Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 282 van 282 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Iemand een idee of er ook pre-order price guarantee is bij amazon.nl? Ik kom dat nergens tegen op de site.
    Ik denk het niet.
    Had onlangs een boek in pre-order staan en bij release was de prijs goedkoper dan wat ze mij hadden aangerekend.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik denk het niet.
    Had onlangs een boek in pre-order staan en bij release was de prijs goedkoper dan wat ze mij hadden aangerekend.
    Het gebeurt helaas regelmatig bij voorbestellingen dat de prijs kort na de verschijningsdatum omlaag gaat. Je vraagt je af waarom je reguliere producten zou reserveren. In ieder geval niet voor de prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het gebeurt helaas regelmatig bij voorbestellingen dat de prijs kort na de verschijningsdatum omlaag gaat. Je vraagt je af waarom je reguliere producten zou reserveren. In ieder geval niet voor de prijs.
    Het tegenovergestelde zie ik ook vaak hoor en dan is juist die pre-order price guarantee zo fijn.
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het tegenovergestelde zie ik ook vaak hoor en dan is juist die pre-order price guarantee zo fijn.
    Dat was vroeger vaak zo, maar de laatste vier keer dat ik bij Amazon (USA, UK, D, F) een product had gereserveerd, ging de prijs binnen twee weken na de verschijningsdatum (fors) omlaag. En als je geld terugkreeg via de pre-order garantie dan was het vaak een centenkwestie. Vandaar mijn opmerking uit eigen ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Als ik via de 'marktplaats' van Amazon.nl iets bestel waarbij staat 'Gratis bezorging', kunnen er dan toch nog kosten worden gerekend voor douane en/of btw? Wat denken jullie?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Als ik via de 'marktplaats' van Amazon.nl iets bestel waarbij staat 'Gratis bezorging', kunnen er dan toch nog kosten worden gerekend voor douane en/of btw? Wat denken jullie?
    Als het van buiten de EU komt en meer dan 22 euro kost, dan kan dat zeker.
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    https://www.amazon.nl/gp/help/custom...deId=202014840

Vind het wel vaag.

Had volgens mij ook ergens gelezen dat, als je via amazon.nl (dus geen externe partijen) besteld zij eventuele invoerrechten voor hun rekening nemen. Lijkt mij ook logisch, want in sommige gevallen (leeftijdlogo's/talen op DVD/Blu-ray daargelaten) kun je niet zien waar het eventueel weg moet komen.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten