Pagina 11 van 100 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 2482 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Jep, dat had ik inderdaad wel even nagekeken. Regio vrij gelukkig. Speler komt er wel op korte termijn en tot die tijd kijk ik ze gewoon samen met Dieke, die wel speler e.d. heeft, woont op 5 min fietsen en vind de films meestal toch ook goed. Win win .

    Daarnaast wil ik deze (en andere) films heel graag zien/hebben en kan ik het niet meer voor mezelf goed praten ze op dvd aan te schaffen als ze er op blu-ray zijn.

    Wanneer komt Daughters of Darkness overigens langs?
    In de zomer pas, dus als je hem nu snel kijkt, zit er nog redelijk wat tijd tussen. In april komt ook Dead & Buried voorbij trouwens, ik zag dat je die ook besteld had.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Alleen subs in nl of ook audio?
    Nederlandse audio en ondertiteling en Vlaamse audio.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    In de zomer pas, dus als je hem nu snel kijkt, zit er nog redelijk wat tijd tussen. In april komt ook Dead & Buried voorbij trouwens, ik zag dat je die ook besteld had.
    Oh jee, staan er nog meer BU blu-ray's op het programma? Was van plan er nog een aantal te bestellen. Ga mijn best doen deze titels voorlopig dan nog niet te kijken. Heb ik ze in ieder geval maar alvast. Heb nog meer dan genoeg in de kast staan dat nodig afgestoft moet worden.

  4. #254

    Standaard



    $29.99 op ebay inclusief(en nog wat cashback er af via quido.com(referer link))
    Had hem eigenlijk niet gewonnen, maar de winnaar wilde hem niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Oh jee, staan er nog meer BU blu-ray's op het programma? Was van plan er nog een aantal te bestellen. Ga mijn best doen deze titels voorlopig dan nog niet te kijken. Heb ik ze in ieder geval maar alvast. Heb nog meer dan genoeg in de kast staan dat nodig afgestoft moet worden.
    Baba Yaga
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #256

    Standaard

    Zijn de Blue Underground blu's ergens in de aanbieding?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #257

    Standaard

    Besteld bij EzyDVD.au :



    19.97 Australische dollar (Omgerekend inclusief verzendingskosten 22 Euro ongeveer)

    Besteld bij Amazon.co.uk :


    14,99 Pond


    9,99 Pond


    4,99 Pond

  8. #258
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik zou deze als de wiedeweerga cancellen en de Blue Underground release op de kop zien te tikken.
    Shit te laat, want deze is reeds onderweg. Volgende keer moet 'k maar beter uit
    mijn doppen kijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #259
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zijn de Blue Underground blu's ergens in de aanbieding?
    In ieder geval niet bij amazon.com Bird with Crystal Plumage moet daar net geen
    73 $ opbrengen bij deepdiscount iets van 25 $
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zijn de Blue Underground blu's ergens in de aanbieding?
    Ik weet niet of ze internationaal verzenden:

    http://forum.blu-ray.com/movie-tv-de...ie-empire.html
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet niet of ze internationaal verzenden:

    http://forum.blu-ray.com/movie-tv-de...ie-empire.html
    Bedankt maar weer....Dat gaat mij heel wat centjes kosten....

  12. #262

    Standaard

    Ken die site niet. Betrouwbaar? En welke zijn de 'must haves' van BU?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ken die site niet. Betrouwbaar? En welke zijn de 'must haves' van BU?

    Betrouwbaarheid weet ik niets over. Ik hoop (en verwacht) dat het wel goed zit.

    Wat aanraders betreft. BU geeft vooral horror/cult films uit. Met name de films van Argento (Deep Red, Cat 'o Nine Tails, Inferno, Bird with a Crystal Plumage) en Fulci (City of the Living Dead, New York Ripper, Zombi, The Beyond) en een film als The Prowler ken ik en zijn aanraders. Ben zelf verder geïnteresseerd in films als The Nesting, Dead & Buried, Daughters of Darkness, Torso, The Crazies waar ik goede dingen over hoor.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ken die site niet. Betrouwbaar? En welke zijn de 'must haves' van BU?
    Bijna niemand heeft ervaring met die site, is volgens mij vrij nieuw en dit lijkt me een soort actie om klanten te trekken. Wel heb ik een interview met de eigenaar gevonden op internet en is hij regelmatig op twitter te vinden. Ik heb de proef op de som genomen en hem via mail gevraagd of ik mijn bestelling over zeven orders mocht plaatsen ivm douane. Binnen 5 minuten kreeg ik antwoord op mijn mail met de mededeling dat hij elke order apart zal versturen (elke order zit onder de 22 euro). Internationale verzending is gratis!!

    Deze prijzen ben ik nog nooit tegengekomen en ik vraag me af of dat ooit nog zal gebeuren. Voor mij de sale van het jaar. Zelf besteld:

    Zombie (BU BD)
    The New York Ripper (BU BD)
    Cat O Nine Tails (BU BD)
    Night Train Murders (BU BD)
    Living Dead At Manchester Morgue (BU BD)
    10th Victim (BU BD)
    Marquis De Sade's Justine (BU DVD)
    Dead and Buried (BU BD)
    The Prowler (BU BD)
    Torso (BU BD)
    Daughters of Darkness (BU BD)
    Vigilante (BU BD)
    Strip Nude for Your Killer (BU BD)
    Red Lips - Jess Franco double bill (BU 2-disks)

    Veel upgrades van dvd naar Blu. Normaal gesproken liggen de prijzen tussen de 15 en 20 dollar excl verzenden. Ik heb de gok dus maar gewaagd...ben bang dat ik er anders spijt van ga krijgen.

    Interview met de eigenaar:

    http://jonnyscultfilms.blogspot.com/...fc9620834d1cc0

    Discussie op blu-ray.com:

    http://forum.blu-ray.com/movie-tv-de...-empire-5.html

    Ik heb er zelf wel vertrouwen, lijkt me een legitieme webwinkel. Gerunt door een fan dus het kan wellicht allemaal wat langer duren voordat ze verzonden worden maar dat neem ik wel voor lief.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    In ieder geval niet bij amazon.com Bird with Crystal Plumage moet daar net geen
    73 $ opbrengen bij deepdiscount iets van 25 $
    Die titel is inmiddels OOP, vandaar de hoge bedragen.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bedankt maar weer....Dat gaat mij heel wat centjes kosten....
    Hahaha, ik heb zelf nog niet eens gekeken, is ook niet echt mijn ding, maar wie weet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #267

    Standaard

    Enig nadeel is zijn disclaimer dat beschadigingen of zoekraken bij internationale klanten voor eigen risico is...(maar goed, bescherming via paypal, toch?)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Enig nadeel is zijn disclaimer dat beschadigingen of zoekraken bij internationale klanten voor eigen risico is...(maar goed, bescherming via paypal, toch?)
    shit, niet gezien, heb zelf met CC betaald, ook omdat er bij betaling via paypal wat problemen waren
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #269

    Standaard

    Waarschijnlijk verstuurt hij toch pas na de kerst, dus dan wordt de kans op vermissing ook weer wat kleiner. Hoorde van de postbezorgster hier dat het momenteel echt een zooitje is en dat er heel slecht gesorteerd wordt, dat is dus duimen voor brievenbuspost...

    Zelf 1 titel besteld. My Brilliant Career heb ik al en van Bad Boy Bubby wil ik de UK versie, want daar schijnt de beeldkwaliteit beter van te zijn.

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #270

  21. #271

    Standaard

    € 6.99 bij Free Record Shop (fandeal):


  22. #272

    Standaard

    Falling down (oude film maar nooit gezien en het lijkt me wel leuk om Michael Douglass te zien doordraaien...)
    Ultimate Bourne collection
    X-men First Class

    Respectievelijk +- €7.50, €15,99 en € 9.99 bij amazon.co.uk

    mt dank aan de pricetracker van bluray.com

  23. #273

    Standaard

    Shoppen bij de MM-Heerlen:

    9,99 (Steelbook-versie)


    19,99 Limited Edition


    21,99


    24,99 Extended Collector's Edition


    4,-


    4,-


    7,50


    7,50
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    En nog bij Deepdiscount voor $9,- p/s:

    Goeie tip, heb deze ook maar meteen besteld. En ook nog:





    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #275

    Standaard

    @Brakhage: ik vraag me toch soms af waar jij die titels vandaan haalt? Is dat puur interesse? hebben deze herkijkwaarde? Ik zoe hier soms titels verschijnen waar ik verover van val

Pagina 11 van 100 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •