Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 355 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Europapa en hun transparante regeltjes. Niet dus. Ben altijd al tegen de EU geweest en wel om dit soort praktijken. Ik kijk naar Amazon.nl en wilde Wonka kopen in een steelbook versie. Die met die chocolaatjes op de voorkant. Niet verkrijgbaar bij nl. wel bij Amazon.de. Te koop voor 33.99 maar dan komt ie de verzendkosten zijn 50 euro!!!!! terwijl het produkt wordt verzonden uit Duitsland Homburg. We worden belazerd en opgelicht door dit soort bedrijven.
    Ander voorbeeld Bol.com laat externe partijen soms prevaleren boven hun zelf zeer opmerkelijk. Het product wordt hoger aangeprezen dan hun eigen aanbod dat stiekem is verstopt.
    Dit heeft niets met EU regeltjes te maken, maar dat een externe verkoper gewoon belachelijk hoge prijzen hanteert voor verzenden. Waarom dan tegen de EU? Ik weet niet of je weleens uit de UK bestelt, maar dan ben je meestal meer kwijt dan bijvoorbeeld Frankrijk of Italië.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    maar dat een externe verkoper gewoon belachelijk hoge prijzen hanteert voor verzenden
    en bij 99 % van de klachten gaat het dan nog eens over dezelfde verkoper.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #353

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit heeft niets met EU regeltjes te maken, maar dat een externe verkoper gewoon belachelijk hoge prijzen hanteert voor verzenden. Waarom dan tegen de EU? Ik weet niet of je weleens uit de UK bestelt, maar dan ben je meestal meer kwijt dan bijvoorbeeld Frankrijk of Italië.
    Inderdaad, wat een onzin. Tegen de EU en dan wel in Duitsland bestellen. Als er geen EU was, had je voor bestellingen uit Duitslnd al invoerrechten en inklaringskosten moeten betalen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #355

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •