Pagina 5 van 100 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 2482 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Mjah het waren eigenlijk allemaal bootlegs. De enige print die gebruikt werd voor alle uitgaves was een bootleg. Nu is hij voor het eerst 'echt'. De uitgave is erg goed, hij zal je zeker bevallen. Mijn oude dvd gaat meteen de deur uit!
    Ik neem aan dat je doelt op de ongecensureerde versie die alleen als bootleg te krijgen was?
    Weet nog goed toen de NL VHS versie officieel uitkwam, "integrale versie" stond er op de hoes snel naar huis om te kijken was het de gewone r-rated versie...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wat kost deze uitvoering dan Martin?
    133,- Inclusief (ebay) omdat hij allang OOP is...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Truukje: als er alleen een foto staat moet je even kijken bij de afbeeldingsinfo. Meestal kun je uit 1 van de koppelingen wel afleiden bij welke winkel ie vandaan komt. Tenzij er natuurlijk een willekeurig plaatje is gebruikt).

    Dit plaatje komt van fnac.com en daar is ie 49.99
    Dat ging dit keer niet op, fnacsite alleen als voorbeeld gebruikt. Was hij nog maar 49,- (zucht..)

  3. #103

    Standaard



    Kost momenteel rond de 25 euro. Maar heb hem ergens gewonnen!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    133,- Inclusief (ebay) omdat hij allang OOP is...



    Dat ging dit keer niet op, fnacsite alleen als voorbeeld gebruikt. Was hij nog maar 49,- (zucht..)
    Nu is mijn frans niet zo goed, maar hij staat er nu toch echt voor 49.99. In voorraad.
    http://recherche.fnac.com/Search/SearchResult.aspx?SCat=0!1&Search=Black+Swan&sft=1 &submitbtn=Ok

  5. #105

    Standaard

    Er staat idd 'en stock' bij, maar een nieuwe krijg je niet in je winkelmandje.
    Die 2e handse wel. Op priceminister.com staat een nieuwe voor 99 ex verzenden, maar als je daar nog niet ingeschreven bent en je via een ander inschrijft kun je kortingscode van 7 euro van die ander krijgen en volgens mij is er ook nog een kortingscode van 20 euro boven de 80.

    Maar ja daar heeft Martin nu allemaal niks aan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er staat idd 'en stock' bij, maar een nieuwe krijg je niet in je winkelmandje.
    Die 2e handse wel. Op priceminister.com staat een nieuwe voor 99 ex verzenden, maar als je daar nog niet ingeschreven bent en je via een ander inschrijft kun je kortingscode van 7 euro van die ander krijgen en volgens mij is er ook nog een kortingscode van 20 euro boven de 80.

    Maar ja daar heeft Martin nu allemaal niks aan...
    Thanks voor de info

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je doelt op de ongecensureerde versie die alleen als bootleg te krijgen was?
    Weet nog goed toen de NL VHS versie officieel uitkwam, "integrale versie" stond er op de hoes snel naar huis om te kijken was het de gewone r-rated versie...
    Nederlandse vhs versie? Alle prints die er van INTRUDER verkrijgbaar waren, waren allemaal kopietjes van de bootleg

    Ontopic:


  8. #108

    Standaard

    Wat een contrast Erwin. Creepy horror is wat ik hier altijd van je tegenkom. Staat 'Paul' er ineens tussen

    OT: Pulp Fiction via ruil alhier.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    En vandaag ontvangen van HMV.com:
    HMV verstuurd toch niet vanaf Jersey net zoals Play, toch?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    HMV verstuurd toch niet vanaf Jersey net zoals Play, toch?
    Volgens mij wel, maar zal vast in de voorwaarden staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #111

    Standaard

    Besteld bij Planet Axel voor € 10,99:



    The Adventures Of Priscilla, Queen Of The Desert

    (regiovrij, NL-ondertitels)

  12. #112

    Standaard

    Ik dacht aanvankelijk dat deze regio A gecodeerd was, afgaande van dvdprofiler profiel. Gelijk ook maar eens aanschaffen dan, voor die prijs


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij Planet Axel voor € 10,99:


    The Adventures Of Priscilla, Queen Of The Desert

    (regiovrij, NL-ondertitels)

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    HMV verstuurd toch niet vanaf Jersey net zoals Play, toch?
    Geen idee eerlijk gezegd, maar de prijs van deze is toch onder € 22,-
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wat een contrast Erwin. Creepy horror is wat ik hier altijd van je tegenkom. Staat 'Paul' er ineens tussen

    OT: Pulp Fiction via ruil alhier.
    Mijn excuses


  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    HMV verstuurd toch niet vanaf Jersey net zoals Play, toch?
    Nee vanaf Guernsey, dit komt uit hun voorwaarden:
    Please note that when shipping goods from Guernsey, cross border shipments may be subject to opening and inspection by customs authorities. In respect of all goods dispatched to you to an address outside of Guernsey, you are deemed to be the importer of the goods and must therefore comply with all the laws and regulations of the country into which the goods are being delivered.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #117

    Standaard

    Binnen van Amazon.de:

    Kung Fu Panda 2
    De Smurfen
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  18. #118

    Standaard

    Niet de allerbeste film, maar wel eentje waar ik graag nog een keer wat stukjes uit kijk:


  19. #119

  20. #120

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Lost collection

    61.45 bij Zavvi


    Nog goedkoper met de code: SAVOOXMAS4

  22. #122

    Standaard

    oei dat is nu al te laat denk ik haha.
    wat scheelt dat?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    oei dat is nu al te laat denk ik haha.
    wat scheelt dat?
    scheelt 4 pond. Zavvi is vaak niet zo snel met versturen, dus gewoon proberen te annuleren.

  24. #124

    Standaard

    Ah ja ok bedankt. Hmm nou ja voor die 4,5 euro laat ik het maar zo. Het is ook al afgetrokken van m'n paypal account.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Lost collection
    61.45 bij Zavvi
    Ik neem aan dat je hiermee de prijs in Engelse Ponden bedoelt?

Pagina 5 van 100 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •