Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 307 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

Standaard

Ik zag vandaag op Amazon NL dat je ook een afhaalpunt voor je bestelling kunt kiezen. Deze lijken overeen te komen met de PostNL-afhaalpunten (bijv. Bruna, Jumbo etc.).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zag vandaag op Amazon NL dat je ook een afhaalpunt voor je bestelling kunt kiezen. Deze lijken overeen te komen met de PostNL-afhaalpunten (bijv. Bruna, Jumbo etc.).
    Zie #292.

Standaard

ter info, blijkbaar heeft amazon.de voor Nederlandse klanten zijn prime abbo's verhuist naar amazon.nl

amazon-zet-duitse-prime-abonnementen-ongevraagd-over-naar-nederlandse-versie.html

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ter info, blijkbaar heeft amazon.de voor Nederlandse klanten zijn prime abbo's verhuist naar amazon.nl

amazon-zet-duitse-prime-abonnementen-ongevraagd-over-naar-nederlandse-versie.html
    Ik heb contact opgenomen met Amazon.de over deze kwestie & ze zeiden dat het een technisch probleem was, en dat het weer teruggezet gaat worden naar de duitse Prime.

Dit was hun bevestigingsmail naar mij toe:

Hello,

We are aware that your Prime membership has moved from Amazon.de to Amazon.nl due to a technical change. We apologize for this!

We are investigating how to address this and the issue will most likely be resolved by the end of the month, your Prime membership should be
    reverted back to Amazon.de

I hope this information was helpful.

Standaard

Die van mij is niet omgezet?
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die van mij is niet omgezet?
    Mijne ook niet, maar als je goed leest:

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ...We are investigating how to address this and the issue will most likely be resolved by the end of the month, your Prime membership should be reverted back to Amazon.de
    Het zou dus einde van de maand gefixed moeten zijn .

Ik hoop echt dat ze dat doen, want de Amazon.de site is vele malen beter in keuze & prijs mijn inziens.

Standaard

Ik bedoel dat die van mij niet omgezet is naar amazon.nl.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten