De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy Ik heb een Panasonic dmr-eh53ec. Over timerguide

    Hallo ik krijg geen programma van rt7 of rtl 8.
    Hoe los ik dit op?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Guide+ informatie wordt opgehaald via het analoge Eurosport-kanaal. Zijn je zenders onlangs aangepast door de kabelboer? Dan heb je kans dat Eurosport op een ander kanaal zit en zul je dit aan moeten passen in de Guide+ instellingen van je recorder.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    Hoi ik ontvang maar 10 zenders met een programma voor de rest wordt het niet opgegeven.

  5. #5

    Standaard

    Kun je de Guide+ instellingen niet opnieuw doen in het menu van je recorder? Dus je postcode en hostkanaal opnieuw ingeven. Vervolgens even geduld hebben en dan zou een dag later toch een en ander erin moeten staan.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    Hoi, hoe doe ik dat? Ik vind het gecompliceerd. Bedankt alvast als je dit wilt doen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maartenr Bekijk bericht
    Hoi, hoe doe ik dat? Ik vind het gecompliceerd. Bedankt alvast als je dit wilt doen.
    Als het goed is, is er een gebruikershandleiding bij je Panasonic dmr-eh53ec geleverd. Hier staat het vast knip en klaar in beschreven onder het (vermoedelijke) kopje "Guide+".

    Kijk maar in de handleiding op pagina 11
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 24-11-2011 om 10:23
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •