Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker

Toch keek de film lekker weg tot ik na ongeveer 40 minuten het volgende meerdere malen zag:


Het lijkt wel of niemand het is opgevallen hier.
Blijkbaar wilde Coca Cola niet meer betalen aan paramount, of misschien wilde Cocal Cola niet meer gekoppeld worden aan grease, dus hebben ze de reclame "afgeplakt". (Overigens is Coca Cola wel nog op de nodige andere momenten te herkennen in de film.)
Bij mijn weten was dit "vroeger" toch niet het geval op de huur video.
Voor dit soort flauwekul dient toch op zijn minst nog 1 dvd van de beoordeling afgehaald te worden. Het verstoord gewoon het kijk plezier, hoewel het geen essentiele info is.
(Dit is bijna te vergelijken als het weglaten van de sixties muziek bij de DVD van Tour of Duty).

Als het met dit soort dingen door gaat krijgen we over een paar jaar dvd's waar hele personen vervaagd worden, of vervangen worden omdat ze niet meer in beeld willen, of er te weinig voor krijgen.

Weet iemand of er een andere DVD release van Grease is waar ze dit "geintje" niet hebben geflikt?
Of heb ik me vergist en was dit zelfs in de bios al gedaan?
Wat betreft de opmerking over Coca Cola achter Olivia en haar vriendje: dit valt idd op én stoort. Maar de Pepsi Cola reclame op de straat is niet weggemoffeld. Zal dus wel iets met sponsoren te maken hebben. En wat betreft het vervangen van acteurs: kijk maar naar Star Wars VI op DVD, zover is het ook al :wink: