Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.

Discussie: Grease [DVD]

  1. #1

    Standaard Grease [DVD]

    Grease [DVD]

    Grease is de meest succesvolle musicalfilm ooit en bezorgde hoofdrolspelers John Travolta en Olivia Newton-John dankzij hits als ‘Hopelessly Devoted To You’ en ‘Your’re The One That I Want’ een grote doorbraak.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb de DVD ook gekocht.

    Ik zat hem te kijken en zag uiteraard ook gelijk dat de muzieknr's geen ondertitels hadden.

    Ik moet persoonlijk zeggen...super.

    Ik vind dat de muzieknr's nooit ondertitels moeten hebben. Ze hoeven van mij ook geen concert na te synchroniseren

    Voor de rest een top DVD. Hij had alleen wel wat meer extra's mogen hebben. De Sub grijpt trouwens wel flink in bij het wegrijden van de Scorpion auto. ff wennen.

  3. #3

    Standaard

    Ik kan niet wachten om deze dvd te kopen. Mijn oude video is ondertussen (bijna letterlijk) grijs gedraaid en dat 2.35:1 bevalt me prima zo te zien ^_^

    Alleen erg jammer dat ik volledig blut ben
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  4. #4
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Jaaa... jeugdsentiment... We hebben toch allemaal die Grease poster aan de muur gehad

  5. #5

    Standaard

    Sorry, ik laat deze Johnny en Marina-kelk aan mij voorbij gaan. Grease is voor mij zowat de slechtste film ooit. Alleen al van het idee van een zingende en dansende John Travolta krijg ik spontaan koortsaanvallen. Verder is deze film een opsomming wat er allemaal fout kan zijn aan een film: foute muziek, foute kleding, foute actrice (barbiepop), zéér foute kapper en foute dansjes. Kitsch, kortom. Bovendien érg seksistisch; JT en ONJ als tieners met een hormoonprobleem, who the f*ck zit daar op te wachten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard zingende en dansende John Travolta krijg ik spontaan koortsa

    Zo is het voor hem toch allemaal begonnen.

  7. #7

    Standaard

    Een tijdloze film Heb de film toendertijd volgens mij een stuk of 3 keer inde bioscoop gezien en daarna vele malen op tv, en nog steeds gaat de film mij niet vervelen Ga hem ook straks halen en dan ga ik mijn kinderen een stukje algemene opvoeding geven en hun naar de film laten kijken
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    ik vind dit echt een superleuke film, maar ik hem heb denk ik al te vaak gezien om hem te kopen of hij moet ergens goedkoop liggen.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  9. #9

    Standaard Re: zingende en dansende John Travolta krijg ik spontaan koo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Zo is het voor hem toch allemaal begonnen.
    I wish it hadn't. Zo'n schitterende acteur vind ik JT toch ook weer niet. Battlefield Earth anyone?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard Re: Re: zingende en dansende John Travolta krijg ik spontaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Battlefield Earth anyone?
    Pulp Fiction anyone?

  11. #11

    Standaard

    Voornamelijk jeugdsentiment deze film, hadden van mij wat meer extra's bij gemogen... zoals "deleted scene's, bloopers, making of" en wat een roze doosje, jammer dat ze de hoes niet iets steviger gemaakt hebben.
    Maarjah het blijft jeugdsentiment dus hij moest in de collectie

  12. #12

    Standaard Re: Re: Re: zingende en dansende John Travolta krijg ik spon

    [b]Pulp Fiction anyone?
    Vind ik ook geen goede film... ik denk dat ik zowat de enige ben, maar toch.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Ik vind ook dat muzieknummers NOOIT!!! ondertiteld mogen zijn. En als ze het dan toch doen, dan wel de originele Engelse tekst hanteren.

    Bovendien, heeft deze DVD geen Engelse subtitle track waarop de teksten van de liedjes wél staan?!? Vraag ik me wel af...

  14. #14

    Standaard

    Buiten hoesje is inderdaad erg roze.... (voorkant)
    De achterkant is zwart....

    roze en zwart...hmmm

    pink ladies en t-birds
    (leuk gevonden maar wel errug roze
    )

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Bovendien, heeft deze DVD geen Engelse subtitle track waarop de teksten van de liedjes wél staan?!? Vraag ik me wel af...
    Ja. Als je de engelse sub aanzet, krijg je de lyrics te zien. Ik vond het wel nuttig voor een keer, want ik kon nooit goed verstaan wat ze in de meeste liedjes zongen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    ik vind dit echt een superleuke film, maar ik hem heb denk ik al te vaak gezien om hem te kopen of hij moet ergens goedkoop liggen.
    MM Den Haag, €17.99
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik vind ook dat muzieknummers NOOIT!!! ondertiteld mogen zijn. En als ze het dan toch doen, dan wel de originele Engelse tekst hanteren.

    Bovendien, heeft deze DVD geen Engelse subtitle track waarop de teksten van de liedjes wél staan?!? Vraag ik me wel af...
    Tja, meningen kunnen verschillen. Toch vind ik het hier een gemis omdat de liedteksten ook een bijdrage zijn aan het verloop van het verhaal, dus een duidelijke betekenis hebben.
    Inderdaad zijn de liedteksten letterlijk als ondertitel aanwezig bij de Engelse ondertiteling.

  18. #18

    Standaard

    Tja, ik heb dan gisteren ook eindelijk de DVD bemachigd en gisteren meteen een stukje doorgespit en wat nummers geluisterd en ben weer helemaal onder de indruk

    Vind de film voor de leeftijd toch goede geluids en beeld kwaliteit hebbne

    En tja die hoes... Het heeft op zich wel wat inderdaad die kleursamengang van de 2 gangs

    Nou moet ik van de week Het Album nog kopen en dan ben ik helemaal voorzien!!!

    It's Electrifying
    StarTrader

  19. #19

    Standaard

    Geef mij maar Saturday Night Fever.

    Maar ik koop hem toch, omdat mijn vrouw hem zo leuk vind.

  20. #20

    Standaard

    Super film maar ik denk dat ik wacht dat de prijs ronde 20 euro ligt ga ik hem zeker halen!

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Grease, tja jeugdsentimenten

    Gewoon een must in mijn collectie, ik denk voor iedereen die begin jaren 70 of eerder is geboren
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Super film maar ik denk dat ik wacht dat de prijs ronde 20 euro ligt ga ik hem zeker halen!
    Bij de meeste MM issie 17.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Grease, tja jeugdsentimenten

    Gewoon een must in mijn collectie, ik denk voor iedereen die begin jaren 70 of eerder is geboren
    Daar val ik gelukkig ook onder
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja. Als je de engelse sub aanzet, krijg je de lyrics te zien. Ik vond het wel nuttig voor een keer, want ik kon nooit goed verstaan wat ze in de meeste liedjes zongen.
    Helemaal overbodig dit weer , ik weet het, maar voor die gene die zit te kloten met zijn ab, er zit ook een boekie in met de songteksten
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •