Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Iemand een idee of er ook pre-order price guarantee is bij amazon.nl? Ik kom dat nergens tegen op de site.
    Ik denk het niet.
    Had onlangs een boek in pre-order staan en bij release was de prijs goedkoper dan wat ze mij hadden aangerekend.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik denk het niet.
    Had onlangs een boek in pre-order staan en bij release was de prijs goedkoper dan wat ze mij hadden aangerekend.
    Het gebeurt helaas regelmatig bij voorbestellingen dat de prijs kort na de verschijningsdatum omlaag gaat. Je vraagt je af waarom je reguliere producten zou reserveren. In ieder geval niet voor de prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het gebeurt helaas regelmatig bij voorbestellingen dat de prijs kort na de verschijningsdatum omlaag gaat. Je vraagt je af waarom je reguliere producten zou reserveren. In ieder geval niet voor de prijs.
    Het tegenovergestelde zie ik ook vaak hoor en dan is juist die pre-order price guarantee zo fijn.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het tegenovergestelde zie ik ook vaak hoor en dan is juist die pre-order price guarantee zo fijn.
    Dat was vroeger vaak zo, maar de laatste vier keer dat ik bij Amazon (USA, UK, D, F) een product had gereserveerd, ging de prijs binnen twee weken na de verschijningsdatum (fors) omlaag. En als je geld terugkreeg via de pre-order garantie dan was het vaak een centenkwestie. Vandaar mijn opmerking uit eigen ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #280

    Standaard

    Als ik via de 'marktplaats' van Amazon.nl iets bestel waarbij staat 'Gratis bezorging', kunnen er dan toch nog kosten worden gerekend voor douane en/of btw? Wat denken jullie?

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Als ik via de 'marktplaats' van Amazon.nl iets bestel waarbij staat 'Gratis bezorging', kunnen er dan toch nog kosten worden gerekend voor douane en/of btw? Wat denken jullie?
    Als het van buiten de EU komt en meer dan 22 euro kost, dan kan dat zeker.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Als ik via de 'marktplaats' van Amazon.nl iets bestel waarbij staat 'Gratis bezorging', kunnen er dan toch nog kosten worden gerekend voor douane en/of btw? Wat denken jullie?
    https://www.amazon.nl/gp/help/custom...deId=202014840

    Vind het wel vaag.

    Had volgens mij ook ergens gelezen dat, als je via amazon.nl (dus geen externe partijen) besteld zij eventuele invoerrechten voor hun rekening nemen. Lijkt mij ook logisch, want in sommige gevallen (leeftijdlogo's/talen op DVD/Blu-ray daargelaten) kun je niet zien waar het eventueel weg moet komen.

  8. #283

    Standaard

    De afgelopen dik 20 jaar talloze DVDs/BRs besteld. Tot 1 jaar geleden raakte er 1 zoek.
    Vorig jaar 1 bij Amazon.nl (zou nota bene binnen 1 dag geleverd worden) en nu 2 zendingen van Amazon.nl. Alles correct vergoed (topservice) maar wel apart (of pure pech)

  9. #284

    Standaard

    Mag je nog blij zijn dat het bij amazon is gebeurd, die hebben tenminste nog service.

  10. #285

    Standaard

    Het lijkt er op dat de restricties die Amazon op pre-orders had, zijn opgeheven, want alles in mijn wish lists bij Amazon.co.uk en Amazon.de (blu-rays en comics/boeken) is nu te bestellen. Wel vreemd is dat diezelfde boeken/comics bij Amazon.nl nog niet te bestellen zijn. Wat ik ook vreemd vind, is dat Amazon.nl geen Pre-order Price Guarantee heeft.

  11. #286

    Standaard "Amazon zet steeds meer stappen op Nederlandse webwinkelmarkt"

    "De groei van Amazon zet door, blijkt uit de meest recente kwartaalcijfers. Ook in Nederland. Onder de rook van Schiphol staat sinds deze maand een gebouw met Amazon-logo's erop. Het is hier het eerste bezorgcentrum van het bedrijf en een teken dat Amazon steeds meer stappen zet op de Nederlandse webwinkelmarkt."

    Bron: nos.nl

    Lees hier verder.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #287

    Standaard

    Het viel me vandaag voor het eerst op: mijn Amazon-bestelling (in dit geval van Amazon IT) werd niet door DHL bezorgd, maar door een eigen bezorgdienst van Amazon zelf. Of dit nieuw is en wat dat betekent voor de diensten met DHL weet ik niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het viel me vandaag voor het eerst op: mijn Amazon-bestelling (in dit geval van Amazon IT) werd niet door DHL bezorgd, maar door een eigen bezorgdienst van Amazon zelf. Of dit nieuw is en wat dat betekent voor de diensten met DHL weet ik niet.
    https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...n-eigen-busjes

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het viel me vandaag voor het eerst op: mijn Amazon-bestelling (in dit geval van Amazon IT) werd niet door DHL bezorgd, maar door een eigen bezorgdienst van Amazon zelf. Of dit nieuw is en wat dat betekent voor de diensten met DHL weet ik niet.
    ik vraag me af hoe het zit, bij levering via Amazon zelf, als je niet thuis bent en ze het pakket ook niet kwijt kunnen bij de buren: volgens mij hebben ze geen afhaallocatie zoals DHL/post.nl dat wel hebben.

    Nu 2x meegemaakt dat een pakket naar Amazon is terug gestuurd zonder dat ik iets van een melding heb gekregen; 1x ook een pakket gewoon voor de buitendeur gelegd, gelukkig op de gallerij dus niet toegankelijk voor iedereen maar niet wat je noemt normaal

    deze week meerdere bestellingen gedaan mij amazon.nl, aantal zijn onderweg en zie een trackingcode beginnend met NA, is dit dan via Amazon zelf ?

    erg vervelend dit, werk gewoon overdag en er is niemand om eventueel pakket aan te nemen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #290

    Standaard

    Ja, NA is Amazon's eigen bezorgdienst.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, NA is Amazon's eigen bezorgdienst.
    bedankt, inmiddels meerdere pakketten onderweg, geen tijdsindicatie, je kan wel leveringsinstructie aanpassen naar 1) achterlaten bij de buren 2) achterlaten op een specifieke locatie bij mijn huis 3) toeganscode ; dus niet bij een afhaalpunt...

    erg klantonvriendelijk dit, tijdsindicatie zou handig zijn, heb de amazon app maar daar staat voor zover ik kan zien dezelfde info als op de site
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bedankt, inmiddels meerdere pakketten onderweg, geen tijdsindicatie, je kan wel leveringsinstructie aanpassen naar 1) achterlaten bij de buren 2) achterlaten op een specifieke locatie bij mijn huis 3) toeganscode ; dus niet bij een afhaalpunt...

    erg klantonvriendelijk dit, tijdsindicatie zou handig zijn, heb de amazon app maar daar staat voor zover ik kan zien dezelfde info als op de site
    Je kunt bij de bestelling zelf ook eventueel afhaallocatie kiezen.

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Je kunt bij de bestelling zelf ook eventueel afhaallocatie kiezen.
    Wel als je bij amazon.nl bestelt, maar meestal niet bij de buitenlandse takken en die bezorgen nu ook via de eigen bezorgdienst.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wel als je bij amazon.nl bestelt, maar meestal niet bij de buitenlandse takken en die bezorgen nu ook via de eigen bezorgdienst.
    De naam van dit topic is toch Amazon.nl! Dus mijn opmerking is alleen maar relevant voor Amazon.nl.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Je kunt bij de bestelling zelf ook eventueel afhaallocatie kiezen.
    die had ik nog niet gezien, goed om te weten: betekend dit dan ook dat als ik de bezorger misloop (als ik de bestelling op mijn adres heb gezet) het pakket naar zo'n afhaalpunt wordt gestuurd ? dat zou dan oke zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    die had ik nog niet gezien, goed om te weten: betekend dit dan ook dat als ik de bezorger misloop (als ik de bestelling op mijn adres heb gezet) het pakket naar zo'n afhaalpunt wordt gestuurd ? dat zou dan oke zijn
    Nee, als je hiervoor kiest, dan gaat het met PostNL, afhaalpunten zijn dan ook de gebruikelijke PostNL-locaties.

  22. #297

    Standaard

    Ik heb ook al een paar keer gehad dat ze (Amazon Logistics) mijn pakketje gewoon voor de deur hebben gezet, ondanks dat er beneden een brievenbus is. Gelukkig is mijn buitenlamp stuk, dus je ziet t niet zo snel staan, maar toch...

    Ik zou vandaag vóór acht uur een pakketje krijgen, maar ik zie nu de melding:
    Werd uiterlijk dinsdag verwacht. Het spijt ons dat je pakket te laat is. Neem contact op met Amazon voor de volgende stappen.

    Nou ja, misschien morgen meer geluk.

    Die track & trace van Amazon is echt waardeloos trouwens. Ik dacht dat die van PostNL slecht was, maar Amazon doet er nog een schepje bovenop.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, als je hiervoor kiest, dan gaat het met PostNL, afhaalpunten zijn dan ook de gebruikelijke PostNL-locaties.

    duidelijk, dus als je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen dan gaat het terug naar Amazon., niet echt klantvriendelijk...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #299

    Standaard

    Nee, die eigen bezorgdienst van Amazon kent nog erg veel aanloopproblemen en is bepaald niet klantvriendelijk. Track&Trace stelt niets voor. Er is nergens een telefoonnummer of e-mailadres te vinden waar je met vragen e.d. terecht kunt. Zelf je aflevertijdstip bepalen (of wijzigen) zoals bij DHL, PostNL, GLS, is niet mogelijk en afgeven bij een algemeen afhaalpunt zoals die van PostNL is volgens mij evenmin mogelijk. Bij brievenbuspakjes is dat niet zo’n probleem, maar je weet nooit hoe je bestelling verpakt wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #300

    Standaard

    Mijn pakketje lag zojuist in de bus.

    Vreemd dat de T&T van Amazon.nl geen update krijgt nadat het pakketje opnieuw voor verzending is aangeboden. Het is dus maar gissen of je het nog krijgt.

Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •