De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Samsung UE46D8000 Full HD LCD 3D

    Goede avond,

    Heb me al suf zitten zoeken hoe ik het kan oplossen om ter zefde tijd een koptelefoon aan te sluiten en nog geluid uit mijn luidsprekers van de TV te horen.
    Een maal je de stekker van de koptelefoon in steekt wordt het geluid van de TV luidsprekers uitgeschakeld, is er een mogelijkheid om dit te oplossen.

    dank bij voorbaat

    gr Luc

  2. #2

    Standaard

    Voor alles is een oplossing, maar soms wil je dat niet, zoals ik ook niet snap dat je het geluid van de TV nog steeds wilt horen als je de koptelefoon op hebt.....

    De meest simpele oplossing, zonder wat te slopen, is je TV aan te sluiten op een receiver en daarop de koptelefoon aan te sluiten.....

    Normaal gesproken bedient de pen van koptelefoon ook een contact dat het geluid naar de speakers onderbreekt, maar aangezien ik al een heel aantal jaren mijn apparatuur niet meer openmaak en er mee experimenteer, zou ik nu niet meer durven zeggen of het verwijderen van dat contact zin heeft en of het niet meer schade berokkend dan je voor ogen staat.....(niet doen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    Met andere woorden....... bezint eer gij begint....... misschien kun je toelichten waarom je het geluid via de koptelefoon wilt horen en via de speakers, misschien is er wel een veel betere oplossing
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    de reden is eenvoudig, mijn gehoor laat de wensen over maar mijn vrouw hoord nog prima, op die manier moeten we de tv niet extra luid te zetten.

    gr Luc

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •