Pagina 13 van 22 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 550 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb in Nederland alleen webwinkels (bol.com, Wehkamp enz.) met de limited edition boxset zien adverteren; er is nog geen winkel in Nederland waar je deze kunt kopen. Ik vind de standaard edition mooier (handzamer, compacter) en heb deze bij Amazon UK besteld omdat deze in geen enkele Nederlandse webwinkel aangeboden werd. Is gisteren door Amazon verzonden en waarschijnlijk donderdag hier.
    Ik ben zelf nog aan het twijfelen welke ik zou kopen.
    Denk je dat beide versies in de winkel zullen liggen? Of zal de limited edition boxset alleen online te koop zijn?

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Ik ben zelf nog aan het twijfelen welke ik zou kopen.
    Denk je dat beide versies in de winkel zullen liggen? Of zal de limited edition boxset alleen online te koop zijn?
    De limited edition boxset zal gewoon in de winkels liggen; de andere versie zal (waarschijnlijk) niet in Nederland uitgebracht worden.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb in Nederland alleen webwinkels (bol.com, Wehkamp enz.) met de limited edition boxset zien adverteren; er is nog geen winkel in Nederland waar je deze kunt kopen. Ik vind de standaard edition mooier (handzamer, compacter) en heb deze bij Amazon UK besteld omdat deze in geen enkele Nederlandse webwinkel aangeboden werd. Is gisteren door Amazon verzonden en waarschijnlijk donderdag hier.
    Verschilt de gewone versie inhoudelijk van de limited edition?

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Verschilt de gewone versie inhoudelijk van de limited edition?
    Niet als het om de films gaat, want die zijn bij beide hetzelfde. Wel m.b.t. de 'prullaria'. Ik weet niet wat er exact bij de standaarduitgave nog bij zit, maar ik verwacht toch wel iets nog van een boekwerkje. Wat er aan 'prullaria' bij de boxset zit, kun je een aantal pagina's terug lezen/bekijken. Bovendien lijkt mij het artwork van de individuele discs in de standaardset fraaier dan het uniforme artwork van de discs in de boxset, als dat tenminste hetzelfde is als van de US-uitgave. Ik krijg mijn exemplaar waarschijnlijk donderdag, dus dan weet ik meer.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Niet als het om de films gaat, want die zijn bij beide hetzelfde. Wel m.b.t. de 'prullaria'. Ik weet niet wat er exact bij de standaarduitgave nog bij zit, maar ik verwacht toch wel iets nog van een boekwerkje. Wat er aan 'prullaria' bij de boxset zit, kun je een aantal pagina's terug lezen/bekijken. Bovendien lijkt mij het artwork van de individuele discs in de standaardset fraaier dan het uniforme artwork van de discs in de boxset, als dat tenminste hetzelfde is als van de US-uitgave. Ik krijg mijn exemplaar waarschijnlijk donderdag, dus dan weet ik meer.
    Bedankt voor je reactie. Ik zag de limited edition vanmiddag bij m'n lokale MM liggen en heb die inmiddels toch gehaald. De UK standaard editie is ook mooi maar voor Hitchcock vind ik dit soort sets het wel waard.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    is het overwegen waard idd en ja alleen Topaz heeft geen NL subs.
    Ik kan bevestigen dat die film bij de "Nederlandse" LE ook geen NL ondertiteling heeft. En omdat de verpakking alleen maar Engelstalige tekst bevat vraag ik me af of Universal niet gewoon een lading van die sets uit de UK heeft geïmporteerd.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Ik zag de limited edition vanmiddag bij m'n lokale MM liggen en heb die inmiddels toch gehaald. De UK standaard editie is ook mooi maar voor Hitchcock vind ik dit soort sets het wel waard.


    Ik kan bevestigen dat die film bij de "Nederlandse" LE ook geen NL ondertiteling heeft. En omdat de verpakking alleen maar Engelstalige tekst bevat vraag ik me af of Universal niet gewoon een lading van die sets uit de UK heeft geïmporteerd.
    Heb ik het nu goed begrepen dat Topaz bij de nl versie evenmin nl ondertitels heeft? Er is dus eigenlijk geen nl versie... Toch?
    The truth is out there

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Heb ik het nu goed begrepen dat Topaz bij de nl versie evenmin nl ondertitels heeft? Er is dus eigenlijk geen nl versie... Toch?
    Daar begint het wel op te lijken.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Ik zag de limited edition vanmiddag bij m'n lokale MM liggen en heb die inmiddels toch gehaald. De UK standaard editie is ook mooi maar voor Hitchcock vind ik dit soort sets het wel waard.
    Maar de limited edition versie is toch pas op woensdag verkrijgbaar in we winkel, of heb ik het mis? Zijn ze bij Media Markt al verkrijgbaar?

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Maar de limited edition versie is toch pas op woensdag verkrijgbaar in we winkel, of heb ik het mis? Zijn ze bij Media Markt al verkrijgbaar?
    Bij mijn lokale MM hadden ze er in ieder geval al eentje liggen. Kennelijk hebben daar een paar mensen niet op de releaselijst gelet.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bij mijn lokale MM hadden ze er in ieder geval al eentje liggen. Kennelijk hebben daar een paar mensen niet op de releaselijst gelet.
    Dan doe ik er toch best aan om de limited edition boxset in de winkel te kopen i.p.v hem nu nog online te bestellen, niet?
    (Dan moet hij niet verzonden worden = geen mogelijkheid tot beschadiging)

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Dan doe ik er toch best aan om de limited edition boxset in de winkel te kopen i.p.v hem nu nog online te bestellen, niet?
    (Dan moet hij niet verzonden worden = geen mogelijkheid tot beschadiging)
    Dat laatste was ook een beetje mijn overweging. De verpakking ziet er wel wat kwetsbaar uit. Het is gemaakt van hard plastic maar daardoor breekt het ook makkelijker. En het prijsverschil met de prijzen van online stores is t.o.v. de prijs die ik betaalde (130 euro) nog wel te overzien.

  12. #312

    Standaard

    Geen Nederlandse ondertiteling bij een NL release vind ik toch wel een aardig argument voor een wisselactie... Al moeten ze daarvoor wel veel werk verrichten, ervan uitgaande dat de NL ondertitels nog niet vervaardigd zijn (al zou ik zeggen; neem gewoon als basis de ondertiteling van de DVD uitgave). Ikzelf zit er nog niet zo mee, ik heb de ondertitels niet nodig, maar er zijn genoeg mensen in NL die Topaz zo niet kunnen volgen.

  13. #313

    Standaard

    Amazon Uk is grappig, 0.01 GBP korting op de Limited box.
    Morgen komt de post ermee, maar ben niet thuis, dus dat word vrijdag afhalen op postkantoor.

  14. #314

    Standaard

    Zojuist de standaard edition van Amazon UK ontvangen. Ik moet zeggen: ziet er fraai en compact uit. Het is in boekvorm met de disc aan de zijkant van ieder blad erin geschoven en op iedere pagina artwork van de betreffende film en een opsomming van de extra's. Helaas is het artwork op de discs zelf net zo saai (zwart-wit) als dat van de boxset, en zijn het niet de fraaie kleurige labels die de - veel duurdere - Amerikaanse versie sieren. Ook zit er helaas geen boekwerkje bij. Dat had ik persoonlijk wel verwacht.

  15. #315

    Standaard

    Ligt vanaf vandaag bij FRS in de winkel. Heb hem gezien. Zeer fraaie uitgave. 150,-

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ligt vanaf vandaag bij FRS in de winkel. Heb hem gezien. Zeer fraaie uitgave. 150,-
    Bedoel je de standaard uitgave in digibook-formaat of de luxe grote boxset? Want dan is € 150 wel erg veel geld als je bedenkt dat deze bij Amazon UK rond £ 90 kost.

  17. #317

  18. #318

    Standaard

    Dat vermoeden had ik al. Vind ze wel erg mooi, al die grote luxe edities, maar ik heb helaas geen ruimte om ze allemaal te herbergen. Moet dus keuzes maken. Vandaar voor de net zo fraaie standaard uitgave van de Hitchcock Masterpiece Collection, maar wel voor de Lawrence Of Arabia Limited Edition gekozen, en de James Bond boxset bijv. laten liggen.

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Geen Nederlandse ondertiteling bij een NL release vind ik toch wel een aardig argument voor een wisselactie... Al moeten ze daarvoor wel veel werk verrichten, ervan uitgaande dat de NL ondertitels nog niet vervaardigd zijn (al zou ik zeggen; neem gewoon als basis de ondertiteling van de DVD uitgave). Ikzelf zit er nog niet zo mee, ik heb de ondertitels niet nodig, maar er zijn genoeg mensen in NL die Topaz zo niet kunnen volgen.
    Het is geen "misprint" lijkt me. Het staat namelijk netjes op de verpakking. Daarom denk ik ook niet dat er een inruilactie komt.

  20. #320

    Standaard

    Is de versie die hier in de winkel ligt ook genummerd? De UK versie wel.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Heb ik het nu goed begrepen dat Topaz bij de nl versie evenmin nl ondertitels heeft? Er is dus eigenlijk geen nl versie... Toch?
    Vind dat toch raar en verwarrend. Op de Duitse versie van deze box staat aangegeven dat de NL subs wel degelijk beschikbaar zijn. Dan kan ik denk ik beter de Duitste Box kopen.

    Bol verkoopt de NL box onder EAN nummer 5050582906479. Vraag aan Richard; heeft jouw box hetzelfde EAN nummer of een ander (mogelijk op een Britse uitgave) betrekking hebbend nummer?
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  22. #322
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik heb vandaag de 'nederlandse' versie van Bol.com ontvangen. Deze was goed verpakt, zonder beschadigingen binnen gekregen. Ik kan bevestigen dat dit de UK versie betreft, zowel de verpakking buitenom als binnen is Engels. (3 euro goedkoper dus als bij Amazon.uk). Mooie set, maar wel erg groot. De 'prularia' bevatten een aantal 10x15 kaarten een kleine booklet wat brieven en andere onzin die je nooit weer uit de envelop haalt. De box is een stuk groter als de James Bond Box. De schijven zitten in een groot boek met op elke pagina 2 schijven (voor en achterkan v/d pagina) bovenin gestoken. Mooi boek, mooie zwart/wit foto's.
    Als ik NU kon kiezen, zou ik tóch voor de andere (UK) versie gaan - omdat de meerwaarde nu in de plastic verpakking zit. Daar moet je van houden, en je moet het kwijt kunnen. (Géén nummering op de box overigens)
    Laatst aangepast door memphisflash : 14-11-2012 om 16:35

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Heb ik het nu goed begrepen dat Topaz bij de nl versie evenmin nl ondertitels heeft? Er is dus eigenlijk geen nl versie... Toch?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Vind dat toch raar en verwarrend. Op de Duitse versie van deze box staat aangegeven dat de NL subs wel degelijk beschikbaar zijn. Dan kan ik denk ik beter de Duitste Box kopen.

    Bol verkoopt de NL box onder EAN nummer 5050582906479. Vraag aan Richard; heeft jouw box hetzelfde EAN nummer of een ander (mogelijk op een Britse uitgave) betrekking hebbend nummer?
    Ik heb via Bol de NL box met EAN 5050582906479 (zelf overgetypt, dus zeker juist) en daarop heb je bij Topaz in het taalkeuzemenu Nederlands als optie, met bijhorende Nederlandse ondertiteling in de film. Op de schijf staat bij Topaz specifiek alleen een Duits, Frans(?) en Belgisch/Nederlandse ratingslogo, op alle andere staan er daarnaast nog andere. Op iedere schijf staat een Duits ratingslogo, dus ik denk dat de Duitse versie identiek dezelfde schijven zal bevatten.

    Screenshotje voor Richard B. om te vergelijken, Topaz is rechts. Vertigo en Psycho ter vergelijking van de ratingslogo's.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Vind dat toch raar en verwarrend. Op de Duitse versie van deze box staat aangegeven dat de NL subs wel degelijk beschikbaar zijn. Dan kan ik denk ik beter de Duitste Box kopen.

    Bol verkoopt de NL box onder EAN nummer 5050582906479. Vraag aan Richard; heeft jouw box hetzelfde EAN nummer of een ander (mogelijk op een Britse uitgave) betrekking hebbend nummer?
    De mijne heeft inderdaad de EAN die jij noemt. Ik heb Topaz trouwens nog niet bekeken dus ik weet niet of de subs er inderdaad niet op staan.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de 'nederlandse' versie van Bol.com ontvangen. Deze was goed verpakt, zonder beschadigingen binnen gekregen. Ik kan bevestigen dat dit de UK versie betreft, zowel de verpakking buitenom als binnen is Engels. (3 euro goedkoper dus als bij Amazon.uk). Mooie set, maar wel erg groot. De 'prularia' bevatten een aantal 10x15 kaarten een kleine booklet wat brieven en andere onzin die je nooit weer uit de envelop haalt. De box is een stuk groter als de James Bond Box. De schijven zitten in een groot boek met op elke pagina 2 schijven (voor en achterkan v/d pagina) bovenin gestoken. Mooi boek, mooie zwart/wit foto's.
    Als ik NU kon kiezen, zou ik tóch voor de andere (UK) versie gaan - omdat de meerwaarde nu in de plastic verpakking zit. Daar moet je van houden, en je moet het kwijt kunnen. (Géén nummering op de box overigens)
    Anders een foto ?

Pagina 13 van 22 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •