Pagina 3 van 100 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2482 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Sinterklaas gaf mij:

    Big Fish
    Liar Liar
    The future is Blu

  2. #52

    Standaard

    Scarface Steelbook 10,- FRS
    Suckerpunch 10,- FRS

    Beide een gift voor een maat.

    En zelf:

    Dinner For Shmucks 10,- FRS

  3. #53

    Standaard

    Bij zavvi.nl voor €18,45



    Volgens de gevonden info zijn het aparte bluray cases samen in een kartonnen sleeve. En als bonus heb ik dan ook nog scarface eindelijk in een niet steelbook versie, kon hem in NL nergens vinden, en bij amazon was hij 11,95 pond

    zavvi.nl 9,95


    Veel goeds over gehoord en een leuke cast





    Samen bij amazon.co.uk voor ongeveer 19 euro
    Laatst aangepast door Mike Cinerama : 05-12-2011 om 21:27

  4. #54

    Standaard

    Van Sint en Piet

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    La guerre du feu ofwel Am anfang war das feuer bij amazon.de.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    La guerre du feu ofwel Am anfang war das feuer bij amazon.de.
    Ik ben wel heel benieuwd naar de beeldkwaliteit. De Franse versie is voor dumpprijzen te koop, maar de beeldkwaliteit schijnt erbarmelijk te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard



    22,78 Pond Amazon.co.uk
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #59

    Standaard

    Bij Mediamarkt 2 voor 15




    Wel met andere covers .

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Transformers Dark of the Moon vanuit Amazon.co.uk.

  12. #62

    Standaard Deze heb ik er weer bij...







    Dat brengt het totaal nu op 503 Blu ray's

  13. #63

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Kerst komt eraan...

    Een van de allerbeste kerstfilms; deze Finse topfilm:



    En verder de grappige:



    Deze heb ik nooit gezien:



    En daarnaast nog een niet-kerstfilm:


  16. #66

    Standaard

    Fijn zo vroeg al een kerstbonus





    Eerste drie in een 3=2, de twee SC's in de pre-order.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben wel heel benieuwd naar de beeldkwaliteit. De Franse versie is voor dumpprijzen te koop, maar de beeldkwaliteit schijnt erbarmelijk te zijn.

    Am anfang war das feuer. Ik heb de blu-ray vanavond bekeken. Is het een upgrade t.ov. de dvd, 100% ja. Het is absoluut geen demo-hd, maar het beeld is van een redelijk goede tot goede hd-kwaliteit. Geluid is stunning. Overigens voor hen die de film La guerre du feu (originele titel) niet kennen, 1 ding heb je niet nodig: ondertiteling. Ik heb overigens de Duitse 2009 versie, er is ook sinds november een 2011 versie.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 06-12-2011 om 22:08
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Dank je wel Pieter!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #69

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk

    14,99 GBP


    3,99 GBP


    12,99 GBP


    6,49 GBP


    7,99 GBP


    13,99 GBP


    4,99 GBP


    ---

    Ik twijfel nog over 'It's a Wonderful Life'. Het is een vrij oude film en heb hem al op dvd. Ik vraag me af of het echt een verbetering is t.o.v. de dvd. Heeft iemand de blu-ray versie al gezien?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik twijfel nog over 'It's a Wonderful Life'. Het is een vrij oude film en heb hem al op dvd. Ik vraag me af of het echt een verbetering is t.o.v. de dvd. Heeft iemand de blu-ray versie al gezien?
    Dit klinkt alsof je nog nooit een oude film op BD hebt gezien, maar geloof me en vele hier op het forum kunnen dat beamen dat oude films er ook prachtig uit kunnen zien. Kijk maar eens naar reviews op dvdbeaver.com of blu-ray.com. De US versie van deze film krijgt op blu-ray.com 4,5/5 voor het beeld!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Captain America ontvangen uit de UK via Amazon.co.uk en heeft NL subs. Dit ook gepost in de ander topic. Alleen is doosje kapot van de Blu-Ray/DVD combo. FF Amazon erop aanspreken voor vervanging.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit klinkt alsof je nog nooit een oude film op BD hebt gezien, maar geloof me en vele hier op het forum kunnen dat beamen dat oude films er ook prachtig uit kunnen zien. Kijk maar eens naar reviews op dvdbeaver.com of blu-ray.com. De US versie van deze film krijgt op blu-ray.com 4,5/5 voor het beeld!!
    Bedankt voor de info peptalk .
    Ik heb tot nu toe geen een oude z/w film op blu-ray gezien. Ik heb er wel een paar, waaronder 'The Longest Day', maar nog niet bekeken.

    Wel heb ik oude kleuren films op blu-ray gezien, waaronder 'For a Few Dollars More' & 'The Cowboys'. Deze zagen er heel erg goed uit, dus ik ben zeker benieuwd naar de kwaliteit van oude z/w films op blu-ray disc .

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb tot nu toe geen een oude z/w film op blu-ray gezien.
    Volgens je WiW anders wel, namelijk The Hustler en Dr Strangelove
    Laatst aangepast door Wieba : 07-12-2011 om 16:55

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Volgens je WiW anders wel, namelijk The Hustler en Dr Stangelove
    O ja, inderdaad. Die heb ik al wel gezien .

    Maar ik zou er toch niet opgekomen zijn, ook al zou ik er goed over nagedacht hebben. De afgelopen 3 maanden heb ik heel wat blu-rays gekocht en moet er ook nog heel wat kijken, dus ik weet echt niet welke blu-ray's ik heb en welke ik nog moet zien.

    Maar van die 2 films weet ik alleen nog dat het goede films waren. Van de kwaliteit herinner ik me weinig. Er zijn maar een paar blu-ray's waarvan ik de kwaliteit bijzonder goed vond en dat zijn o.a. The Cowbys & For A Few Dollars More.

  25. #75

Pagina 3 van 100 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •