De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: George Michael

  1. #1

    Standaard George Michael

    George Michael
    **********************************************


    Hier schrik ik toch wel van :

    'George Michael in levensgevaar'



    Het lijkt echt niet goed te gaan met de gezondheid van George Michael. "De komende 48-uur zijn cruciaal", laat een van zijn Oostenrijkse artsen weten.

    De zanger werd vorige week met een vermeende longontsteking opgenomen in een ziekenhuis in Wenen. Over zijn toestand is niet veel bekend en zijn de berichten tegenstrijdig.

    Volgens zijn artsen is er echter sprake van een 'ernstige ziekte', zo blijkt nu. George zou zelfs in een speciaal ziekenhuisbed van 58.000 euro liggen, dat afgelopen donderdag speciaal voor hem werd geleverd.

    Het geavanceerde bed wordt alleen ingezet voor de meest ernstige vormen van longontsteking. "De komende 48-uur zijn cruciaal voor zijn herstel", laat een arts weten aan Bild.

    Fadi Fawaz, de vriend van de zanger, blijft echter volhouden dat de zanger het goedmaakt. "Hij lacht al en zal volledig herstellen."

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik hoop van harte dat het goed komt met George.

    Blijft voor mij een van de beste zangers ter wereld, met een van de mooiste en beste stemmen.

  2. #2

    Standaard

    De zanger lijdt aan Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS), een ernstige longziekte, waardoor de toevoer van zuurstof in het bloed wordt bemoeilijkt. De behandeling kan volgens zijn artsen nog tot eind december duren.
    Bron: Elsevier
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •