei begon hij ijzersterk. Maar naarmate de serie vordert weet hij me gewoon niet vast te houden. Het springt van de hak op de tak en de actie lijkt met elke aflevering minder te worden.

    Maar ik weet wel waar voor mij het grootste euvel ligt. De uitwerking van de personages. Daar wordt, in tegenstelling tot BoB vrijwel geen aandacht aan besteed. Het zijn inderdaad de locaties waar men de meeste energie in heeft gestoken maar dat boeit mij verder niet zo, ook al zijn ze prachtig in beeld gebracht. Daar waar ik me in BoB met de aflevering meer ging verdiepen in vele personages lukt dat bij TP maar niet.

    BoB staat in mijn top 3 van beste series ooit gemaakt dus misschien had ik wel teveel verwachtingen waardoor TP voor mij een regelrechte teleurstelling is geworden.

    O ja, ik heb toch nog een toppertje ontdekt: Source Code

    klopt, op een gegeven moment als er een personage stierf kon het mij niks meer interesseren in tegenstelling tot bob.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #40

    Standaard

    maar als reactie op deze topic, smaken verschillen dus wat de een top vindt kan de ander weer flop vinden, maar wel vermakelijk om te zien dat er weer een discussie bezig is(verhoeven vs anderen)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #41

    Standaard

    Heb maar 52 films uit bouwjaar 2011 gezien.

    Top (8 of hoger):

    - The Adjustment Bureau
    - Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
    - Rise of the Planet of the Apes
    - Super 8
    - Too Big too Fail
    - The Tree of Life

    Flop (lager dan 6):

    - Black Butterflies
    - Drive
    - The Green Hornet
    - Hall Pass
    - Ironclad
    - The Mechanic
    - Mr. Popper's Penguins
    - No Strings Attached
    - The Skin I Live In (La piel que habito)
    - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
    - Rango
    - Sanctum
    - Sucker Punch
    - The Sunset Limited
    - Transformers: Dark of the Moon

    Kortom, geen al te best jaar
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Nou heb ik dit jaar niet zo verschrikkelijk veel gezien in de bios maar het verbaast mij dat er nergens wordt gesproken over Warrior. Zoals ik in een ander topic al aangaf: een topfilm! Beter dan de originele Rocky, the Wrestler en al die andere genrefilms.

  18. #43

    Standaard

    staat wel op m'n watchlist, maar nog niet van gekomen

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Heb maar 52 films uit bouwjaar 2011 gezien.
    Ik maar 9
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou heb ik dit jaar niet zo verschrikkelijk veel gezien in de bios maar het verbaast mij dat er nergens wordt gesproken over Warrior. Zoals ik in een ander topic al aangaf: een topfilm! Beter dan de originele Rocky, the Wrestler en al die andere genrefilms.
    Yeah dude
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #46

    Standaard

    In 2011 50 films gezien.

    Top (8 of hoger):
    TRON: Legacy
    Source Code
    Winnie The Pooh
    The Tree of Life
    X-Men First Class
    Midnight in Paris
    Hanna
    Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
    Super 8
    Rise of the Planet of the Apes
    Melancholia
    Drive
    The Adventures of Tintin
    Black Swan

    Flop (6 of lager):
    Sucker Punch
    Red Riding Hood
    Thor
    Hall Pass
    Big Momma's 3
    Battle Los Angeles
    Priest
    Pirates of the Caribbean 4
    The Hangover Part II
    Bad Teacher
    Transformers: Dark of the Moon
    The Smurfs
    Captain America
    Cowboys & Aliens
    Johnny English Reborn

    De films die ik dit jaar in de bioscoop heb gezien.
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 30-11-2011 om 18:49


  22. #47

    Standaard

    Top:
    X-men first class
    Rise of the planet apes
    Thor
    Flop:
    Cars 2
    Tree of life
    Sucker punch
    Rundskop
    Captain america
    Super 8

    Net geen top:
    Rio
    Transformers dark of the moon
    Rango
    Source code

    Er kunnen nog titels bijkomen , zal het lijstje dan wel aanpassen.
    Voor mij is het dit jaar erg magertjes op filmgebied. Weinig of geen toppers...
    Wat ik zeker nog wil zien van dit jaar: drive, hp 7 deel 2, real steel, immortals, sherlock holmes 2, true grit en tin tin
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    The pacific die oorlogserie een flop ??? Als je deze bedoelt you must be kidding
    vond het zelf ook tegen vallen, al helemaal als je de serie vergelijkt met band of brothers

  24. #49

    Standaard

    Naast de "obvious picks" wil ik juist de TOP films benoemen die voor mij als verassing kwamen

    - Drive
    - One Day
    - Rango
    -Attack The Block
    - Immortals

    En wat voor mij echt absolute top vermaakt was: Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn
    Things you own end up owning you.

  25. #50

    Standaard

    Update

    Top: warrior
    Flop: 50/50, immortals

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •