Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 550 van 550 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Volgens mij mis ik een aantal berichten, want de berichten waarop gereageerd wordt, zie ik niet meer. Weet dan ook niet waar men zo enthousiast over is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij mis ik een aantal berichten, want de berichten waarop gereageerd wordt, zie ik niet meer. Weet dan ook niet waar men zo enthousiast over is...
    Hallo Marcel, ik had een afbeelding geplaatst maar werd allemaal tekens, ik begrijp nog niet hoe dat kon gebeuren. De afbeelding was van de luxe boxset van Alfred Hitchcock 16 masterpieces in blik, vandaag heb mogen ontvangen van dvdoutlet.

  3. #528

    Standaard

    Ik heb de nieuwe giftset al zien liggen in de winkel. Ik dacht dat de oude giftset al groot was maar deze nieuwe is echt enorm!

  4. #529

  5. #530

    Standaard

    The Masterpiece Collection inmiddels gezakt naar 48 Pond bij Amazon UK.
    Nog niet eerder zo goedkoop geweest.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    59.74 pond bij amazon.co.uk met de code BIGBOX25

    hoe ziet deze er binnenin uit,zijn hoor ook boekjes of dergelijke bij,heb eens gekeken maar vind geen afbeelding van de binnekant.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    hoe ziet deze er binnenin uit,zijn hoor ook boekjes of dergelijke bij,heb eens gekeken maar vind geen afbeelding van de binnekant.
    http://youtube.com./watch?v=Q7FVVf6mMag

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    hoe ziet deze er binnenin uit,zijn hoor ook boekjes of dergelijke bij,heb eens gekeken maar vind geen afbeelding van de binnekant.
    Is die code enkel geldig met Hitch?

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Is die code enkel geldig met Hitch?
    The promotional code you entered has expired.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    ok merci,ziet er mooi uit,ben ng beetje aan het twijfelen tussen deze en de allerlaatste masterpiece collection,tips zijn altijd welkom

  11. #536

    Standaard

    Heb zelf een tijdje geleden deze twee gekocht:

    http://www.amazon.co.uk/Hitchcock-Vo...ords=hitchcock
    http://www.amazon.co.uk/Hitchcock-Vo...ords=hitchcock

    Vond de eerste zeer kwetsbaar, en de 2e veel te groot. Bij deze zitten ze gewoon in Elite Blu-ray doosjes.

  12. #537

    Standaard

    ja de laatste box is ook aan de grote kan maar ik vind hem wel heel mooi en de kerst komt eraan dus.Zijn eigenlijk dezelfde blu-rays gebruikt qua kwaliteit?

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    ja de laatste box is ook aan de grote kan maar ik vind hem wel heel mooi en de kerst komt eraan dus.Zijn eigenlijk dezelfde blu-rays gebruikt qua kwaliteit?
    Ga er maar vanuit dat bij alle drie de varianten dezelfde discs zijn gebruikt. Anders was dat hier op het forum allang besproken.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 14-12-2013 om 11:27

  14. #539

    Standaard

    Ik vind zelf de compacte het mooiste en het meest handzaam.

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind zelf de compacte het mooiste en het meest handzaam.
    Ik ook!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #541

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen dat deze set NL ondertitels heeft?
    http://www.amazon.de/Hitchcock-Colle...dp/B00EZJQTYS/
    Zou ik ook wel willen weten. Die prijs is echt interessant; Aan de foto's te zien zit er al een nederlandse schijf tussen dus met ene beetje geluk zijn alle film voorzien met nederlandse subs.

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou ik ook wel willen weten. Die prijs is echt interessant; Aan de foto's te zien zit er al een nederlandse schijf tussen dus met ene beetje geluk zijn alle film voorzien met nederlandse subs.
    Ja zit al lang naar deze set te kijken, en voor deze prijs kan ik hem moeilijk laten liggen.
    De losse releases hebben wel NL ondertitels, behalve North by North West en Topaz (zoals de UK editie). Misschien toch maar de gok wagen?

  19. #544

    Standaard

    Ik heb even wat opzoek werk gedaan en in dit youtube filmpje tonen ze alle ondertitels.
    https://www.youtube.com/watch?v=L_yX...utu.be&t=4m27s

    Enkel North by North West heeft geen NL ondertitels. Alleen jammer dat alles in het Duits is.

  20. #545

    Standaard

    Ik zocht wat losse Hitcock's van Universal, maar ik kan als enige Marnie niet vinden in NL. Is die niet uitgebracht en weet iemand of dat nog gaat gebeuren?

  21. #546

    Standaard

    Young and Innocent schijnt op 19 januari te verschijnen



    Amazon UK

  22. #547

    Standaard

    Er komen weer wat Hitchcocks uit op blu-ray. In Frankrijk brengt Warner begin 2016 uit: The Wrong Man, Suspicion & I Confess!
    Uiteraard komt dat niet in Nederland uit, maar dat is wel makkelijk importeren.

  23. #548

    Standaard

    Beste mensen,

    Ik ben bezig om mijn collectie wat uit te dunnen en ik hoef niet meer zo van die grote boxen. Is er iemand die deze:
    wil ruilen tegen de kleinere Engelse editie. Deze dus:

    Pm mij maar bij interesse
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 07-04-2016 om 23:19 Reden: Afbeelding iets verkleind

  24. #549

  25. #550

    Standaard Hitchcock 4K UHD

    In september komt in diverse landen de "Alfred Hitchcock Classics Collection" uit:

    https://www.amazon.co.uk/Alfred-Hitc...5939691&sr=8-3

    Deze 4K UHD collectie bestaat uit Rear Window, Vertigo, Psycho en The Birds.

    Er komt ook een losse uitgave van Psycho. De Psycho uitgave bevat ook de uncut versie zoals die vorig jaar al in Duitsland werd uitgebracht.

    Ik zag al een Scandinavische back cover, waar Nederlandse ondertitels op stonden vermeld.

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •