Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dan zat ik wat prijs betreft in de buurt. Ik bestel te weinig bij Amazon Duitsland om dat er ruimschoots uit te halen. Ik wist niet dat je maar bij één vestiging tegelijk een Prime-abonnement kunt afsluiten en dat je daarna niet meer kunt wisselen? Je kunt toch het ene abonnement opzeggen en dan bij een andere vestiging een nieuwe afsluiten? Want anders zou dit wel erg klantonvriendelijk zijn.
    Dit staat er bv bij Amazon nl onder het kopje (Probeer Prime):

    ''Belangrijk

    Welkom op het nieuwe Amazon.nl. Je hebt nu een Prime-lidmaatschap op Amazon.de, maar je kunt deze eenvoudig overzetten naar Amazon.nl, inclusief een gratis proefperiode van 30 dagen. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op Amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde lidmaatschapskosten teruggestort. Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de.''

    Dat houdt me dus mooi bij Amazon de. Ik vind het echt een belachelijke reden!

  2. #252

    Standaard

    Inderdaad belachelijk.


    En de rede dat Prime in NL maar 2,99 koste tegenover 5,99 in Duitsland is omdat hier in NL gratis verzending niet niet in Prime zit inbegrepen.
    Men krijgt hier in NL "zogenaamd" altijd gratis verzending,... maar niet heus !.

    De Prijzen van veel producten (ik zou zelfs willen stellen de overgrote meerderheid) die via de Amazon.NL site worden verkocht zijn exact gelijk aan de prijs van Amazon.de met verzending.

    mooi voorbeeld is Lego.
    Vergelijk bijvoorbeeld de prijs van de Bugatti dan staat hij bij Amazon.de voor € 258,31 en komt hier nog € 11,13 verzendkosten bij wat samen komt op €269,44.
    Bij Amazon.nl kost deze € 269,44 en dan wordt het zogenaamd gratis bezorgd, maar dat is dus exact gelijk aan het Duitse prijs met bezorging.
    Ik heb ook even wat vergelijkingen gedaan met wat Computer apparatuur en hier exact het zelfde.

    Die zogenaamde gratis verzending zit gewoon bij de prijs van het product inbegrepen. (OK, een beetje een open deur, dat weet ik)

    Heb je een Duitse Prime abonnement dan kun je beter gewoon rechtstreeks bij Amazon.de kopen dan via een omweg via Amazon.nl.
    Koop je veel bij Amazon.nl dan is de kans groot dat je goedkoper uit bent door bij Amazon.de een prime abonnement af te sluiten en rechtstreeks daar te bestellen.

    Natuurlijk willen ze dat voorkomen en dat lijkt mij ook de rede dat ze het moeilijk of zelfs onmogelijk willen maken om bij de Duitse Amazon, Prime af te sluiten of over te sluiten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #253

    Standaard

    Ik zie steeds meer bij amazon.nl: Tijdelijk niet op voorraad.

    Gaat het wel goed daar?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik zie steeds meer bij amazon.nl: Tijdelijk niet op voorraad.

    Gaat het wel goed daar?
    Is bij Media Markt Online ook het geval. Veel artikelen, echter een heleboel "Online uitverkocht" en slechts in een enkele winkel verkrijgbaar of helemaal niet. Als men daar eens in ging schonen.

    Als ik kijk naar sommou ige "Tijdelijk niet op voorrraad" Blu-ray's bij Amazon.nl kijk, heb ik ook niet het idee, dat ze ooit verkrijgbaar zullen zijn. Volgens mij zijn ze "Out Of Print". Waarschijnlijk een database geladen met titels, die vervolgens niet leverbaar zijn.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik zie steeds meer bij amazon.nl: Tijdelijk niet op voorraad.

    Gaat het wel goed daar?
    Staat er wel bij dat je kunt bestellen? Dan komt het artikel namelijk meestal wel weer terug, want dan is men door de voorraad heen, zo is mijn ervaring met de andere Amazons. Als er bij staat "We weten niet of dit artikel weer op voorraad komt" dan is de kans groot dat dit ook niet gebeurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #256

  7. #257

    Standaard

    Jammer dat je als amazon.nl prime member, niet bvb prime aanbiedingen op amazon.de kunt kopen. Moet je daar dan ook prime membership aangaan.

  8. #258

    Standaard

    Maar zelfs als je bij alle buitenlandse Amazon vestigingen (met uitzondering van DE) Prime member wordt, betaal je nog verzendkosten.

  9. #259

    Standaard

    Hoe zit het met hun eigen bezorgservice die ze op poten zouden zetten? Ik word helemaal gek van die prutsers van DHL. Vroeger maakten ze nog wel eens gebruik van PostNL, maar nu krijg ik ze alleen nog van DHL Parcel en die bezorgers verstaan nauwelijks hun vak.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe zit het met hun eigen bezorgservice die ze op poten zouden zetten? Ik word helemaal gek van die prutsers van DHL. Vroeger maakten ze nog wel eens gebruik van PostNL, maar nu krijg ik ze alleen nog van DHL Parcel en die bezorgers verstaan nauwelijks hun vak.
    Dan heb je het echt niet getroffen. Ik heb niets dan lof voor DHL hier in mijn regio. Ze komen altijd binnen de afgesproken of aangegeven tijdspanne en leveren de pakjes netjes af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan heb je het echt niet getroffen. Ik heb niets dan lof voor DHL hier in mijn regio. Ze komen altijd binnen de afgesproken of aangegeven tijdspanne en leveren de pakjes netjes af.
    Dan mag je jezelf zeker gelukkig prijzen. DHL heeft het deze week gepresteerd om 3 pakketten (waaronder mijn kerstpakket) zoek te maken. Vandaag zouden ze 2 pakketten van Amazon komen bezorgen, en hoewel er bij de t&t 'bezorgd' staat, is dat niet het geval. Misschien komt het morgen of ergens volgende week, maar 8 van de 10x heb ik gezeur met deze pakjeskoerier. En gezien het aantal klachten online ben ik zeker niet de enige.

  12. #262

    Standaard

    Ook hier geen problemen met DHL als er eentje via hun komt. Alles wat ik ooit besteld heb, komt aan.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Jammer dat je als amazon.nl prime member, niet bvb prime aanbiedingen op amazon.de kunt kopen. Moet je daar dan ook prime membership aangaan.
    Het is in ieder geval nooit meer mogelijk om weer lid te worden van Amazon.de, als je bent overgestapt van Amazon.de naar Amazon.nl Prime. Dus ik denk dat het andersom hetzelfde geval is.

  14. #264

    Standaard

    Amazon gaat bezorgcentrum openen bij Schiphol: https://retailtrends.nl/news/63247/a...egio-amsterdam

  15. #265

    Standaard

    Woensdagavond 4 titels besteld en enkele uren later al verzonden. Twee kwamen een dag later al aan en de andere twee waren nét te laat bij DHL dus die kwamen vanmiddag aan.

    Blijft dé #1 webshop.

  16. #266

    Standaard

    Waarom is het nog steeds niet mogelijk om bij Amazon.nl te betalen via mijn bankrekening? Het kan bij zowel de Duitse als Franse Amazon!
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 04-03-2021 om 17:25

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waarom is het nog steeds niet mogelijk om bij Amazon.nl te betalen via mijn bankrekening? Het kan bij zowel de Duitse als Franse Amazon!
    iDeal is toch via je bankrekening?

  18. #268

    Standaard

    Dit onderstaande verhaal staat op Amazon.nl (ik betaal altijd via iDeal op Amazon.nl)

    Informatie over iDEAL betalingen


    Klanten die een bankrekening bij een Nederlandse bank hebben, kunnen betalen met iDEAL.

    Selecteer iDEAL als betaalmethode tijdens het afrekenen en selecteer je bank in het vervolgkeuzemenu. Voltooi de bestelprocedure door op Nu kopen te klikken.
    Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de online portal van je bank, waar je je kunt aanmelden met je online bankgegevens om de betaling te voltooien. Alle transactiegegevens zijn al ingevuld, dus je hoeft alleen de betaling te bevestigen. Nadat de betaling is voltooid, word je teruggestuurd naar Amazon en ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.





    Laatst aangepast door navarone : 04-03-2021 om 21:31

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    iDeal is toch via je bankrekening?
    Bij DE en FR kan je in je account je IBAN rekeningnummer invoeren en aangeven dat je dit voortaan als betaalmiddel wil gebruiken, zodat je niet elke keer via iDeal hoeft te betalen. Dan schrijven ze het gewoon af van je rekening zodra het verstuurd is. Zo betaal ik daar al jaren. Je zou verwachten dat dit juist bij de NL versie ook zou moeten kunnen, maar je kunt vooralsnog alleen via iDeal of Credit Card betalen.

    Het is gewoon fijn dat je die hele iDeal stap overslaat. Dan moet ik m'n telefoon erbij pakken, inloggen in de bankapp, QR code scannen, doorklikken... Bij DE en FR is het een item toevoegen, naar de kassa gaan, opdracht geven en klaar.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 05-03-2021 om 00:21

  20. #270

    Standaard

    Oh, via een SEPA machtiging. Eerlijk gezegd verwacht ik dat niet, want volgens mij geen enkele andere webshop in Nederland gebruikt dit. Dus ik snap dat Amazon hier in NL daar niet voor kiest maar voor iDeal. Dat is net zo standaard hier als de CC in de UK en US. En als je via de app op je smartphone bestelt dan kan je ook gewoon via je bank app betalen. Snel en simpel. Hoef je ook geen QR code’s te scannen enzo.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij DE en FR kan je in je account je IBAN rekeningnummer invoeren en aangeven dat je dit voortaan als betaalmiddel wil gebruiken, zodat je niet elke keer via iDeal hoeft te betalen. Dan schrijven ze het gewoon af van je rekening zodra het verstuurd is. Zo betaal ik daar al jaren. Je zou verwachten dat dit juist bij de NL versie ook zou moeten kunnen, maar je kunt vooralsnog alleen via iDeal of Credit Card betalen.

    Het is gewoon fijn dat je die hele iDeal stap overslaat. Dan moet ik m'n telefoon erbij pakken, inloggen in de bankapp, QR code scannen, doorklikken... Bij DE en FR is het een item toevoegen, naar de kassa gaan, opdracht geven en klaar.
    Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Het automatisch koppelen van een bankrekening/ creditcard is ook niet zonder risico's. Van mij is ooit eens een Amazon (VS) account gehackt, ik kan je uit ervaring vertellen dat het dan erg lastig is om je geld terug te krijgen. Dan doe ik liever een kleine extra moeite om per keer te betalen.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh, via een SEPA machtiging. Eerlijk gezegd verwacht ik dat niet, want volgens mij geen enkele andere webshop in Nederland gebruikt dit. Dus ik snap dat Amazon hier in NL daar niet voor kiest maar voor iDeal. Dat is net zo standaard hier als de CC in de UK en US. En als je via de app op je smartphone bestelt dan kan je ook gewoon via je bank app betalen. Snel en simpel. Hoef je ook geen QR code’s te scannen enzo.
    Ja wel Bookspot.nl heeft dit ook... automatische afschrijving.
    Als de bestelling verstuurd is word het bedrag afgeschreven.
    zo doe ik mijn bestellingen daar al heel lang.

    Maar betalen via de app op mijn telefoon vind ik ook gewoon goed en heel gemakkelijk.

  23. #273

  24. #274

    Standaard

    Dat hebben ze inderdaad al in andere landen. Kijken hoe het hier uitpakt, kan soms wel handig zijn voor spullen die niet meer via de gewone amazon verkrijgbaar zijn.

  25. #275

    Standaard

    Iemand een idee of er ook pre-order price guarantee is bij amazon.nl? Ik kom dat nergens tegen op de site.

Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •