De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DTS /hdmi wordt niet herkend bij onkyo 905

    Hallo, ik ben Alex uit Gent en heb mij net een 2dehandse onkyo tx nr 905 gekocht.

    Ik heb deze speciaal gekocht om via HDMI een DTS (of dolby digital) signaal te gebruiken. Nu herkent de versterker dit signaal niet en blijft gewoon stereo geluid geven.

    Sluit ik de Blue Ray aan via een optische kabel dan herkent hij dit signaal wel. Alles staat volgens mij juist ingesteld, ik heb beeld, geluid, maar geen herkenning via mijn hdmi ingangen van het dts signaal.

  2. #2

    Standaard

    Ik vermoed dat je toch even in de HDMI Audio-instellingen in het setupmenu van je Blu-rayspeler moet duiken. Daar zul je aan moeten geven dat je via HDMI bitstream audio wilt.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad! Hartelijk bedankt voor de reaktie!

    In de Blueray stond het op 'optisch out' omdat op mijn vorige receiver geen HDMI aansluiting was voorzien .

    een stommiteit van jewelste, maar met de huidige toepassingen is alles aan elkaar gelinkt en kan het één het ander wel degelijk gaan sturen. Maw: je gaat het snel te ver gaan zoeken...

  4. #4

    Standaard

    Graag gedaan, mooi dat 't werkt!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •