Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #51

    Standaard

    Nou, deze maand moet het gebeuren....en nog steeds geen nieuws.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, deze maand moet het gebeuren....en nog steeds geen nieuws.
    Verwachting is 17 okt!

    Ze hebben alleen nog steeds geen warehouse in NL dus ze moeten alles verzenden vanuit DE en UK!

  3. #53

    Standaard

    Dat was al langer bekend toch dat ze sowieso via UK of DE zouden blijven verzenden (voorlopig)?

  4. #54
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Wat heeft het dan voor zin behalve dat mensen die niet bij buitenlandse webshops willen bestellen via een .nl extensie kunnen bestellen? En moet je dan je bij elke film gaan afvragen welke versie ze gaan opsturen?

    Ik ben zelf wel benieuwd of ze de Kindle Fire nu wel in nederland zullen gaan leveren....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Wat heeft het dan voor zin behalve dat mensen die niet bij buitenlandse webshops willen bestellen via een .nl extensie kunnen bestellen? En moet je dan je bij elke film gaan afvragen welke versie ze gaan opsturen?

    Ik ben zelf wel benieuwd of ze de Kindle Fire nu wel in nederland zullen gaan leveren....
    Kijk eens hoe ze het bij amazon.es en amazon.it doen zou ik zeggen

    Ik denk wel dat de Kindle dan in NL gaat worden geleverd, maar volgens mij kan dat momenteel ook al, al geloof ik niet alle modellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat was al langer bekend toch dat ze sowieso via UK of DE zouden blijven verzenden (voorlopig)?
    Ja klopt maar inmiddels zijn we paar maanden verder en nu nog steeds geen ontwikkeling hierin

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk eens hoe ze het bij amazon.es en amazon.it doen zou ik zeggen

    Ik denk wel dat de Kindle dan in NL gaat worden geleverd, maar volgens mij kan dat momenteel ook al, al geloof ik niet alle modellen.
    Het moet toch gezegd dat vele consumenten niet goed lezen en maar dvd's kopen, en op Amazon.es vind je heel veel reviews met 1 ster van spanjaarden die iets kopen en er geen Spaanse audio of ondertiteling is.

    Vele nieuwe releases zijn vaak op dag van release niet verkrijgbaar en hebben verzendtermijnen van 2 à 3 weken.

    Kortom, moest Amazon zo naar de Benelux komen hoeft het voorlopig niet.

  8. #58

    Standaard

    17 oktober is alweer voorbij en nog steeds geen Amazon.nl
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #59

    Standaard

    Het komt inderdaad niet echt van de grond.

  10. #60

    Standaard

    het enige voordeel van amazon.nl is dat partijen als bol.com nu eens wat gaan doen aan die achterlijke prijzen.

    ik hoop nog wel dat amazon.de naar NL blijft sturen, zeker met zonder verzendkosten , zijn ze héél interessant voor allerlei artikelen.

    Net nog bestel ik een belkin usb lader met 2 usb poorten voor 15 euro. Bij bol kost deze met 1 usb poort al 19,99
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #61

    Standaard

    Klopt Bol.com is deze maand echt met belachelijke prijzen gekomen. Komt door de importeurs zeggen ze dan..........Klinklare onzin. De BTW prijzen zijn dubbel en dwars doorberekend. De magazijn produkten zijn gewoon met 10 20 en 30% verhoogd bij Bol.com. Dus Amazon.nl kan niet snel genoeg beginnen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #62

    Standaard

    Amazon wil nog voor de feestdagen de Nederlandse afdeling, Amazon.nl, online hebben. Eerst alleen met boeken en speelgoed, zodat die al voor de feestdagen via het online warenhuis verkocht kunnen worden. In de komende twee jaar moet de rest worden uitgerold.
    Dat schrijft De Telegraaf vanmorgen op basis van bronnen bij de onderhandelingen. Met het Centraal Boekhuis – dat alle boeken van Nederlandse uitgevers aan winkels levert – is de webwinkel in gesprek over boekenverkoop via de site. In oktober zouden die gesprekken moeten worden afgerond.

    Volgens de krant is Amazon ook met PostNL in gesprek over het leveren van de bestellingen. Eerder dit jaar gingen al geruchten dat het bedrijf uit Seattle dit najaar naar Nederland zou komen, maar een preciezere lanceerdatum was er nog niet.

    In de komende twee jaar moet het assortiment van Amazon.nl worden uitgebreid. Wat er precies in opgenomen wordt, is nog niet duidelijk, maar er zouden ook al gesprekken lopen over films, televisieseries en muziek. Daarnaast heeft Amazon een eigen tablet, de Kindle, waarvoor het Nederlandstalige e-books wil verkopen.

    Amazon is de grootste webwinkel ter wereld. Op Amazon.com zijn boeken, films en games te koop, maar ook onder meer speelgoed, elektronica, kleding en sportartikelen.

  13. #63

    Standaard

    Amazon is een vreemde winkel vindt ik. De prijzen zijn land-afhankelijk en daardoor loont het soms de moeite om even te kijken tussen de .co.uk, ,de, .fr &.com voor de laagste prijs inc. verzending.

    bol.com is eigenlijk in productvergelijking nooit de goedkoopste. Daarnaast vindt ik het behoorlijk kinderachtig dat ze niet standaard gratis afleveren, maar pas vanaf een bepaald bedrag.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Amazon is een vreemde winkel vindt ik. De prijzen zijn land-afhankelijk en daardoor loont het soms de moeite om even te kijken tussen de .co.uk, ,de, .fr &.com voor de laagste prijs inc. verzending.

    bol.com is eigenlijk in productvergelijking nooit de goedkoopste. Daarnaast vindt ik het behoorlijk kinderachtig dat ze niet standaard gratis afleveren, maar pas vanaf een bepaald bedrag.
    De verschillende prijzen zijn helemaal niet vreemd.
    Het zijn verschillende landen, dus verschillende uitgaves, dus verschillende inkoopprijzen, dus verschillende verkoopprijzen.

  15. #65

    Standaard

    Hetzelfde product, heeft verschillende prijzen.
    Door mij gister besteld, de Belkin Dual USB lader.

    Bij amazon.de 13,82
    Bij amazon.fr 17,40
    Bij amazon.it 20,06

    allemaal binnen Europa,en dan vind ik een prijsverschil van 45% enorm.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #66

    Standaard

    Ik dacht dat het over films ging .
    Dat is een aardig prijsverschil. Ik kan mij voorstellen dat de belastingen per land nog verschillen, maar dat verklaart zo'n groot prijsverschil inderdaad niet.
    Goede tip!

  17. #67

    Standaard

    ander voorbeeld:

    Weber one touch premium 57 (B002S2OU2W)

    amazon.de 229
    amazon.fr 253.41
    amazon.it 219

    115% verschil...

    zoals je ziet loont het dus even de moeite om te shoppen tussen de diverse amazon's
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ander voorbeeld:

    Weber one touch premium 57 (B002S2OU2W)

    amazon.de 229
    amazon.fr 253.41
    amazon.it 219

    115% verschil...
    Zou het kunnen dat je een fout gemaakt hebt in de prijzen want ik zie geen 115% verschil?

  19. #69

    Standaard

    Bij films kan het prijsverschil tussen de verschillende sites nogal snel manco gaan door de verzendkosten die de .fr/.es/.it rekenen en bij de .de moet je wel rond de 20 euro zitten om gratis verzenden te krijgen.
    Toch zijn de prijzen van uitgaves uit andere landen op de .es of .it sites wel eens flink lager.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Vandaag een pakketje van Amazon.de ontvangen (steelbook Avengers 3D).
    Afzender stond Zwolle NL op...

  21. #71

    Standaard

    Dat is net zo dat er Amsterdam bij staat bij pakketjes uit Frankrijk, Spanje, UK of Italië. Heeft met de deal te maken die ze hebben met PostNL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Inderdaad men heeft een speciaal lijntje lopen met PostNL, gewoon lekker het spul al met 2 dagen in huis.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Amazon Nederland opent in het najaar


    Naar alle waarschijnlijkheid zal Amazon in september of oktober een Nederlandse winkel openen.
    Oktober loopt bijna tot een einde en er is nog geen spoor te bekennen van een Nederlandse Amazon.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Oktober loopt bijna tot een einde en er is nog geen spoor te bekennen van een Nederlandse Amazon.
    Laatste nieuws is, voor sinterklaas met alleen boeken en speelgoed, waarbij in 2013 het assortiment wordt uitgebreid.

    Maar goed niks is met zekerheid te zeggen

  25. #75

    Standaard

    Ik denk niet dat het nog voor dit jaar zal zijn, volgens mij hebben ze het wat onderschat, vertaalwerk etc, en moeten de magazijnen in Duitsland plaats maken voor een productaanbod voor de Benelux terwijl die nu al bomvol zitten voor hun eigen kerstdagen in Duitsland.

Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •