Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #201
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit wel bij Amazon.nl? Dacht dat ze vanuit een distributiecentrum nabij de Nederlandse grens sturen. Ik heb zelf 2 stuks van een artikel besteld. 19-3 besteld. Eerste kwam gisteravond aan en ander exemplaar vanavond.

    Ligt er inderdaad aan wat je het besteld. Gedeelte moet uit Duitsland komen maar dat zit ook vast. En de rest uit Frankrijk en daar kan ik dus een maandje op wachten als ik pecht heb .
    Geduld is een schone zaak!

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Ligt er inderdaad aan wat je het besteld. Gedeelte moet uit Duitsland komen maar dat zit ook vast. En de rest uit Frankrijk en daar kan ik dus een maandje op wachten als ik pecht heb .
    Geduld is een schone zaak!
    Ik kreeg gisteren en eergisteren een bestelling uit Duitsland binnen die ik vorige week heb besteld. Maar zal inderdaad per bedrijf afhangen. Die van mij kwam van Amazon c.q. van een marktpartij op Amazon.

  3. #203

    Standaard

    Besteld op Amazon.nl. Item was 'Op Voorraad':


  4. #204

    Standaard

    Kan ook anders, do 26 mrt. 07:54 besteld:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #205

    Standaard

    Aan de hoezen te zien is de ene een Duitse uitgave en de andere een Engelse. Dat zou het verschil kunnen verklaren. Je weet in ieder geval dat de bestelling op 28 maart wordt bezorgd. Dat is in deze onzekere tijden al heel wat, alleen als ze via PostNL versturen dan kan het nog wat langer duren. Die hebben momenteel erg grote logistieke problemen, niet alleen met de pakketpost maar ook met de brievenbuspost.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aan de hoezen te zien is de ene een Duitse uitgave en de andere een Engelse. Dat zou het verschil kunnen verklaren. Je weet in ieder geval dat de bestelling op 28 maart wordt bezorgd. Dat is in deze onzekere tijden al heel wat, alleen als ze via PostNL versturen dan kan het nog wat langer duren. Die hebben momenteel erg grote logistieke problemen, niet alleen met de pakketpost maar ook met de brievenbuspost.
    28 maart? Doe er een maandje bij.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Een eerder besteld pakketje zou vandaag om/voor 20:00u moeten worden afgeleverd, maar ik heb nog geen enkele bevestiging gehad dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. De T&T zit al een week vast op hetzelfe punt en er wordt vooralsnog niks geüpdate bij zowel Amazon als de pakketbezorger. Voorlopig maar even niks meer uit het buitenland bestellen.
    Ondertussen mijn geld terug gekregen. Pakketje wordt beschouwd als 'Lost in transit'.

  8. #208

    Standaard

    Ik ontvang mijn pakjes tot nu toe wel, alleen duurt het gewoon wat langer dan normaal. Levertijd is ongeveer 1.5 week voor de meeste films. Ik heb geen haast .
    --

  9. #209
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik stond gisteren verbaasd van Amazon UK. Zaterdag verzendmelding, dinsdag in huis. 4 UHD'S.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik stond gisteren verbaasd van Amazon UK. Zaterdag verzendmelding, dinsdag in huis. 4 UHD'S.
    Je post in Amazon.nl-topic. Klopt dat wel aamgezien je het over Amazon UK hebt.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik stond gisteren verbaasd van Amazon UK. Zaterdag verzendmelding, dinsdag in huis. 4 UHD'S.
    Zeker met DHL verstuurd? Ik heb de indruk dat die minder logistieke problemen hebben dan PostNL momenteel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #212

    Standaard

    Ik heb toch een aantal mooie aanbieingen gevonden, waarbij zowel de 4K als de BD NL subs hebben. Gratis verzenden vanaf 20 euro

    EUR 5,40
    Dracula
    4K Ultra HD + Blu-ray - 25ème Anniversaire


    EUR 6,49
    Underworld : Blood Wars
    4K Ultra HD + Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital UltraViolet
    https://www.amazon.nl/Underworld-Blo...ci_mcx_mr_hp_d

    EUR 6,49

    Premier contact
    4K Ultra HD + Blu-ray + Digital UltraViolet
    https://www.amazon.nl/dp/B01N4BGM2X/..._i=16242344031


    EUR 8,17
    Jumanji
    4K Ultra HD + Blu-ray + Digital UltraViolet
    https://www.amazon.nl/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1


    EUR 8,17
    Rencontres du troisième type
    Édition 40e anniversaire - 4K Ultra HD + Blu-ray + Blu-ray bonus + Digital UltraViolet
    https://www.amazon.nl/Rencontres-tro...ci_mcx_mr_hp_d


    EUR 10,02
    Passengers
    4K Ultra HD + Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital UltraViolet
    https://www.amazon.nl/dp/B01MUWQM46/..._i=16242344031


    EUR 13,50
    Godzilla : Roi des monstres
    4K Ultra HD + Blu-ray
    https://www.amazon.nl/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1


    EUR 18,16
    Le Meilleur des films de guerre - Coffret : Fury + The Patriot + Le Pont de la rivière Kwaï
    4K Ultra HD + Blu-ray
    https://www.amazon.nl/dp/B07DVGXNLD/..._i=16242344031

    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #213
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb toch een aantal mooie aanbiedingen gevonden, waarbij zowel de 4K als de BD NL subs hebben. Gratis verzenden vanaf 20 euro
    Hoe heb je dat gedaan? Alle 400 pagina's doorgebladerd? Want een fatsoenlijk filteroptie ontbreekt en er zitten bovendien fouten en bugs in de bladerfunctie. En het blijft toch wel een allegaartje van Duitse en Franse Blu-rays en UHD's. Waar blijven de Nederlandse uitgaven?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb toch een aantal mooie aanbieingen gevonden, waarbij zowel de 4K als de BD NL subs hebben. Gratis verzenden vanaf 20 euro

    Le Meilleur des films de guerre - Coffret : Fury + The Patriot + Le Pont de la rivière Kwaï
    4K Ultra HD + Blu-ray
    https://www.amazon.nl/dp/B07DVGXNLD/..._i=16242344031[/FONT]
    Nice. Ik was eigenlijk alleen geïnteresseerd in Bridge over the River Kwai, maar voor dat geld is het hoe dan ook een leuk setje.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sluit je Prime af bij Amazon.nl, dan kan je nooit meer Prime afsluiten bij Amazon.de.
    Dan is voor mij de keus makkelijk: Klant blijven van Amazon.de, en de nl site laten voor wat het is!!!
    Ik wou impulsief (weer mail gehad met vraag of ik wil overstappen) mij abonneren op de Nederlandse amazon, blijkt dat Amazon Nederland Ideal/bankrekening niet accepteert?! Je kunt alleen een creditcard toevoegen als betaalmiddel... Mijn huidige situatie is prima, vanalles kopen amazon Duitsland en laten afschrijven op mijn bankrekening. Heel raar.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sluit je Prime af bij Amazon.nl, dan kan je nooit meer Prime afsluiten bij Amazon.de.
    Dan is voor mij de keus makkelijk: Klant blijven van Amazon.de, en de nl site laten voor wat het is!!!
    Waarom dan? Volgens de Duitse site betaal je geen verzendkosten als je lid bent van Amazon Prime in België, Luxemburg en Nederland: Versandkostenfrei für Mitglieder von Amazon Prime in Belgien, Luxemburg und den Niederlanden, ansonsten.....https://www.amazon.de/gp/help/custom...6961419&sr=1-1

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Waarom dan? Volgens de Duitse site betaal je geen verzendkosten als je lid bent van Amazon Prime in België, Luxemburg en Nederland: Versandkostenfrei für Mitglieder von Amazon Prime in Belgien, Luxemburg und den Niederlanden, ansonsten.....https://www.amazon.de/gp/help/custom...6961419&sr=1-1
    Helaas, klopt niet. Net getest, beneden euro 29,99 verzendkosten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik wou impulsief (weer mail gehad met vraag of ik wil overstappen) mij abonneren op de Nederlandse amazon, blijkt dat Amazon Nederland Ideal/bankrekening niet accepteert?! Je kunt alleen een creditcard toevoegen als betaalmiddel... Mijn huidige situatie is prima, vanalles kopen amazon Duitsland en laten afschrijven op mijn bankrekening. Heel raar.
    Heel vreemd is dat inderdaad. DE en FR accepteren wel betaling via je bankrekeningnummer.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Waarom dan?...
    Hierom (de rode tekst!!!) dus, uit hun tekst van de mail & site: ''Je kunt je Prime-lidmaatschap overzetten naar Amazon.nl door je hieronder aan te melden voor een gratis proefperiode. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op Amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde lidmaatschapskosten teruggestort. Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de...''

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Heel vreemd is dat inderdaad. DE en FR accepteren wel betaling via je bankrekeningnummer.
    En Amazon.de heeft tenminste een fatsoenlijke zoekmachine, wat de nl site dus niet heeft. Ik denk dan: Als je iets online gooit, doe het dan ook goed!

  22. #222

    Standaard

    Gistermiddag een BR besteld en zojuist (op zondag!?!?) in de bus.
    Geen prime ofzo, gewoon normale bezorging.

  23. #223

    Standaard

    Amazon stuurde me een mail: omdat een product niet tijdig was geleverd betalen ze de verzendkosten (een knaak) terug.
    Vreemd, wat het product was gewoon tijdig geleverd (besteld, zelfde dag verzonden, dag later bezorgd).
    Dit gemeld met de vraag of het wel klopt. Men zag geen rare dingen.

    Gezegd dat ik het verder prima vind....

  24. #224

    Standaard

    PostNL zou mijn pakket vandaag afleveren. T&T geeft aan 'bezorgd', maar in ieder geval niet bij mij. Nu mag ik weer terug naar Amazon.nl. Ze zien me al aankomen, mijn vorige bestelling is ook al zoekgeraakt... Ik denk dat ik de coronacrisis maar afwacht voordat ik weer iets bestel.

  25. #225

    Standaard

    Ook van een tweede zending van Amazon.nl (ook deze was daags na bestelling binnen) krijg ik nu mail dat men de verzendkosten vergoed omdat de leverdatum niet gehaald is.
    Raarrrrrrrrr.

Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •