Pagina 2 van 100 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2482 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik wilde toch de extended versions, en omdat de Engelse Ultimate editions (die ik eerst wilde kopen) afwijken van die van andere landen, kwam de mooie tip van kristofke op het goede moment:




  2. #27

    Standaard




    Allebei de steelbooks voor €11,99 bij BOL.com
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht



    Allebei de steelbooks voor €11,99 bij BOL.com
    Niet per stuk neem ik aan?
    Zo ja, dan had je er nog 1 bij kunnen nemen voor 30

  4. #29

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt in Eindhoven voor € 17,99:


  5. #30

    Standaard

    Deze vandaag ontvangen van HMV:









    Allemaal de Reel Heroes: Hmv Exclusive Limited Editions
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde toch de extended versions, en omdat de Engelse Ultimate editions (die ik eerst wilde kopen) afwijken van die van andere landen, kwam de mooie tip van kristofke op het goede moment:




    Zeker een mooie tip, heb ze voor die prijs ook maar besteld ook al heb ik alle potter films al
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Zeker een mooie tip, heb ze voor die prijs ook maar besteld ook al heb ik alle potter films al
    Ik ook (de nieuwe box moet nog binnenkomen), maar ja....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ook (de nieuwe box moet nog binnenkomen), maar ja....

    Het is een verslaving....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #34

    Standaard

    €30,- inclusief Amazon.co.uk




    De Nederlandse box weggedaan. Prijzen dalen wel hard in de UK... voor 7 euro minder krijg ik daar veel meer .

  10. #35

    Standaard

    Binnen van Amazon.com, besteld tijdens de Black Friday Deals, voor 20 euro totaal:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #36

    Standaard

    Binnen:

    Get him to the greek BR/Dvd (US Regiovrij)
    The next three days BR/Dvd (US Regio A)

  12. #37

    Standaard



    Voor 7,50 bij de Mediamarkt



    Voor 7 euro bij de mediamarkt.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde toch de extended versions, en omdat de Engelse Ultimate editions (die ik eerst wilde kopen) afwijken van die van andere landen, kwam de mooie tip van kristofke op het goede moment:




    Met het risico om hier uitgefoeterd te worden, maar ik kan die tip van Kristofke nergens vinden...

    ... maar ik sta dus eigenlijk op het punt om die BR-box van HP bij amazon.co.uk te bestellen, maar zijn bovenstaande discs alleen de UE van deel 1 en 2? En zijn dat de enige HP films die een extended versie hebben?

    De BR-box op Amazon.co.uk is nu ERG voordelig geprijsd (vooral als je het vergelijkt met de NLse box ), maar komt er volgend voorjaar niet een nieuwe ultieme boxset!?

  14. #39

    Standaard

    Naar mijn weten zijn de eerste twee films de enige die een extended editie gekregen hebben.

    Met Harry Potter ga je volgens mij nooit de volledige ultieme box ever gaan hebben. Warner is niet zoals George Lucas die mondjesmaat eens iets nieuws uitbrengt (ik zie die Star Wars box de komende jaren enkel nog een 3D equivalent krijgen), ik zie Warner elk jaar nog wel een ultiemere box op de markt gooien, dat moet hun bioscoopomzetverlies compenseren.

    De link naar die twee boxen op ->Amazon.fr<- en iets verder op de pagina zie je dan deel 2 staan.

    Ik heb vandaag Lethal Weapon 1-4 op BD aangeschaft bij Amazon.co.uk voor maar 12,99 Pond



    Verder zijn net verstuurd:

    Hop voor 10,99 Pond bij Amazon.co.uk met NL subs



    The Smurfs 3D voor 17,99 Pond bij Amazon.co.uk



    Glee: The 3D Concert Movie voor 14,99 Pond bij Amazon.co.uk

    Laatst aangepast door kristofke : 03-12-2011 om 23:26

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Met het risico om hier uitgefoeterd te worden, maar ik kan die tip van Kristofke nergens vinden...
    Check eens de Pricewatch op dit forum.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    maar komt er volgend voorjaar niet een nieuwe ultieme boxset!?
    Check eens het Harry Potter topic in dit (Blu-Ray) onderdeel van dit forum....

  16. #41

    Standaard

    Ik heb de tip ook nergens kunnen vinden, maar misschien wordt de Franse versie bedoeld, want deze zijn op dit moment €7,05 en €8,62. Echt goedkoop, alleen jammer van de Franse cover.


    Edit: In het Pricewatch gedeelte staat dat het idd om de Franse edities gaat!
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Check eens de Pricewatch op dit forum.
    Thanks, het gaat dus om franse releases Ze zien er goed uit, maar alleen dus deel 1 en 2

    Check eens het Harry Potter topic in dit (Blu-Ray) onderdeel van dit forum....
    Die had ik al wel gechecked, en volgens mij had ik o.a. daar dus al gelezen over die nieuwe releases ergens volgend jaar enzo Ik zag er op de laatste pagina's alleen niet echt info staan over die releases die hierboven werden afgebeeld, dus vandaar dat ik het hier even vraagde

  19. #44

    Standaard

    Life (BBC Earth)
    Payback
    Psycho

    3v30€ bij Bol.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Thanks, het gaat dus om franse releases Ze zien er goed uit, maar alleen dus deel 1 en 2



    Die had ik al wel gechecked, en volgens mij had ik o.a. daar dus al gelezen over die nieuwe releases ergens volgend jaar enzo Ik zag er op de laatste pagina's alleen niet echt info staan over die releases die hierboven werden afgebeeld, dus vandaar dat ik het hier even vraagde

    De mijne zijn al verstuurd gisteren, ik ben wel benieuwd.
    Ik zat eerst nog wel ff te twijfelen omdat de tekst op de hoes enz allemaal frans is, maar voor die lage prijs neem ik dat er wel bij, ik vind Frans altijd nog mooier dan Duits




    Gisteren nog binnen gekregen:

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #46

    Standaard

    Vandaag gekocht:
    * de vernieuwde Planet Earth (hardcover en digipack) voor €22,-
    * Rio (3D-Blu-ray/Blu-ray/DVD) met sleeve voor €19,99

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vandaag gekocht:
    * de vernieuwde Planet Earth (hardcover en digipack) voor €22,-
    Waar?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Waar?
    Mediamarkt vermoed ik.

  24. #49

    Standaard

    Afgelopen vrijdag deze nieuw gekocht bij Blockbuster, alledrie samen voor $ 24.99:




  25. #50

    Standaard

    Binnen van Amazon.com (nog van Black Friday week):

    Transformers 3
    Bridemaids
    Rio
    Rango
    Get Low
    The Big Lebowski (boek editie)
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

Pagina 2 van 100 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •