Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 258 van 258 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dan zat ik wat prijs betreft in de buurt. Ik bestel te weinig bij Amazon Duitsland om dat er ruimschoots uit te halen. Ik wist niet dat je maar bij één vestiging tegelijk een Prime-abonnement kunt afsluiten en dat je daarna niet meer kunt wisselen? Je kunt toch het ene abonnement opzeggen en dan bij een andere vestiging een nieuwe afsluiten? Want anders zou dit wel erg klantonvriendelijk zijn.
    Dit staat er bv bij Amazon nl onder het kopje (Probeer Prime):

''Belangrijk

Welkom op het nieuwe Amazon.nl. Je hebt nu een Prime-lidmaatschap op Amazon.de, maar je kunt deze eenvoudig overzetten naar Amazon.nl, inclusief een gratis proefperiode van 30 dagen. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op Amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde lidmaatschapskosten teruggestort. Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de.''

Dat houdt me dus mooi bij Amazon de. Ik vind het echt een belachelijke reden!

Standaard

Inderdaad belachelijk.

En de rede dat Prime in NL maar 2,99 koste tegenover 5,99 in Duitsland is omdat hier in NL gratis verzending niet niet in Prime zit inbegrepen.
    Men krijgt hier in NL "zogenaamd" altijd gratis verzending,... maar niet heus !.

De Prijzen van veel producten (ik zou zelfs willen stellen de overgrote meerderheid) die via de Amazon.NL site worden verkocht zijn exact gelijk aan de prijs van Amazon.de met verzending.

mooi voorbeeld is Lego.
    Vergelijk bijvoorbeeld de prijs van de Bugatti dan staat hij bij Amazon.de voor € 258,31 en komt hier nog € 11,13 verzendkosten bij wat samen komt op €269,44.
    Bij Amazon.nl kost deze € 269,44 en dan wordt het zogenaamd gratis bezorgd, maar dat is dus exact gelijk aan het Duitse prijs met bezorging.
    Ik heb ook even wat vergelijkingen gedaan met wat Computer apparatuur en hier exact het zelfde.

Die zogenaamde gratis verzending zit gewoon bij de prijs van het product inbegrepen. (OK, een beetje een open deur, dat weet ik)

Heb je een Duitse Prime abonnement dan kun je beter gewoon rechtstreeks bij Amazon.de kopen dan via een omweg via Amazon.nl.
    Koop je veel bij Amazon.nl dan is de kans groot dat je goedkoper uit bent door bij Amazon.de een prime abonnement af te sluiten en rechtstreeks daar te bestellen.

Natuurlijk willen ze dat voorkomen en dat lijkt mij ook de rede dat ze het moeilijk of zelfs onmogelijk willen maken om bij de Duitse Amazon, Prime af te sluiten of over te sluiten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Standaard

Ik zie steeds meer bij amazon.nl: Tijdelijk niet op voorraad.

Gaat het wel goed daar?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht

Gaat het wel goed daar?
    Is bij Media Markt Online ook het geval. Veel artikelen, echter een heleboel "Online uitverkocht" en slechts in een enkele winkel verkrijgbaar of helemaal niet. Als men daar eens in ging schonen.

Als ik kijk naar sommou ige "Tijdelijk niet op voorrraad" Blu-ray's bij Amazon.nl kijk, heb ik ook niet het idee, dat ze ooit verkrijgbaar zullen zijn. Volgens mij zijn ze "Out Of Print". Waarschijnlijk een database geladen met titels, die vervolgens niet leverbaar zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht

Gaat het wel goed daar?
    Staat er wel bij dat je kunt bestellen? Dan komt het artikel namelijk meestal wel weer terug, want dan is men door de voorraad heen, zo is mijn ervaring met de andere Amazons. Als er bij staat "We weten niet of dit artikel weer op voorraad komt" dan is de kans groot dat dit ook niet gebeurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Vandaag en morgen Prime Day.

Standaard

Jammer dat je als amazon.nl prime member, niet bvb prime aanbiedingen op amazon.de kunt kopen. Moet je daar dan ook prime membership aangaan.

Standaard

Maar zelfs als je bij alle buitenlandse Amazon vestigingen (met uitzondering van DE) Prime member wordt, betaal je nog verzendkosten.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten