Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 550 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Limited Edition? Zo ja, ik heb er inderdaad ook last mee. Dan heb ik toch liever de echte digibooks (Indiana Jones/Star Wars/Alien). Daar heb ik er veel minder last mee.
    Inderdaad limited edition.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Gisteren deze Black Friday deal gemist en daar was ik aardig teleurgesteld door, ben blij dat ik vanavond nu ik thuis ben een nieuwe kans krijg. Nu maar hopen dat ik er één kan bemachtigen .
    Yesssss , ik heb hem zojuist via Black Friday Lightning Deal aan kunnen schaffen op Amazon.co.uk. Erg blij met deze aanwinst voor een hele mooie prijs.


  3. #453

    Standaard

    Hier idem, al blijf ik twijfelen of ik toch niet voor de limited edition had moeten gaan

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    Hier idem, al blijf ik twijfelen of ik toch niet voor de limited edition had moeten gaan
    Als ik in deze thread hier lees hoeveel problemen er mee zijn (dubbele discs, dubbele filmposter cards) weet ik zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt, kan deze versie namelijk veel beter opbergen dan de Limited Edition. Nu maar hopen dat er geen problemen zijn met deze versie uiteraard .


  5. #455

    Standaard

    Volgens de Amazon-beschrijving zit bij de Standaard versie geen North by Northwest?

    Wat een warboel ... ik weet het niet meer de welke ik nu moet kopen.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Volgens de Amazon-beschrijving zit bij de Standaard versie geen North by Northwest?

    Wat een warboel ... ik weet het niet meer de welke ik nu moet kopen.
    Ook bij de luxe versie niet. Dit is wel in Amerika. Omdat in Europa de rechten van north by northwest bij Warner zijn. En in Amerika bij universal.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ook bij de luxe versie niet. Dit is wel in Amerika. Omdat in Europa de rechten van north by northwest bij Warner zijn. En in Amerika bij universal.
    De US versie is ook een Warner, maar Universal heeft Warner Spartacus in de US versie van de Kubrick box laten gebruiken. Soort van ruildeal dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #458

    Standaard

    Er komt morgen nog een verzamelbox uit met North by Northwest, Strangers on A Train en Dial M for Murder (3D).

    De prijs is mij nog te gortig, in vergelijking met de Masterpiece Collection, maar geduld wordt vanzelf beloond.


  9. #459

    Standaard

    Die box is in Duitsland en Spanje al wat langer verkrijgbaar en de prijs is (iig al geweest) hetzelfde in € als in £
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er komt morgen nog een verzamelbox uit met North by Northwest, Strangers on A Train en Dial M for Murder (3D).

    De prijs is mij nog te gortig, in vergelijking met de Masterpiece Collection, maar geduld wordt vanzelf beloond.
    €25,75 bij zavvi.nl, mocht je zaker met die lui willen doen .Morgen nog eens 10% korting met de code ZTIEN en natuurlijk cashback via cashbackkorting.ln. Aanstekelijk dat Peptalk gedrag .

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    €25,75 bij zavvi.nl, mocht je zaker met die lui willen doen .Morgen nog eens 10% korting met de code ZTIEN en natuurlijk cashback via cashbackkorting.ln. Aanstekelijk dat Peptalk gedrag .
    Bedankt, de invloed van peptalk is voelbaar op het gehele forum .
    Ik wacht nog even tot de prijs nog wat gezakt is, zeker omdat ik net Strangers on a Train gezien heb.

  12. #462
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt, de invloed van peptalk is voelbaar op het gehele forum .
    Forum ? Nee zeg maar de algehele economie
    Laatst aangepast door StefaanD : 27-11-2012 om 17:01 Reden: openingstag van eind quote was niet goed, bij deze
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #463

    Standaard

    Ik had eerst de aanbieding bij bol.com besteld, de luxe editie. Die heb ik een paar dagen in huis gehad tot de black-friday aanbieding op amazon.co.uk kwam. Vandaag kwam de standaard uitgave, en ik ben zo blij dat ik deze heb in plaats van die 'luxe'. De frutsels ontbreken, best jammer van dat boekje en die bouwtekening van het psycho-huis, maar de vormgeving en verpakking van de standaarduitgave is zoveel mooier!! De affiches zijn allemaal mooi in het ontwerp verwerkt, dus de kaarten mis je niet, en de discs zijn een stuk gemakkelijker uit het boek te halen dan bij die luxe versie. En het mooiste: hij past gewoon tussen de andere Hitchcock-films op de plank. Een prachtig stevig solide boek op BD-formaat, verpakt in een stevige dikkartonnen omslagdoos. In plaats van die nutteloze te grote plastic doos met raar houdertje waarin een veel te lang en saai vormgegeven langwerpig boek zit dat niet tussen je blu-rays past. Smaken verschillen natuurlijk, maar toch. En dan heb ik het nog niet eens over de meer dan 40 euro prijsverschil met de bol.com-aanbieding.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 28-11-2012 om 09:59

  14. #464

    Standaard

    Ik vind de standaarduitgave ook héél mooi, duurde wel wat langer voordat ik hem had van zavvi.com, want hij was een paar dagen 'zoek' op de track & trace van de vervoerder, maar ik had wel het geluk dat er in euro's is afgeschreven i.p.v. ponden. Het ging namelijk verkeerd met de CC, de vervaldatum was verlopen en toen boekten ze hem op het andere nummer in euro's af.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik had eerst de aanbieding bij bol.com besteld, de luxe editie. Die heb ik een paar dagen in huis gehad tot de black-friday aanbieding op amazon.co.uk kwam. Vandaag kwam de standaard uitgave, en ik ben zo blij dat ik deze heb in plaats van die 'luxe'. De frutsels ontbreken, best jammer van dat boekje en die bouwtekening van het psycho-huis, maar de vormgeving en verpakking van de standaarduitgave is zoveel mooier!! De affiches zijn allemaal mooi in het ontwerp verwerkt, dus de kaarten mis je niet, en de discs zijn een stuk gemakkelijker uit het boek te halen dan bij die luxe versie. En het mooiste: hij past gewoon tussen de andere Hitchcock-films op de plank. Een prachtig stevig solide boek op BD-formaat, verpakt in een stevige dikkartonnen omslagdoos. In plaats van die nutteloze te grote plastic doos met raar houdertje waarin een veel te lange en saai vormgegeven langwerpig boek zit dat niet tussen je blu-rays past. Smaken verschillen natuurlijk, maar toch. En dan heb ik het nog niet eens over de meer dan 40 euro prijsverschil met de bol.com-aanbieding.
    Ik kan hier helemaal in meegaan. Voor mij geldt ook dat het ruimtebesparend effect ook van groot belang is, voor zoveel films neemt het erg weinig ruimte in.

    Nog voor de duidelijkheid: de UK standaarduitgave heeft geen NL subs bij Topaz, wel Eng HoH. Ik weet niet zeker of dat al bekend was.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik had eerst de aanbieding bij bol.com besteld, de luxe editie. Die heb ik een paar dagen in huis gehad tot de black-friday aanbieding op amazon.co.uk kwam. Vandaag kwam de standaard uitgave, en ik ben zo blij dat ik deze heb in plaats van die 'luxe'. .
    Heb je die luxe uitvoering dan gewoon terug gestuurd naar bol?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #467

    Standaard

    Heeft Topaz Nl subs?

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft Topaz Nl subs?
    De NL versie wel, de UK versie niet. De NL versie is wel om één of andere reden 20 minuten korter dan de UK versie.
    Laatst aangepast door Tom Wollaert : 27-11-2012 om 22:01

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heb je die luxe uitvoering dan gewoon terug gestuurd naar bol?
    Ja. Op de site geklikt op 'retourneren', als reden 'niet naar verwachting' ingevuld. Ik kreeg meteen een e-mail met retouradres en verzendinstructies. De box is inmiddels ontvangen door bol en ze zijn accoord.

  20. #470

    Standaard



    Amazon.co.uk heeft deze box nu in een lightingdeal zitten voor 11.25 pond!

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Amazon.co.uk heeft deze box nu in een lightingdeal zitten voor 11.25 pond!
    Lol en met gratis verzenden omdat hij normaal boven de 25 pond is. Ook al heb ik er al 2 dat heb ik er wel voor over
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol en met gratis verzenden omdat hij normaal boven de 25 pond is. Ook al heb ik er al 2 dat heb ik er wel voor over
    jup heb hem ook maar ff geklikt om te bestellen, maar twijfel best erg. Heb ook North by northwest en Strangers al los. Dial for murder heeft zn slechte beeldkwaliteit, dat het nauwelijks de moeite is...

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    jup heb hem ook maar ff geklikt om te bestellen, maar twijfel best erg. Heb ook North by northwest en Strangers al los. Dial for murder heeft zn slechte beeldkwaliteit, dat het nauwelijks de moeite is...
    Dial for Murder zal idd bij onze oosterburen binnenkort wel 9,97 euro kosten en iets daarna misschien wel 8,97 of 7,97, maar ja...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dial for Murder zal idd bij onze oosterburen binnenkort wel 9,97 euro kosten en iets daarna misschien wel 8,97 of 7,97, maar ja...
    precies . de box is nu maar 14 en een beetje, maar toch. Heb de bestelling maar ff vast gezet in ingeldige CC, dan kan ik even een paar dagen langer nadenken ivm nu impulsief de bestelling doorlaten gaan.

  25. #475

    Standaard



    Nu maar slechts £10.76 op zavvi.com met de code VCUK10. Rogue dit is je kans!!
    Laatst aangepast door Wieba : 30-11-2012 om 14:46

Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •