Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 550 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Warner brengt op 11 mei Strangers on a Train uit in Duitsland!

  2. #52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Tja, dat ziet er prachtig uit. Jammer dat het zo'n matige film is.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tja, dat ziet er prachtig uit. Jammer dat het zo'n matige film is.
    Matig is wel erg overdreven. Het is wellicht geen meesterwerk, maar het is de ultieme champagne film en dat is op zichzelf al bijzonder genoeg.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #55

    Standaard

    Toevallig van de week de DVD gezien, het is een beste film hoor. Het whodunit gehalte is wel matig, dat zie je van mijlenver aankomen.
    Maar prachtige locaties, goede acteurs, genoeg geslaagde grapjes, een fraaie achtervolging, wat wil je nog meer. Van mij krijgt hij toch een dikke 8.

    Ik zie bij de screenshots in ieder geval dat Grant z'n hoofd gelukkig niet onnatuurlijk bruin is, zoals de versie die ik gezien heb. Dacht even dat er iemand mijn met beeldinstellingen gerommeld had .
    Huidskleur ziet er op de diverse screenshots sowieso wel goed uit, net als het groen in de 3e collectie screenshots, prachtig!

    Nou is het wel weer jammer dat ik 'm net heb gezien, dan heb ik geen haast met de blu-ray.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Nou is het wel weer jammer dat ik 'm net heb gezien, dan heb ik geen haast met de blu-ray.
    Kun je lekker een paar maandjes wachten nadat de NL versie die 16 mei uitkomt wat goedkoper is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie bij de screenshots in ieder geval dat Grant z'n hoofd gelukkig niet onnatuurlijk bruin is, zoals de versie die ik gezien heb. Dacht even dat er iemand mijn met beeldinstellingen gerommeld had .
    Grant stond in deze periode toch echt wel bekend om zijn enorm gebruinde hoofd hoor. Nu zal het op de DVD ongetwijfeld nog iets geboost zijn, maar in al zijn films uit deze periode is zijn hoofd onnatuurlijk bruin Grant kwam speciaal voor de film ook uit zijn zelfopgelegde pensioen om vervolgens juist nog een van zijn meest succesvolle periodes van zijn carrière mee te maken, maar zijn gezicht verraadt duidelijk dat ie vooral op het strand had gelegen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je lekker een paar maandjes wachten nadat de NL versie die 16 mei uitkomt wat goedkoper is
    Heb ik net de US-versie besteld , zonder NL-ondertitels. Wel heel bijzonder dat deze wél in Nederland uitgebracht wordt en de meeste andere Hitchcock-titels niet. Dacht echt dat hiervan geen NL-versie op de markt zou komen, maar ik heb me dus vergist. Voortaan toch maar eerst even in de releaselijst kijken, zo blijkt.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je lekker een paar maandjes wachten nadat de NL versie die 16 mei uitkomt wat goedkoper is
    @pep: dat is nog te vroeg voor mij, zo snel zal ik 'm niet herkijken, er liggen nog genoeg andere mooie films op mij te wachten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Grant stond in deze periode toch echt wel bekend om zijn enorm gebruinde hoofd hoor. Nu zal het op de DVD ongetwijfeld nog iets geboost zijn, maar in al zijn films uit deze periode is zijn hoofd onnatuurlijk bruin Grant kwam speciaal voor de film ook uit zijn zelfopgelegde pensioen om vervolgens juist nog een van zijn meest succesvolle periodes van zijn carrière mee te maken, maar zijn gezicht verraadt duidelijk dat ie vooral op het strand had gelegen
    Aha, dat verklaart wel veel. Ik bedoel, je hebt een mooie bruine teint, en je hebt een onnatuurlijke, vieze bruine teint.
    Hij zat in de laatste categorie .
    Op de screenshots van de blu-ray valt het wel mee, zouden ze het daar wat getemperd hebben?
    Edit: bij de review van blu-ray.com valt het ook erg mee.

    Toch altijd mooi om te lezen trouwens, zulke achtergrondinformatie .
    Laatst aangepast door rogue : 26-02-2012 om 09:56

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb ik net de US-versie besteld , zonder NL-ondertitels. Wel heel bijzonder dat deze wél in Nederland uitgebracht wordt en de meeste andere Hitchcock-titels niet. Dacht echt dat hiervan geen NL-versie op de markt zou komen, maar ik heb me dus vergist. Voortaan toch maar eerst even in de releaselijst kijken, zo blijkt.
    Je kunt toch annuleren.
    Paramount brengt trouwens op 16 april ook Chinatown(is dan wel geen Hitchcock) uit in NL!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    @pep: dat is nog te vroeg voor mij, zo snel zal ik 'm niet herkijken, er liggen nog genoeg andere mooie films op mij te wachten.
    Ik bedoel dus een paar maandjes tot een jaar later

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch altijd mooi om te lezen trouwens, zulke achtergrondinformatie
    Dat vind ik dus ook, zeker omdat ik geen tijd maak voor extra's en het dus dan liever hier lees
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    weet iemand wat het juiste formaat is, want het valt mij op dat de BD release aan de bovenkant een redelijk stuk mist in het frame (in vergelijking met Paramount Home Video Region 1 - NTSC TOP)

  12. #62

    Standaard

    In het eerste bericht kunnen overigens een aantal blu-rays worden verplaatst van "nog te verschijnen" naar "al verschenen".

  13. #63

    Standaard

    Ergens in het najaar komt de complete uk 14 disc dvd Hitchcock boxset uit op blu-ray!!



    In deze box de volgende 14 films:

    • Rope
    • Rear Window
    • The man who knew too much
    • The Torn Curtain
    • the birds
    • family grave
    • Frenzy
    • Shadow of a Doubt
    • The Trouble with Harry
    • Marnie
    • Psycho
    • saboteurs
    • topaz
    • Vertigo

    bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc


    p.s Zal Brakhage nu wel kunnen slapen vanavond?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    p.s Zal Brakhage nu wel kunnen slapen vanavond?
    Hmmm, had zojuist een zegel LSD op mijn tong gelegd, dus slapen ging sowieso al moeilijk worden vandaag, maar dit zal het helemaal een fijne trip maken

    Ik zal morgen nog eens checken of ik dit bericht niet volledig bij elkaar heb gehallucineerd, wat het klinkt te mooi om waar te zijn
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #65

    Standaard

    Die wil ik, die wil ik, die wil ik...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    preorder is ook online slechts €172,99 op amazon.de

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    preorder is ook online slechts €172,99 op amazon.de

    Lol, understatement van het jaar.
    De Bond box met bijna dubbel zoveel aan schijven is slechts 100 pond.
    Deze van AH vind ik dan toch redelijk duur.

  18. #68

    Standaard

    [QUOTE=Brakhage;1868409]Hmmm, had zojuist een zegel LSD op mijn tong gelegd, dus slapen ging sowieso al moeilijk worden vandaag, maar dit zal het helemaal een fijne trip maken

    zoiets?















    Oh ja vergeet geen Cher te kijken he


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik zal morgen nog eens checken of ik dit bericht niet volledig bij elkaar heb gehallucineerd, wat het klinkt te mooi om waar te zijn
    Groot gelijk heb je. Ik kon het het eerst ook niet geloven en dat zonder die hallucinerende postzegels

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Lol, understatement van het jaar.
    De Bond box met bijna dubbel zoveel aan schijven is slechts 100 pond.
    Deze van AH vind ik dan toch redelijk duur.
    prijs daalt wel joh. Dat is toch met elke boxset zo

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    prijs daalt wel joh. Dat is toch met elke boxset zo
    Dat wel, alleen hopelijk duurt het niet te lang
    Wil de boxset ook wel. Ik heb nog geen enkele van deze films op Blu, buiten zijn Lifeboat en die zit gelukkig niet in deze box.

    Correctie: en North by Northwest!

  21. #71

    Standaard

    UK prijs zal vast al direct een stuk lager zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Vertigo en Rear Window eindelijk op Blu-ray? Klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Deze films verdienen immers top releases op Blu-ray. Hoop niet dat ze snel snel een box hebben willen samenstellen, waardoor de kwaliteit niets voorstelt.

    Hier een ander plaatje:
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-05-2012 om 20:47

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vertigo en Rear Window eindelijk op Blu-ray? Klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Deze films verdienen immers top releases op Blu-ray. Hoop niet dat ze snel snel een box hebben willen samenstellen, waardoor de kwaliteit niets voorstelt.

    Hier een ander plaatje:
    Dat was ook mijn eerste gedachte .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    zoiets?













    Dat komt aardig in de buurt ja Was bijna vergeten hoe goed Hitchcock en LSD samen gaan

    Maar goed, een dag later staat het nieuws er nog steeds, dus dat is mooi! Suggesties dat ze snel een box in elkaar flansen lijkt me complete onzin, aangezien het duidelijk is dat dit HET ultieme paradepaardje is waarmee Universal hun verjaardagsjaar afsluit en waarin ze ongebruikelijk veel aandacht besteed hebben aan hun oude back catalog. Ze kunnen het zich dus echt niet veroorloven om dat snel even af te raffelen; ze weten donders goed van alle kritiek die ze hebben van veel releases dus hun complete geloofwaardigheid als filmmaatschappij hangt af van deze box. De grote vraag is dan nu enkel: hoe gaan ze de films behandelen, blijven ze er met hun digitale tengels vanaf of niet? Dat blijft natuurlijk afwachten, maar de manier waarop ze 'Psycho' hebben aangepakt biedt goede hoop voor de rest. En op deze manier zijn we ook in een keer van alle films af, het is of allemaal goed of allemaal slecht, afhankelijk van de gekozen weg - zit je niet met de vervelende onzekerheid dat je bij iedere aangekondigde titel je afvraagt wat ze er nu weer mee hebben gedaan.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #75

    Standaard

    En de box is inmiddels alweer verlaagd naar 145 euro
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •