Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 550 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze hier bewust sommige films totaal ongemoeid laten, terwijl er toch ook enkele pareltjes tussenzitten.
    Ik denk wel dat ze meer moeite en geld in de meer bekende titels hebben gestoken.
    Deze boxsets zijn waarschijnlijk tijdelijk te koop, daarna blijven de films in de losse verkoop. De minder bekende titels zullen dan veel minder worden verkocht (en leveren dus minder geld op) dan de bekende titels.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Verwacht jj dan wel dezelfde kwaliteit van een A-film release van €8 ten opzichte van een Criterion release van €30?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Ik denk wel dat ze meer moeite en geld in de meer bekende titels hebben gestoken.
    Deze boxsets zijn waarschijnlijk tijdelijk te koop, daarna blijven de films in de losse verkoop. De minder bekende titels zullen dan veel minder worden verkocht (en leveren dus minder geld op) dan de bekende titels.
    We hebben het over prijzen, en niet over uitgevers. Dus waarom je die er opeens bij haalt?

    Ik heb mijn punt al eerder aangegeven: met zo'n grote release, waar zoveel mensen naar uitkijken, moeten alle films een hele dikke, dikke voldoende scoren. Alles wat daaronder zit, is simpelweg niet goed, en hoef je geen genoegen mee te nemen.
    Ik ben niet blind voor het feit dat de ene film beter in de markt zal liggen dan de andere (bijvoorbeeld Vertigo vs Family Plot), maar dat mag geen excuus zijn voor een uitgever.

    Maar goed, zoals je zelf aangeeft, verwacht jij niet echt veel van de kwaliteit van films als ze gemiddeld €9 per stuk kosten, dus zoals we al konden vaststellen: onze verwachtingspatroon van deze uitgave (en waarschijnlijk alle uitgaves) is anders.
    En daarom zullen we het hier vast niet eens over worden .

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Ik denk wel dat ze meer moeite en geld in de meer bekende titels hebben gestoken.
    Deze boxsets zijn waarschijnlijk tijdelijk te koop, daarna blijven de films in de losse verkoop. De minder bekende titels zullen dan veel minder worden verkocht (en leveren dus minder geld op) dan de bekende titels.
    Dat is inderdaad wat ik ook aangaf. Enkel blijft de kwaliteit van het bronmateriaal volgens mij ook meespelen. Want er zijn ook minder bekende titels met wel een goede transfer. Maar verder spelen inderdaad commerciele belangen een belangrijke rol.
    The truth is out there

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    TOPAZ

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ???
    I see now that the UK release has 3 alternate endings you can access from the main menu. I've just checked with someone who's got a European version and it's indeed almost 20 minutes shorter than the UK disc. I'll ask him about the alternate endings on that disc, perhaps 1 of those lasts 20 minutes and is the part that's been cut from the UK version.
    It's still a missed chance they haven't programmed it so you can play them seamlessly though.
    Het einde is verschillend.
    Er staan 3 alternate endings op de NL versie, maar die 20 minuten staan er niet op. De alternate endings zijn respectievelijk 4:04, 1:22 en 0:57 lang en in SD kwaliteit.
    Laatst aangepast door Tom Wollaert : 19-11-2012 om 18:15

  5. #405

    Standaard

    Haha! Hoe noem je dit, crossquoten?
    Toch wel apart dat alleen de UK versie die extra 20 minuten krijgt. Ze hadden naar mijn mening dat gedeelte toch minstens als een soort deleted scene op de EU versie kunnen zetten.

  6. #406

    Standaard

    Ik pak gewoon over wat er in BASILs originele post stond, daar is de fout begonnen.

    En ik vind het inderdaad ook maar gek dat die twintig minuten gewoon niet op de schijf staan. Ik dacht dat je misschien English moest selecteren in het menu om dan de langere versie te krijgen (door seamless branching ofzo), maar dat bleek ook niks te doen. Het lijkt er dus op dat die twintig minuten gewoon ontbreken op de schijf.

  7. #407

    Standaard

    Is er iemand die deze verzamelbox heeft besteld bij bol.com ? Hoe wordt het verzonden want ben bang dat dat "glazen plastic" rond het boek beschadigd kan raken... In de winkel vind ik de box nergens.

    Nog een vraag... hebben alle films nu NL ondertitels ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-11-2012 om 19:17

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is er iemand die deze verzamelbox heeft besteld bij bol.com ? Hoe wordt het verzonden want ben bang dat dat "glazen plastic" rond het boek beschadigd kan raken... In de winkel vind ik de box nergens.

    Nog een vraag... hebben alle films nu NL ondertitels ?
    Bij mij is de levering van bol.com goed verlopen. Box zat in hard karton en door een koerier overhandigd. Alle films hebben nl ondertitels.
    The truth is out there

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Bij mij is de levering van bol.com goed verlopen. Box zat in hard karton en door een koerier overhandigd. Alle films hebben nl ondertitels.
    Bedankt!!

  10. #410

    Standaard

    Ingeval van verkeerde discs kun je mailen:
    Klantenservice Benelux (NBCUniversal) <klantenservice@nbcuni.com>
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ingeval van verkeerde discs kun je mailen:
    Klantenservice Benelux (NBCUniversal) <klantenservice@nbcuni.com>
    Wat zou er mis kunnen zijn met de discs ?

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat zou er mis kunnen zijn met de discs ?

    Dat er verkeerde discs in de box zitten. In mijn geval 2 x saboteur en geen Marnie. Schijnt met deze box vaker voor te komen. Saboteur stuur ik morgen op en dan krijg ik Marnie opgestuurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dat er verkeerde discs in de box zitten. In mijn geval 2 x saboteur en geen Marnie. Schijnt met deze box vaker voor te komen. Saboteur stuur ik morgen op en dan krijg ik Marnie opgestuurd.

    Hier hetzelfde. 2 keer Saboteur

  14. #414

    Standaard

    Tip: vandaag (21 november 2012) 18.15 uur bij Amazon UK als Black Friday Deal:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...rd_p=344320267

  15. #415

    Standaard

    Mijne gelijk gecheckt en mijne is gelukkig goed. Wel een kwalijke zaak dat met duren boxen het al een aantal keer gebeurt gebeurt is. Ook bij harry potter was dit het geval.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Tip: vandaag (21 november 2012) 18.15 uur bij Amazon UK als Black Friday Deal:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...rd_p=344320267
    Thanks voor de tip! Je hebt het dan over een lightning deal vanaf 18:15 NL'se tijd, waarschijnlijk? (kan het zelf niet terugvinden).

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Tip: vandaag (21 november 2012) 18.15 uur bij Amazon UK als Black Friday Deal:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...rd_p=344320267
    Van waar komt die tip? En weet je toevallig hoeveel korting dat ze gaan geven?

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Van waar komt die tip? En weet je toevallig hoeveel korting dat ze gaan geven?
    Amazon UK heeft een lijst met titels die ze in de Black Friday verkoop gaan doen, zie hun main page. Verder is onbekend hoeveel de korting zal bedragen.

  19. #419

    Standaard

    Ik heb een beetje een wrang gevoel bij die Lightning Deal. Na al die klachten weten ze bij Amazon dat die box niet voldoet aan de verwachtingen. En nu gooien ze hem maar in de Lightning Deals om er van af te geraken...

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Ik heb een beetje een wrang gevoel bij die Lightning Deal. Na al die klachten weten ze bij Amazon dat die box niet voldoet aan de verwachtingen. En nu gooien ze hem maar in de Lightning Deals om er van af te geraken...
    Dit gaat natuurlijk nergens over. Kijk wat ze nog meer in die deals zetten, of voldoen bijvoorbeeld Jaws en ET ook niet aan de verwachtingen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit gaat natuurlijk nergens over. Kijk wat ze nog meer in die deals zetten, of voldoen bijvoorbeeld Jaws en ET ook niet aan de verwachtingen?
    Dat zeg ik toch niet. Het valt mij gewoon op dat een artikel waar veel klachten over zijn nu in de uitverkoop belandt. En dan bekruipt mij het gevoel dat ze er zo snel mogelijk vanaf willen. Ik zeg ook niet dat het effectief zo is; dit is gewoon het gevoel dat ik hier bij heb.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Dat zeg ik toch niet. Het valt mij gewoon op dat een artikel waar veel klachten over zijn nu in de uitverkoop belandt. En dan bekruipt mij het gevoel dat ze er zo snel mogelijk vanaf willen. Ik zeg ook niet dat het effectief zo is; dit is gewoon het gevoel dat ik hier bij heb.
    Dat zeg je idd niet, maar mij bekruipt dat gevoel helemaal niet, vandaar dat ik deze voorbeelden aanhaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #423

    Standaard

    61,75 pond NU bij amazon.co.uk
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #424

    Standaard

    Bedankt voor de tip, zojuist mijn bestelling geplaatst! Scheelt toch weer £30,-, of: ten opzichte van de NL box (waar ik mee heb geflirt in de winkel) € 50,-.

    Ik heb zóveel geld bespaard nu.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Hier hetzelfde. 2 keer Saboteur
    Jullie vinden het niet toevallig dat het juist met die titel is ?

Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •