De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Carlo Bozhard en Irene Moors in ZIE ZE VLIEGEN - vanaf 1 december te koop

    Carlo Bozhard en Irene Moors in ZIE ZE VLIEGEN - vanaf 1 december te koop



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Veelal zeer negatieve uitlatingen over het programma. Het wordt na-aperij, slap aftreksel en goedkoop genoemd. Tussen de inmiddels honderden reacties verschuilen zich enkele positieve reacties, maar deze zijn zeer zeldzaam. Helaas, maar ook TV Recensie.nl kan deze kijkers geen ongelijk geven. Wanneer u de Nederlandse versie al bekeken heeft, zult u zien dat de gehele serie simpel kopieer plak werk is. Totaal geen originaliteit, zelfs de promofilmpjes komen volledig met elkaar overeen.
    De makers van Zie ze vliegen halen vooral de woede op de hals, als zij de websites met negatieve uitlatingen gaan aanpakken. Fansites krijgen het verzoek van RTL om de fansites over te dragen aan RTL. RTL beweert:“Het gebruiken van het Beeldmateriaal op uw Sites is te zien als een openbaarmaking in de zin van de Auteurswet. Door dit gebruik maakt u inbreuk op de intellectuele eigendomsrechten van RTL. RTL maakt dan ook ernstig bezwaar tegen het gebruik van het Beeldmateriaal op uw Sites.
    een stuk recensie van TV Recensie.nl en absoluut mee eens

  3. #3

    Standaard

    Kan me iets bij voorstellen....maar bedoelen ze in de tweede regel niet de Britse/Engelse versie?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zo grappig ik de TV Kantine vindt, zo waardeloos ik Zie ze vliegen vindt. Echt zonde dat ze hieraan begonnen zijn.

  6. #6

    Standaard

    Nou ja, niet sonde dat ze er aan begonnen zijn maar sonde dat het echt exact hetzelfde is als de engelse serie. Het werkt gewoon niet qua humor (te flauw: TV Kantine is toch leuker met die persiflages. Al lijken die imitaties soms niet: maar das juist leuk dat het lekker overdreven wordt neergezet). Enige die wel opviel bij zie ze vliegen in positieve zin was Gordon. Is ook weer exact hetzelfde als de engelse versie maar Gordon heeft gewoon iets extra's waardoor het op 1 of andere manier wel leuk is als hij in de scene zit. Maar das mijn mening.

    Ze hadden gewoon OF er een eigen draai aan moeten geven, OF iets totaal anders moeten doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •