De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Receiver + luidsprekers

    Geachte Forumleden,

    Ik heb een vraag. Wij hebben een kelder 30m2 daarin hebben wij een Samsung PS64D8000 hangen. Dit is een plasma 64” en deze ondersteunt 3D. Hierbij moet ook een goed geluidssetje komen. Nu wil ik niet overdreven veel geld uitgeven aan een geluidsset. Ik zat te denken aan rond de 1000 a 1500 euro. Nu heb ik het volgende gezien aan producten en dat is de volgende versterker:

    Onkyo TX-NR609

    Mijn keuze is op deze versterker gevallen omdat deze HDMI 1.4 ondersteunt dus ook 3D en THX Gecertificeerd is. Ook is Onkyo een goed merk, als ik dat overal zo lees.

    Nu moet ik er ook nog een 5.1 set bij hebben. Dit vindt ik eigenlijk nog het moeilijkst van alles. Ik wil er films mee gaan kijken en muziek dvd’s etc. Dus de set moet allround zijn. Nu had ik zelf de KEF T205 luidsprekers gezien. Maar deze beginnen bij een prijs van € 1599,- dit vind ik een hoop geld. Het mogen geen zuilen zijn omdat ze opgehangen moeten worden, helaas.


    Wat zouden jullie mij aanraden? Prijs/kwaliteitsverhouding is daarbij belangrijk!

    Alvast bedankt voor jullie tips.

    Met vriendelijke groet,

    Danny
    Laatst aangepast door danny106 : 02-12-2011 om 15:07

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Danny.

    De 609 is idd een toestel wat veel te bieden heeft voor weinig geld, maar hetzelfde budget zijn er ook genoeg andere mogelijkheden. Zo zou je ook een receiver van Denon kunnen kiezen met bvb een Mirage MX 5.1 set of een receiver van Marantz met luidsprekers van Mordaunt Short. Beide combinaties hebben sateliet-formaat luidspreker en hebben net zo veel te bieden.

    Wat ik ook jou daarom aan zou willen raden is om zelf te gaan kijken en vooral te gaan luisteren. Je kunt op deze manier er zelf achter of "een set" bij jou past.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •